![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb gister de allerlaatste FlashForward gezien. Damn wat jammer dat het is gestopt ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Zelfs dit is geen spoiler ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-06-2010 9:09] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dat je al zegt dat het geen spoiler is, is op zich natuurlijk ook al een spoiler. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
true ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Dat ik toendetijd de post aangepast heb moet voldoende zeggen. Ik ga natuurlijk niet aan een serie beginnen als ik weet dat het einde tegenvalt en er veel loose ends overblijven. Er zijn gelukkig zat andere series. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Dat is gewoon niet waar, wat een negatieve insteek ook weer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dat is heel positief naar andere series toe ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Daarnaast zijn er ook genoeg mensen die de ontknopig wel konden waarderen (waaronder Spectre en ik). Niemand vertelt je hier hoe het afloopt (als in: die en die gaat dood of dat en dat gebeurt er exact) en dan nog heb je zes prima seizoenen te gaan. Gewoon gaan kijken en je eigen mening vormen, en niet letten op die van een ander. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Da's toch geen spoiler? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: In de negende aflevering van seizoen twee (de zeventiende aflevering in totaal) word de moord op Laura Palmer opgelost. Haar vader Leland Palmer is de dader Zo, dat scheelt je weer een paar avonden tv. ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() Oh wacht, ik had ook nog aan Twin Peaks zullen beginnen. Bedankt man, scheelt inderdaad weer kostbare tijd. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
*proest* Twin Peaks is wel echt de moeite waard, bleef ik destijds echt voor thuis. ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
Ik hoorde dat AC/DC na Highway to Hell een andere zanger heeft, die discografie hoef ik dus ook niet op te duikelen, bedankt he Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Dat van Staalman dus duidelijk wel een spoiler; klojo. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Niet, ik gaf antwoord op Mutilator. Die vroeg of er nog wat ging gebeuren. Nou ik heb gemeld dat er inderdaad nog wat ging gebeuren, oa het oplossen van de moord. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Daar kwam ik dus ook achter nadat ik het geverifieerd had op internet. ![]() Ach, gelukkig is het topic bijna dicht. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ![]() Spoiler, dus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Heb mijn post al opgeslagen voor het volgende topic ![]() En verder: Wat nou stelletje zeikerds, die serie is 20 jaar oud... als je het einde nu nog niet weet of had gezien had je eerder onder je steen vandaan moeten kruipen. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Doe toch normaal, dwaas. Als je weet dat iemand dat net aan het kijken is kun je niet meer achteraf de vermoorde onschuld gaan spelen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ondanks dat het gewoon een klotestreek is kan ik er wel om lachen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: Oh, het is ook zeker grappig. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ga even wat eten kerel, je hapt nml. wel héél erg. ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |