IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Televisie serie topic #3 Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-08-2009 8:46 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Nieuwe serie True Blood begint inmiddels aardig op gang te komen. Ik weet niet wie het allemaal nog meer volgt, maar ik wil a la Muti wel even uit de doeken doen wat er allemaal gebeurd is?

En godver, wat mis ik Battlestar Galactica.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 07-08-2009 9:11 by Mark Z Profiel van Mark Z

quote:
Op 7 augustus 2009 8:46 schreef Ralph het volgende:
Nieuwe serie True Blood begint inmiddels aardig op gang te komen. Ik weet niet wie het allemaal nog meer volgt, maar ik wil a la Muti wel even uit de doeken doen wat er allemaal gebeurd is?



Ik vond de laatste paar afleveringen van het eerste seizoen het allemaal iets minder worden. Minder humor, minder sex en

SPOILER ALERT!!!!

er worden wel heel veel leuke personages uit de serie geschreven...


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2009 9:44 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 augustus 2009 8:46 schreef Ralph het volgende:
Nieuwe serie True Blood begint inmiddels aardig op gang te komen. Ik weet niet wie het allemaal nog meer volgt, maar ik wil a la Muti wel even uit de doeken doen wat er allemaal gebeurd is?



Begint inderdaad lekker op gang te komen. Langzaamaan ontworstelt het verhaal zich aan het kleinschalig interpersoonlijk drama om naar een grootser en ingrijpender meta-plot toe te werken. Vet om te zien hoe de 'diepere' inrichting van de wereld naar boven komt, ben benieuwd wat er allemaal nog komen gaat


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-08-2009 9:48 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 7 augustus 2009 9:44 schreef ZelThoR het volgende:



't Is zo jammer/geestig dat ie het zelf ook niet ziet.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-08-2009 14:05 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 4 augustus 2009 19:53 schreef Waldtyr het volgende:
Iemand toevallig al iets van de serie Legend of the Seeker (gebaseerd-erg slecht danwel-op De wetten vand e magie boekenserie van Terry Goodkind) gezien ?

Nou, laat het gal spuwen beginnen:

1. Totale, UBER-RAPE van het orginele verhaal
2. Sleutel en hoofdfiguren die t*ring slecht zijn geacteerd, met name Richard Cypher zelf.
3. Van een rode lijn is niets meer dan een miezerig stippenlijntje over (1.)
4. Slap aftreksel. Schande dat ze het zelfgs als gebaseerd op de wetten van de magie durven te noemen.
5.


De serie volgt zeker niet nauwgezet het originele verhaal maar het was van te voren al bekend dat dit zo zou zijn.

Als je daar doorheen kijkt, kost mij inderdaad ook soms moeite, houd je toch wel een erg mooi gemaakte serie over vind ik, waarbij met name de combat scenes van een zeer hoog niveau zijn. Veel slow motion zoals je ook zag bij de film The Matrix, waardoor je goed kunt volgen wat er precies gebeurd.

De acteurs die Richard en Zedd spelen vind ik ook niet zo sterk alhoewel Richard er wel meer in lijkt te komen aan het einde van seizoen 1. Kahlan vind ik echter wel heel erg goed gecast.

Qua algemene indruk is de serie ook iets te veel plastic en kindvriendelijk en het is jammer dat er meer gefocused wordt op afzonderlijke afleveringen ipv een rode draad door het hele verhaal heen.

Niettemin toch een serie die zeer onderhoudend is als je er met een open mind naar kijkt.

Verder is het lezen van een boek altijd een veel mooiere ervaring in vergelijking met het zien van een film of serie die op dat boek is gebaseerd.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-08-2009 14:09 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 7 augustus 2009 9:44 schreef ZelThoR het volgende:


Begint inderdaad lekker op gang te komen. Langzaamaan ontworstelt het verhaal zich aan het kleinschalig interpersoonlijk drama om naar een grootser en ingrijpender meta-plot toe te werken. Vet om te zien hoe de 'diepere' inrichting van de wereld naar boven komt, ben benieuwd wat er allemaal nog komen gaat


Kijk, dat klinkt goed. Ik ben nog bezig met de laatste paar afleveringen van seizoen 1. Ik ben zeer gecharmeerd van dat typische smerige en gruizige HBO sfeertje in de serie maar vond het verhaal tot dusverre nog niet heel sterk met uitzondering van het orginele uitgangspunt. Goed om te horen dus dat het allemaal wat breder gaat worden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2009 14:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Het sleutelwoord is wel 'langzaamaan', verwacht niet meteen in aflevering 1 van seizoen 2 dat er een vampierpresident in de VS wordt gekozen ofzo


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-08-2009 14:29 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 7 augustus 2009 14:13 schreef ZelThoR het volgende:
Het sleutelwoord is wel 'langzaamaan', verwacht niet meteen in aflevering 1 van seizoen 2 dat er een vampierpresident in de VS wordt gekozen ofzo


Ik heb geen problemen met langzaamaan zolang het zich maar gedegen blijft ontwikkelen. Een zeer langzaam opgevoerde spanningsboog kan zeer onderhoudend zijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-08-2009 14:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

OK, duidelijk dan


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 07-08-2009 17:58 by MetalViking Profiel van MetalViking

Ik vind 'Legend Of The Seeker' een leuke fantasy-reeks, heb dan ook niet de boeken van Terry Goodkind gelezen en kan er best inkomen dat fans het ontrouw vinden aan de boeken. Cast val heus wel mee, en ze hebben het Legend of the seeker genoemd, niet Sword Of Thruth om te benadrukken dat ze het baseren op de boeken, niet letterlijk overnemen.

Op de site staat al een sneak peek van Seizoen 2, ziet er goed uit!!! (In November op tv)

[Dit bericht is gewijzigd door MetalViking op 07-08-2009 19:14]


Verlekkerd op dood metaal


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 07-08-2009 18:00 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Je maakt het wel spannend zo!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 07-08-2009 18:02 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-08-2009 15:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 augustus 2009 15:37 schreef Mark het volgende:
Zit nu in Seizoen 3 van Lost, vraag me af hoe ze dit ooit nog recht gaan breien.

Haha!

Laat ik het erop houden dat het minder-beantwoorden-van-vragen-dan-nieuwe-vragen-opwerpen in ieder geval tot en met de season-finale van seizoen 5 doorgaat. Er blijft dus voortdurend genoeg om recht te breien.

Blijft wel een vette serie, de onbeantwoorde vragen moet je wel voor lief kunnen nemen. En in de eerste helft van seizoen 5 vond ik het verhaal een beetje heen en weer zwabberen, einde van seizoen 5 maakt veel goed maar introduceert ook veel nieuwe vragen en tadaa! er blijkt nóg meer achter het hele gebeuren te steken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-08-2009 16:56 by spectre Profiel van spectre

Lost is te vergelijken met een matroesjka


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-08-2009 17:02 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 11 augustus 2009 16:56 schreef spectre het volgende:
Lost is te vergelijken met een matroesjka


Tjsa.. zoals helaas wel meer series. Prison Break werd er ook niet echt spannender op na een paar seizoenen



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-08-2009 17:05 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Lost wel


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-08-2009 20:24 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 11 augustus 2009 17:02 schreef Valorian het volgende:
Tjsa.. zoals helaas wel meer series. Prison Break werd er ook niet echt spannender op na een paar seizoenen


Echt niet, snap je wel wat ik bedoel?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-08-2009 20:15 by MetalJan Profiel van MetalJan



spectre
Usericon van spectre
Posted 13-08-2009 21:22 by spectre Profiel van spectre

Net klaar met Jericho, zeer onderhoudend
Vanavond maar eens beginnen aan een serie die ik ook nog heb liggen, 4400


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Papillonneke
Spellingznasi
Usericon van Papillonneke
Posted 13-08-2009 22:42 by Papillonneke Profiel van Papillonneke

Zijn die nieuwe chickflick series nog wat? Lipstick Jungle en Cashmere Mafia en zo. Lijk ze steeds net te missen
Mis ik er veel aan?


L'importance n'est pas la chute, c'est la terrisage


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-08-2009 22:44 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 augustus 2009 17:02 schreef Valorian het volgende:
Tjsa.. zoals helaas wel meer series. Prison Break werd er ook niet echt spannender op na een paar seizoenen


Matroesjka in de zin van dat elke nieuwe ontwikkeling een kleinere impact maakt dan de vorige, hier ben ik het met je eens; de seizoenen na de eerste hebben alleen kijkwaarde omdat je in het eerste goede seizoen met de karakters goed bekend bent geworden. De uitmelkerij is mi op z'n hoogst vermakelijk, maar meer ook niet.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 13-08-2009 22:55 by MetalJan Profiel van MetalJan

Kent iemand hier The Wonder Years? Is deze serie eigenlijk verkrijgbaar op DVD? Op Bol.com kan ik 'm niet vinden namelijk.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-08-2009 23:36 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 13 augustus 2009 22:44 schreef Mutilator het volgende:
Matroesjka in de zin van dat elke nieuwe ontwikkeling een kleinere impact maakt dan de vorige, hier ben ik het met je eens; de seizoenen na de eerste hebben alleen kijkwaarde omdat je in het eerste goede seizoen met de karakters goed bekend bent geworden. De uitmelkerij is mi op z'n hoogst vermakelijk, maar meer ook niet.
Ik had het verwacht ook nu heb je geen gelijk..

ps: geen spoilers doen dit keer


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-08-2009 23:38 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 augustus 2009 22:55 schreef MetalJan het volgende:
Kent iemand hier The Wonder Years? Is deze serie eigenlijk verkrijgbaar op DVD? Op Bol.com kan ik 'm niet vinden namelijk.


https://www.mytvshowdvds.com/product_info.php?products_id=1341&gclid=CPmZravMoZwCFYuB3godDEQjdw


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-08-2009 23:39 by spectre Profiel van spectre

Wel oppassen met regiocodes


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen