|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
heel goed Vanaf daar wordt het alleen maar vetter en vetter Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ik wil degene bedanken die True Blood als tip heeft voorgedragen. Gave serie, leuk ook dat het in Louisiana afspeelt. |
|
quote: Nee, we maken geen medische isotopen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ik ben chagrijnig als ik geen 4 afleveringen per avond haal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehehe, ik ken het gevoel Was daarom ook altijd een slecht plan om nog even 1 aflevering voor het slapengaan te doen... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ken iemand de Terminator: The Sarah Connor Chronicles? Vette serie over de tiener jaren van John een aantal jaren na Terminator 2. Kijkt iemand ook wel eens Supernatural? Een serie over twee broers die jagen op monsters en geesten om zo mensen te redden, vooral de humor en sarcasme zijn erg leuk. |
|
Das met Batman John toch? Dat moet ik nog gaan volgen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ik vind supernaturel een geweldige serie kijk elke week |
|
Lost is gaaf. Ik snap er inmiddels geen zak meer van maar het is toch spannend. En zo lang Sawyer meedoet, kijk ik. Helaas is hij bij een van de laatste afleveringen die ik gezien heb met eiland en al verdwenen ofzo. RrrrraaRRRrrrr |
|
Ndat ik was klaar was met lachen over alle gevatte opmerkingen op mijn Jerichovraag heb ik de serie toch maar blind gekocht. Deze serie is een enorme aanrader. het gaat over de perikelen van een klein Amerikaans stadje nadat atoombommen zijn ontploft. Zeker een keer kijken! |
|
quote: zit er ook een verhaal in dat doorheen de hele serie loopt? dat zijn meestal toch de leukste series(vind ik dan) |
|
quote: Ja die zit er in. Hoewel sommige afleveringen opzich staan zit er een duidelijke verhaallijn in de serie. |
|
quote: Oke, dat is interessant. bedankt voor de tip. |
|
ik kijk best wel vaak naat the office. Eerst kon ik het niet waarderen, nu lig ik soms dubbel IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De originele Engelse versie of The Office US met Jenna Fischer? |
|
Er is maar een acceptabele versie natuurlijk Firefly en Serenity afgekeken, nu 3e seizoen van House. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 21-02-2009 20:09] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ik baal dat de nieuwe serie House op de campingzender continu door reclame en leuk bedoelde teasers gestoord wordt. Dermate erg dat ik zelfs gestopt ben met House kijken daardoor. Ik koop die serie wel een keer op dvd als het zo moet gaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Die serie lijkt mij ook supervet! Maar wordt het nog voortgezet? Ik had gehoord dat de serie geen vervolg meer kreeg en dan lijkt het me een beetje jammer om er aan te beginnen.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: er zijn twee seizoenen. ik hen het tweede seizoen nog niet gezien maar ik meen dat uiteindelijk alles een netjes afgerond verhaal is. |
|
ik volg: eli stone cold case law & order lost house en nog een paar meiden-series, not worth to mention.. ik ben net aflevering 2 van without a trace aan het kijken en er zit een stukje piano-muziek in dat ook al in aflevering 1 zat en ik kan er maar niet opkomen van wie het is... en weet iemand wanneer seizoen 2 van elistone en seizoen 5 van lost weer begint? any1? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Beetje afgeraffeld einde, dat wel. De serie werd eerst van de buis gehaald na 1 seizeon. Daarop volgde een stroom boze reacties van kijkers, waarop de omroep besloot om toch nog een vervolg te maken, maar de makers kregen slechts nog enkele afleveringen de kans om een eind eraan te breien, in plaats van een heel seizoen. Het tweede 'seizoen' is dan ook een stuk korter dan het eerste. En, zoals gezegd, wel met en eind, maar het is er vanaf te zien dat het lichtelijk haastwerk was om het verhaal logisch te beëindigen. |
|
quote: Ah, bedankt, dan ga ik me er toch maar een keer aan wagen.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
House MD, is tamelijk ok Six Feet Under moet ik de laatste nog verder was ik vroeger WILDenthousist over een soort politie-detectiveserie Homicide, nu hou ik wel van The Shield signature |
|
Ik ben inmiddels weer helemaal bij met het vijfde seizoen van Lost en het is nog steeds heel spannend. Wel krijg ik het gevoel dat het einde alleen maar kan gaan tegenvallen na zo'n lange opbouw.. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |