|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Daar wonen toch alleen maar analfabeten. |
|
Legendarische metalclub The Steeple in Waregem gaat mogelijk tegen de vlakte... http://www.standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelId=LB29DLQA [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 25-04-2009 7:50] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Wat een kuttitel, het is geen kindersuprise ofzo. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: metalclub annex gothic/wave/elektroclub verdomd spijtige zaak vooral die laatste uitspraak van de burgemeester stoot me tegen het hart. Precies als dat bij gewone fuiven de straat er wel nog netjes bij ligt en er nooit ofte nooit word gekotst en gepist in brievenbussen. Ik kan me trouwens totaal niet voorstellen dat bezoekers van The Steeple dit zouden doen. Ze willen The Steeple gewoon weg, spijtig genoeg. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: (SN) Iek nit begreppen rar zien van die mieniestr. Immand oitleg? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als ik nou eens een euro kreeg telkens als jij een retorische vraag stelde. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: B.v. Somalië. Als daar, na beslechting van de burgeroorlog daar, humanitaire hulp en hulp bij stabilisatie van de situatie aldaar was geboden, was de piraterij nooit zo uit de hand gelopen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
*Greymodus aan* Maar we kunnen er toch mooi JSF's op afsturen, ik zie geen probleem, alleen een stel negers die te lui zijn om te werken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ja maar jij kent Grey niet echt he .. |
|
Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Nee serieus, dan kan je dus ook stellen dat elke euro die naar de oorlog in Afghanistan gaat een goede investering is. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zeker. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Goeie uitleg. Mag ik dit vertalen als "ik heb ook werkelijk geen idee waar Koenders die onzin allemaal vandaan haalt"? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:gewoon Moslim worden Grey. Kun je ook geen varkensgriep krijgen |
|
quote:Zijn een hoop politici niet met je eens, maar leg uit? Zonder ruimtevaartonderzoek hadden we nu bijvoorbeeld geen mobiele telefoons gehad en allemaal nuttige dingen voor de auto-industrie, dus daar kan ik inkomen, maar wat wordt de gemiddelde kiesgerechtigde er wijzer van als er belastingcenten naar Donker Afrika gaan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Of homo. Die zijn lager dan varkens en aangezien dit virus stijgt op de voedselketen... Neuken, Judge? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hèhè, scherp. |
|
Soms praat Grey echt net als een moslim met zijn uitspraken over homo's. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Kijk eens aan, je bent al Moslim quote:Zekers! Alleen dan niet met jou |
|
quote:"+en"= meervoud. Quote me. Behalve dat dat je niet lukt (maar bedankt voor je aandacht die weer eens de plank volledig misslaat) heb ik echt helemaal niets tegen hoemoes. quote:Oh. Gefeliciteerd, je bent nu een Greycloak. Trekt ook zo snel conclusies die nergens op slaan en denkt ook dat ie alles weet. quote:Moet je even iemand anders aandacht geven chef. Nu weer on topic met dezelfde vraag; hoe is het mogelijk dat een euro die naar Donker Afrika (of Afghanistan for that matter) vertrekt een investering is? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Haha, mooi is dat. Grey versus ZM. Zoals wel vaker. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
En het enige wat ik heb is een serieuze vraag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als ze het daar beter krijgen hoeven ze hier niet heen te vluchten, Grey. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Ik heb ergens het idee dat Koenders iets anders bedoelt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |