![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
1. Wat ze ook gaan lullen, dit was geen ongeluk 2. Die leiperd moet permanent uit de samenleving en wel op een zo goedkoop mogelijke manier. ![]() |
|
Schokkend! Is er al meer bekend over de achtergrond? Was het een ongeluk of opzet? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Nou , als je vanuit een richting komt waar je helemaal niet had kunnen en mogen zijn en op een menigte mensen inrijdt, op een haar na de bus met koninklijk gezelschap mist, is het wat mij betreft geen ongeluk. ![]() |
|
quote: +1 ![]() |
|
Nope, het lijkt meer op een aanslag..of op zijn minst iemand die een statement wilde maken. Hoe dan ook, de dader heeft een leuk feestje voor duizenden mensen goed verpest! ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Allah hakbar! Met een helm op, dwars door een paar afzettingen de koninklijke familie op een haar na missen. Ja natuurlijk, 't was een ongeluk ..... ![]() |
|
Toegeven..Apeldoorn is een groot gereformeerd pokkedorp, maar dit wens je niemand toe... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Best bizar ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Schokkende beelden van het ongeluk: http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2009/week18/Thu12.ruwbeeld_apeldoorn.xml I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
![]() Wat een gek. ![]() |
|
![]() ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote:Begint toch op een aanslag te lijken.. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Brr, dat kind op die foto... ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Net wat tv-beelden gezien, echt misselijkmakend dit ![]() Ongelooflijk weer dat zoiets gebeurt, hoe ziek moet je zijn in je hoofd om zoiets te flikken? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
En dan noemen ze mij ziek.. Against God and Government ![]() |
|
Jezus wat een bizarre shit... ![]() |
|
quote:'Ongeluk', hoeveel ontkenning kan een mens herbergen. :') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
ik lees het net, is er al iets bekend over de dader? ![]() ![]() |
|
Ik ga ook uit van een aanslag. Ik kopieerde het hele bericht en niet alleen de link. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath ![]() |
|
Het is natuurlijk voor alle betrokkenen niet te beschrijven, maar dat kleine meisje.. word er echt akelig van. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Er zijn inmiddels twee doden bevestigd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Niks, behalve dat de dader gewond is afgevoerd naar het ziekenhuis en dat hij gearresteerd is... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |