|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat snap je niet aan het woord ontopic??? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Anita is Deaud! Verders wel gezellig hier |
|
Iemand al gehoord van Zonde van de Zendtijd? Werkelijk om je te bescheuren van het lachen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Hedenavond! Ik ben voor Bart. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 05-02-2009 10:54] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Pas op! Door dit soort dingen vindt metalhead22 je een betweter quote: Mwahahaha! Zelfs noobs hebben direct door dat Rotzak homo is quote: Deze heeft een stuk beter door hoe zij haar vermaak uit ons kan halen, hoor, ik ben bang (nou, eigenlijk verheugd) dat deze juist wel humor heeft maar dat slinks weet te verstoppen voor extra effect quote: 03 moet ik nog zien, maar het gaat weer lekker ja! Ik vroeg me af of ze het allemaal nog raarder konden maken en dat bleek prima te kunnen! Machtig knap hoe ze de boel qua verhaal wel bij elkaar weten te houden. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kent iemand "Jericho"?? Is dat wat? |
|
quote: Dat is toch die stad waar ze zeven keer omheen liepen en die toen in elkaar stortte? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waarschijnlijk dus 7 afleveringen? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jericho is toch van Clive Barker? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Nou, de stad stortte niet in elkaar, maar de stadsmuur eromheen. Klein verschil, maar toch wel relevant lijkt me. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja, ja. Strict genomen moesten ze zes dagen lang een keer rondlopen,op de zevende dag zeven keer rondlopen en daarna op hoorns blazen. Klein verschil, maar toch wel relevant lijkt me. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tja, als we zo gaan, de priesters moesten niet alleen op hoorns blazen, maar daarna moest iedereen ook een luide schreeuw geven She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
En Joshua moet de stad vervloeken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Shit She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Is die al te downloaden? Klinkt goed, komt me echter wel een beetje bekend voor. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door nav op 15-02-2009 21:49] Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. |
|
quote: Zou je mijn naam met een hoofdletter willen noteren? Ik vindt dit namelijk tamelijk respectloos. Alvast bedankt. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zojuist bekeken: Dirk doet Darwin op Canvas. Erg interessant, Darwins evolutietheore uitgelegd en verklaard door bioloog/causeur Dirk Draulans. Leuke voorbeelden, kanttekeningen en wetenschappelijke zaken zo uitgelegd dat ik het zelfs snap. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Foutief dus? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Sorry mEtalhead22! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Overigens, ik zeg mijn cliënten altijd dat fouten maken mag, als je er maar van leert. En dat ze mij daarom altijd mogen corrigeren als dat nodig is. Zouden meer mensen moeten doen, scheelt een hoop wijsneuzigheid en je krijgt er respect door. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Dat zijn toch geen werknemers in petten mag ik hopen... Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |