![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja leuk! Die Sheen krijgt naar het schijnt een godsvermogen per episode... ![]() |
|
Ben bezig met seizoen 1 van: ![]() ![]() |
|
Amerikaanse humor/sitcoms. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ik hou van series, gewoon zitten en kijken.. niet te lang, niet te kort. Met name de series op net 5. ![]() ![]() |
|
The Tudors. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 18-02-2010 13:30] ![]() |
|
quote: Seinfeld is voor mij inderdaad een van de weinige uitzonderingen, maar dat is ook niet echt een typisch Amerikaanse sitcom. Frasier heb ik ook nog een behoorlijke tijd aardig gevonden trouwens. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ik zat met open mond op de bank. Niet normaal meer wat een twist! Zelden een seizoen van een serie op zo'n indrukwekkende manier zien eindigen. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Ik zou eens aan Lost beginnen als ik jou was. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Er zijn uitzonderingen! Big Bang Theory wel eens gezien!? Meesterlijke comedy! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Gezien; ik hield het niet lang vol. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Eem, alle Lost afleveringen gezien to en met s06e03. (s06e04 staat al paraat op de HD) ![]() Maar dat is niet te vergelijken omdat Lost juist geschreven is om zoveel mogelijk bizarre twists en onverwachte wendingen te herbergen. Bij Dexter is dat niet zo en daarom is het einde van seizoen 4 des te schokkender. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ![]() Onbegrijpelijk! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Tenzij het ergens na de eerste helft van het eerste seizoen beter wordt is het absoluut niet mijn type serie. Maar ik ben een vreemde als het gaat om humor, schijnt. Theo Maassen en Hans Teeuwen vind ik ook walgelijk onleuk en daarin schijn ik ook een van de weinigen te zijn. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Probleem met Lost vind ik juist dat het zo ontzettend langdradig wordt, heb t/m seizoen 4 ofzo gezien maar t wordt gewoon niet geloofwaardig meer. Eindeloze openbaringen die gelijk weer nieuwe wendingen aan het verhaal geven.. Zelfde had ik trouwens ook met Prison Break, seizoen 1 & 2 gaan nog wel maar daarna wordt het helemaal uitgemolken. Doe mij dan maar Family Guy of South Park gewoon een half uur lachen en de volgende aflevering weer van voren af aan beginnen ![]() Ook nog Top Gear fans hier?? ![]() |
|
quote: Tsja, Maassen vind ik redelijk en Teeuwen bij vlagen ontzettend briljant. BBT blijft wel hetzelfde na de 1e helft van seizoen een, dus als je dat niet leuk vond vind je het nu nog steeds niet leuk vermoed ik. Wat ik goed vind aan BBT is dat het vooral de droge personages zijn die de grappen creƫren doordat ze in bepaalde situaties terechtkomen. Geen suffe woordgrapjes of pranks met een moralistisch ondertoontje maar gewoon een stel mafketels die ontzettend goed acteren en hun vreemde persoonskenmerken daardoor geloofwaardig over laten komen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: ![]() @ Onweerwolf: dat gaat 'm denk ik niet worden dus. Aan de andere kant, misschien dat ik het mettertijd nog eens probeer... http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Ik vind het eigenlijk per seizoen gaver worden, laatste keer in de jungle met die goedkope 4x4 speeltjes ![]() ![]() |
|
quote: Ik vind juist dat ze het in Seizoen 5 en de eerste paar afleveringen in 6 best knap voor elkaar krijgen om langzaamaan alle verhaallijnen weer bij elkaar te brengen en af te sluiten. Sowieso is dit het laatste seizoen, dus hopelijk wordt het geheel netjes afgerond. tot dusverre ziet dat er in ieder geval veelbelovend uit. quote: Uiteraard ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() Leuk om te zien hoe knap het allemaal in elkaar zit ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ik heb gisteren de nieuwste aflevering van Lost gezien en hij was weer super vet! Ik snap er niet veel van maar ik moet ze ook gewoon een keer allemaal weel kijken. Iemand zin in een Lost-marathon met mij? ![]() ![]() |
|
Nee, maar als je vragen hebt dan roep maar ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
jawel, foto? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |