|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
South Park seizoen 14 is begonnen (in Amerika dus hier te downloaden) |
|
een paar series die ik kijk star trek voyager little britain top gear black books German U-Boats and Battle of the Atlantic U-666 |
|
FlashForward is weer gestart 30 maart begint V weer Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik download Heartbreak High. Sentiment. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Heej, goed om te weten www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Geniale serie! |
|
Zaterdag stuk gezien van nieuwe sbs6 serie, Coming to Holland, prins zoekt vrouw. Ik ben fan hoor, wat een geweldig stom programma |
|
Ben ik de enige bij wie het nieuwe, laatste seizoen van Lost niet aanslaat. Het weet me om de een of andere reden niet te boeien, het pakt me niet. Slecht is het niet of zo, maar de vaart zit er ook niet echt in. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik ben ergens tijdens seizoen 4 afgehaakt.. echt dat Jack & Kate drama dat trok ik echt niet meer. Dat was in het eerste seizoen al irritant. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Ik ben ook gestopt met kijken. |
|
Mietjes! Al een tijdje niet meer gekeken, m'n Lost-buddy is op het moment heel weinig in Enschede Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik blijf het trouw volgen. Snappen deed ik het na een paar afleveringen al niet meer, maar boeien doet het me op zich wel. Toch is het uitleggen van alle gebeurtenissen minder boeiend dan het oproepen van nog meer vragen. Vooral de laatste paar afleveringen gaan inderdaad vrij traag, weinig actie. |
|
Actie hoeft ook niet zo nodig van mij, hele aflevering lullen mag ook, als het maar ergens heen gaat. Er gebeurt gewoon he-le-maal niets. Ik blijf wel kijken, maar hoop wel dat het beter wordt. Een laatste seizoen als dit, met zoveel dingen nog af te ronden, hoort gewoon geen filler-momenten te hebben. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ik vind het juist donders gaaf. Lost gaat altijd langzaam toch? Ik loop wel 3 eps achter trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Drie afleveringen terug vond ik het ook nog gaaf, ja. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Vis-tv met Ed Stoop is weer op de buis! Even een fragmentje van deze geniale presentator, voor wie hem nog niet kent: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ik hou van Nip/Tuck nog iemand? signature |
|
quote: Halverwege S4 ben ik afgehaakt... weet niet meer waarom Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Heb 3 afleveringen gezien en daarna ook weinig zin gehad om verder te kijken, hoewel alle afleveringen automatisch gedownload worden hier. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Automatisch? Is daar een handig programma voor? EDIT: niet voor Lost, dat volg ik niet.. maar nu is Breaking Bad bv weer begonnen dus is wel handig als dat meteen in de download gaat zodra er een rip is [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 22-03-2010 23:48] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: laat me zegfgen ik ben Troy, inclusief voorgeschiedenis but I need a mate signature |
|
quote: uTorrent + RSS for teh win! Tutorial: http://www.ezrss.it/faq/ Echt geniaal handig, ik gebruik dat inmiddels al zo'n anderhalf jaar voor zo'n 20-30 series. Nooit meer lopen zoeken op piratebay of andere sites. Nieuwe afleveringen heb ik altijd automatisch een half uur nadat ze op het net staan binnen. Heerlijk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
The Pacific, daar ben ik benieuwd naar! Sowieso een "goede" zaak dat de oorlog in het oosten ook eens belicht word, het ging er daar bij vlagen heftiger aan toe dan met onze Oosterburen als je de geschiedenisboeken mag geloven. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 23-03-2010 23:43] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |