![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hehe, goede reclame ja! Nu de vierde aflevering van Band of Brothers kijken. ![]() ![]() |
|
Ik heb 200+ episodes Heartbreak High klaarstaan. Crypt-666, samen kijken met een zakdoek en chocolade? ![]() ![]() |
|
quote: Tering, da's toch met Drazic enzo? Heb ik vroeger ook dagelijks gekeken ![]() Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. ![]() |
|
Yep Drazic met z'n eeuwige haat/liefde relatie met Anita, ja ik weet het allemaal. ![]() Joh ik fietste vroeger met snelheid naar huis na school om geen seconde te missen! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
201 is ook weer geniaal ![]() Edit: South Park dus [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 22-04-2010 10:31] ![]() |
|
quote:+1 en ik vind vooral de "grote openbaring" zeer leuk uitgedacht. En het einde is natuurlijk ook prachtig XD ![]() |
|
Ondertussen 10 afleveringen gezien van The Wire, erg leuk! Geniaal zou ik het (nog) niet noemen, maar dat komt misschien nog, er is nog veel te bekijken. ![]() ![]() |
|
Ik ben Samurai Jack aan het herkijken. Het blijft een redelijk geniale scifi/martial art cartoon met een doorlopende verhaallijn. De fantastische muziek en sfeer staan nog steeds overeind. Het is een vrij donkere cartoon met een redelijke portie vette humor. ![]() 4 seizoenen, ik ben nooit helemaal tot het einde gekomen omdat CN er bij mij uitvloog destijds. Hier kun je alle afleveringen online bekijken, maar ik heb gewoon een hoge kwaliteit via torrent gevonden, kijkt beter weg natuurlijk. Genieten! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Zonder spoilers: bestaat er eigenlijk een officieel einde van die serie? Ik heb die jaren geleden ook gekeken, maar tot de dood van Akut (?) en/of de terugkomst in het verleden kwam het nooit. ![]() |
|
Iemand Treme al gechecked? Gaat over New Orleans na Katrina van de makers van the wire. Mooi drama en prachtige soundtrack. Evil Dick ![]() |
|
quote: Nee, maar er zijn geruchten dat Tartakovsky met JJ Abrams (Lost, Cloverfield en Startrek) een film gaan maken die het afsluiten. IMDB zegt 2011 ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
O, hoe koning! ![]() |
|
harde plasser materiaal idd ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Zo maar eens aflevering acht van Band of Brothers bekijken. ![]() ![]() |
|
In Engeland een aantal afleveringen van de nieuwste Doctor Who serie voor de kiezen gekregen. Erg gaaf. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Ai, dat is een hele slechte serie met erg neppe special effects, maar zo erg dat het ook weer leuk wordt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Of je hebt zand in de ogen of je zit naar iets heel anders te kijken. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Eerste seizoen is erg vermakelijk! Halverwege tweede seizoen helaas moeten afhaken wegens toenemende saaiheid... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Steven Moffat is een zoveel betere schrijver dan Russell T. Davies ![]() Nieuwe Doctor Who is tot dusverre dan ook inderdaad een stuk beter dan de oudere afleveringen, plus de nieuwe doctor doet het ook helemaal niet slecht. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: volgens mij ben je in de war met de Dr Who van de jaren '50-'80, er zijn inmiddels alweer een stuk of 6 nieuwe seizoenen hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Dat bedacht ik me ook net ja, van die verwarring. Of de nieuwe doctor beter of slechter is kan ik jammer genoeg niet beoordelen, maar de interesse is in ieder geval gewekt. En die Weeping Angels zijn behoorlijk angstaanjagend. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
De originele weeping angel aflevering met de vorige doctor (David Tennant) was ook al geschreven door Moffat (schrijver van o.a. Coupling, voor degenen die de beste man niet kennen), als gastschrijver. Moffat schreef sowieso als gastschrijver al de beste afleveringen van de voorgaande seizoenen, dus ik ben echt heel blij dat hij nu de hoofdschrijver is. Enige minpuntje zijn de nieuwe Daleks, ik vind ze persoonlijk erg lelijk en teletubbie. Maar goed, ze zijn helemaal gebaseerd op de originele Daleks uit de jaren '60, dus het is wel terug naar de basis. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ik vind de nieuwe Doctor helemaal top, ik had er wel moeite mee de eerste twee afleveringen maar ik ben tevree. Als is de vorige nog steeds mijn favoriet. De daleks vind ik ook minder, de tardis ziet er leuk uit vernieuwd, de weeping angels waren eng, en de nieuwe companion is een lekker ding! Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |