|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Niet om het een of ander, maar Lost is feitelijk ook gewoon een science fiction serie. Dat hebben Orci en Kurtzman jaren geleden ook al aangegeven. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Toen ik begon met kijken, ongeveer toen er iets van 10 afleveringen van S01 in de VS waren uitgezonden, was het verhaal nog dat alles logisch verklaarbaar zou zijn. Daarna heb ik geen aandacht meer geschonken aan wat er omheen allemaal geschreven is. Maar het werd in het begin iig niet als sf gepresenteerd. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jij bent er gewoon in getrapt muwhahaha! Binnenkort landen de Trekkies en je moet blijven kijken gnagnagna Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lulz. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja hoor, deze serie niet kijken/ gekeken hebben lijkt steeds meer op een gebrek aan ontwikkeling The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Neejoh, gewoon een teveel aan andere dingen doen. Boeiender |
|
quote: Ja, best. Als er maar wel tijd is voor een goed gesprek tussentijds. |
|
quote: Hehe. Op zich klopt dat nog ook, behalve van die Trekkies. Laatst een interview met die twee schrijvers zitten lezen die toch aangaven dat Lost (volgens 'de serie-bijbel') inderdaad in eerste instantie bedoeld was als sci-fi serie, en dat ze zelf ook behoorlijk verbaasd waren over het succes ervan. Hoe dan ook, hoop gelul, het blijft wel een sterke serie. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Mensen met smaak, ze bestaan nog Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Jij wil weer neuken? |
|
quote: ZM vol spammen bv. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Onder andere... Waar haal je de tijd vandaan om beide te doen? Boeiender |
|
quote: Deze ondersteuning lijkt me de doodsteek voor Ralph's geloofwaardigheid als het op humor aankomt She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Dit komt Ralph inderdaad niet meer te boven. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bah, wat is Discovery Channel een bouwvakerszender geworden. Nee geen campingzender een bouwvakkerszender. [Dit bericht is gewijzigd door Nimbus op 21-02-2010 17:35] |
|
quote: Waarom dan? Ik vind al dat soort series vreselijk. Dat kan toch gewoon? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Weer? Weer!? |
|
Maar begonnen aan Lost. Ja lekker op tijd weer, hehehe. Wat is die boefchick lekkah! |
|
|
|
Heersch. Hopelijk is de cast net zo goed als de eerste reeks. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
|
|
En het gebruikte materiaal. Maar gezien Band of Brothers zit dat wel goed. Is dit weer gebaseerd op verhalen van veteranen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |