![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Seizoen 2 van Dexter net afgerond, seizoen 3 al binnen ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Heerlijke serie niet? ![]() Hier al bijna klaar met "Extra's" van Ricky Gervais. Dit is niet zo bekend in NL of wel? Compleet anders als "The Office" maar weer ronduit bril-jant! ![]() De serie gaat over figuranten desperate om als acteur door te breken. Elke episode bevat meestal een zéér beroemde acteur (denk kaliber kate winslet, samuel l jackson) die zichzelf speelt en regelmatig zichzelf ook belachelijk maakt. De pijnlijke situaties zijn weer niet van de lucht, ik stik werkelijk van het lachen regelmatig!! ![]() ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Ja fantastisch, seizoen 3 was ook briljant ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Heb de eerste 3 boxen van That 70's Show besteld... heerlijke serie. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: ![]() Verder flink veel Simpsons aan het kijken laatste tijd. Nu vijf seizoenen origineel en stuk of acht op de PC staan ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Nog fans van de briljante comedy serie The Big Bang Theory hier? ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Godverdomme, wat was de finale van seizoen 5 Lost onbegrijpelijk geniaal! Nu maar weer wachten tot volgend jaar en kijken hoe dit verder gaat. Veel antwoorden en weer evenveel vragen wierp de dubbelslot aflevering op, fantastisch. Morgen 2 uur durende finale van Prison Break loeren, benieuwd of ze het nog enigzins met een klapper kunnen afronden. Daarna de laatste Harpers Island kijken, wordt ook met de week leuker om te bekijken. De rest van het weekeinde maar vullen met seizoen 1 van Battlestar Galactica ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Bruce Banner ![]() |
|
Ik zat ook al in die richting te denken, het klinkt zeer aannemelijk Die link bevat spoilers, niet klikken als je nog niks hebt gezien ![]() [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 15-05-2009 11:15] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Nu maar weer een godverdomd lange tijd wachten. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Ja man ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ben benieuwd! Snel de laatste drie maar gaan kijken (waarbij de finale als twee telt), gister de drie ervoor achter elkaar gekeken ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Ha, heb ik je ingehaald ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Da's ook niet zo moeilijk, hè, als de seizoensfinale net uit is ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Als student zou je sneller moeten zijn ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
True true! Ik was afhankelijk van m'n Lost-kijk-buddy, die was een paar weken op vakantie ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
wat een homo ![]() Kijk je al Dexter? Kan ik iedereen aanraden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Zeker! quote: Nee nog niet, wordt wel vaak aangeraden, maar eens aan gaan beginnen. Weeds is wel wat voor jou ![]() ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Naar een zeker eiland? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Meer mensen die Fringe kijken? X-files zonder het buitenaardse geneuzel. Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() (toevallig wel, trouwens, met een iets andere zekerheid alleen ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Ik heb 4 afleveringen gezien, echter vind ik het geneuzel op een andere plek (pseudo-wetenschap way over tha top) en ben ermee gestopt, ik gaf het een kans doordat JJ Abrams (Lost) het brein erachter was. Nu begrijp ik van een collega dat het nu aan het einde van seizoen 1 vrij heftig wordt dus wie weet pak ik het weer op. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
G e w e l d i g! quote: Hoofdrol is weggelegd voor Elizabeth Mitchell (Juliet uit Lost!). Ik ben een fan van de orginele v ersie dus ik ga me er al vast op verheugen. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Vind ik ook erg leuk. Een soort van Slasher movie gepresenteerd als een afvallers show. Elke week gaat er minimaal 1 persoon dood en de vraag is wie het overleefd en wie de moordenaar is. Er was even sprake van dat ze het zouden cancellen vanwege tegenvallende kijkcijfers maar volgens mij gaat de rest van het seizoen nu toch uitgezonden worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |