IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2009 9:42 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 mei 2009 9:40 schreef MR. N het volgende:
Goed idee, en dan nog even de hand in eigen boezem steken als christenen en dan alle onderwijs openbaar maken.


Ik ben wat dat betreft erg voor het franse systeem, alle religieuze symbolen e.d. verbieden in scholen. Geef de leerlingen puur informatie en laat ze daar dan zelf een keuze uit maken. Maken ze die keuze zorg dan ook dat ze die keuze uit kunnen voeren zonder tegenwerking.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-05-2009 9:43 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 mei 2009 9:42 schreef Jenje het volgende:
Ik ben wat dat betreft erg voor het franse systeem, alle religieuze symbolen e.d. verbieden in scholen. Geef de leerlingen puur informatie en laat ze daar dan zelf een keuze uit maken. Maken ze die keuze zorg dan ook dat ze die keuze uit kunnen voeren zonder tegenwerking.

+1


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2009 9:45 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2009 9:43 schreef bastianus het volgende:
+1


+1 ja.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2009 9:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar goed, met moraalridderend politiekcorrect en hypocriet nederland zal zoiets er nooit komen, zeker niet met die dwaalteef van een Wilders erbij, die begint meteen te miepen als Arische kinderen onderricht krijgen in de islam.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 12-05-2009 10:02 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 12 mei 2009 9:48 schreef Jenje het volgende:
Maar goed, met moraalridderend politiekcorrect en hypocriet nederland zal zoiets er nooit komen, zeker niet met die dwaalteef van een Wilders erbij, die begint meteen te miepen als Arische kinderen onderricht krijgen in de islam.


Hou op Jenje, zo op de ochtend zoveel met jou eens zijn is niet goed voor me.


Boeiender


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-05-2009 10:07 by Jällö Profiel van Jällö

Het verbieden van religieuze symbolen is m.i. ook moraalridderend politiek correct.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2009 10:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik heb het dan ook expliciet over scholen/onderwijs he. Omdat leerlingen imho in een neutrale omgeving onderwijs moeten krijgen, niet in een gekleurde omgeving.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-05-2009 10:25 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Kinderen verschillende religies bijleren is wat anders dan het ontstaan van de aarde in 1 adem laten verklaren door big-bang/evolutie en een pertinent onwaar scheppingsverhaal.

Geloof en wetenschap, hou ze uit elkaar mensen! De reli's proberen keer op keer deze onverenigbare elementen samen te voegen in hun eigen voordeel!


Dear dirty delightful old drunken old days


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2009 10:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 mei 2009 23:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Oh: en wat Schaffelaar zegt:


Mja, ik vind Schaffelaar's opmerking behoorlijk kant nog wal raken. Bij terrorismebestrijding hoort een bepaalde mogelijke aantasting van privacy en ik denk dat daar niets mee mis is. Als we de rapporten van de AIVD mogen geloven zijn er in Europa al heel wat aanslagen verijdelt sinds 9/11. En iedere keer dat er toch wat gebeurd is iedereen geschokt en is de vraag om meer bevoegdheden voor inlichtingendiensten vanuit het 'volk' en parlement duidelijk aanwezig. Ik zou er persoonlijk echt geen problemen mee hebben als de AIVD mijn telefoon tapt, mijn Internet- en betaalverkeer scant en checkt welke boeken ik leen in de bieb, veel plezier ermee.
Daarnaast zitten er wel degelijk mensen gevangen in Quantanamo Bay waartegen de verdenkingen hard genoeg zijn ze nog steeds vast te houden. En een aanzienlijk deel vaan de oud-gevangenen zit inmiddels, weer, bij allerlei terreurorganisaties.Ook ben ik het met Cheney eens als hij zegt dar Obama niet de juiste koers vaart als we het hebben over Iran. Iran gaat vrolijk verder met het ontwikkelen van een atoombom en Obama wil gezellig op de thee komen. Wanneer dat land zo’n bom heeft is het te laat. Dan wordt een aanval zeer riskant.
quote:
Op 12 mei 2009 0:50 schreef ElitE het volgende:
Naast waterboarding werden ze ook erg vaak in de isoleercel gehouden. Een maand lang was daar geen uitzondering. En vaak met koptelefoon en handschoenen om niets te kunnen voelen. Als je zo erg geisoleerd wordt van prikkels gaan veel mensen binnen een paar uur al hallucineren en stereotypgedrag vertonen(dierentuin bewegingen).


http://video.google.com/videoplay?docid=536583671561908614
Zo, wel een maand lang in een isoleercel!?!?!!
Er zijn 'gewone' gevangenen die veel langer in een isoleercel zitten.
Natuurlijk is zoiets vervelend voor de persoon die het overkomt. En ik denk dat je ook zulke lichte martelmethodes slecht moet/mag toepassen als je er heel erg zeker van bent dat die gene onderdeel uitmaakt van een terroristische organisatie, maar het is niet dan hun ledematen eraf worden gehakt, dat ze langzaam levend gebraden worden aan een spit of dat hun darmen langzaam hun buik uit getrokken worden.
Ik ben van mening dat als aangetoond kan worden dat zulke methodes ons helpen we er vooral mee door moeten gaan. Ik vind de veiligheid van 'onze' burgers en militairen zwaarder wegen dan het 'gelukkige' leven van een terrorist.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-05-2009 10:59 by Jällö Profiel van Jällö

@schaffelaer.
Je mist je punt. Onderwijs is heel wat anders dan wetenschap en religie is hierin niet per se ongewenst. Geloof is ook wat anders en breder dan religie en het speelt wel degelijk een belangrijke rol in de wetenschap.

[Dit bericht is gewijzigd door Jällö op 12-05-2009 11:11]


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2009 11:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 mei 2009 9:48 schreef Jenje het volgende:
Maar goed, met moraalridderend politiekcorrect en hypocriet nederland zal zoiets er nooit komen, zeker niet met die dwaalteef van een Wilders erbij, die begint meteen te miepen als Arische kinderen onderricht krijgen in de islam.
En wat is daar mis mee? Islamscholen presteren bedroevend slecht. Daarbij staat de islam als cultuur haaks op onze cultuur, normen en waarden. Ik zie niet in waarom je zulke scholen zou accepteren.
Persoonlijk ben ik voor een complete scheiding van kerk en staat (iets wat de Nederlandse grondwet niet kent). Dus geen subsidies voor kerken, moskeen, religieuze politieke partijen of speciaal onderwijs. Als jij als ouder wilt dat je kind les krijgt in/over een bepaalde religie dan doe jij je kind maar lekker na schooltijd op eigen kosten op bijbelschool o.i.d Dat niet weg dat wanneer het afschaffen van speciaal onderwijs in het algemeen ( nooit een tweede kamermeerderheid --> CDA, CU, SGP stemmen daar nooit mee in) je wel een verbod voor islamitisch onderwijs kan bepleiten.
Op zich is er natuurlijk niets mis met de opmerking van Slob. Er is niets mis mee als kinderen tijdens levensbeschouwing of maatschappijleer of desnoods geschiedenis de basisbeginselen en overtuigingen van belangrijke religies te leren krijgen. Maar ik kan mij niet voorstellen dat, dat momenteel nog niet gebeurd. Ik denk dat Slob hier toch meer bedoeld dat hij bij geschiedenis/scheikunde/biologie naast de evolutietheorie ook creationisme en/of ID als gelijkwaardige optie besproken wil zien. En dat is natuurlijk van de zotten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 12-05-2009 11:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 12 mei 2009 10:58 schreef kwelgeest het volgende:
Mja, ik vind Schaffelaar's opmerking behoorlijk kant nog wal raken. Bij terrorismebestrijding hoort een bepaalde mogelijke aantasting van privacy en ik denk dat daar niets mee mis is. Als we de rapporten van de AIVD mogen geloven zijn er in Europa al heel wat aanslagen verijdelt sinds 9/11. En iedere keer dat er toch wat gebeurd is iedereen geschokt en is de vraag om meer bevoegdheden voor inlichtingendiensten vanuit het 'volk' en parlement duidelijk aanwezig. Ik zou er persoonlijk echt geen problemen mee hebben als de AIVD mijn telefoon tapt, mijn Internet- en betaalverkeer scant en checkt welke boeken ik leen in de bieb, veel plezier ermee.


Ligt eraan voor welke doeleinden. En of er duidelijk zicht op is wat de doeleinden zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2009 11:19 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Altijd prettig wanneer extremisten hun schaapskleren in het openbaar afgooien. Arie Slob windt er in ieder geval geen doekjes meer om heen. Als het aan de vrome fractieleider van de Gristenunie ligt, moeten openbare scholen zo snel mogelijk naast de evolutietheorie van Darwin ook het scheppingsverhaal van ene G.O.D. doceren. U weet wel, die *kuch* razend geloofwaardige op feiten en wetenschap berustende theorie die u moet laten geloven dat de aarde in een paar dagen geschapen is, enkele duizenden jaren oud is en er een tijd moet hebben bestaan waarin mensen gelijktijdig met de dinosauriërs op deze wereld hebben rondgewandeld. Dat van de pot gerukte fabeltje dat de mensheid al 2000 jaar achterlijk houdt. Die volstrekt krankzinnige waanleer waarvan zelfs EO-mastodont Andries Knevel tegenwoordig zegt: Dat kan toch helemaal niet? Die totaal verknipte nonsens, die reli-humbug, die kerk-quatsch, die wordt uw koters dus aangeleerd op openbare scholen als het het aan jezuslover Arie Slob ligt: “Alsof er geen andere theorieën en ideeën bestaan. Er zijn meer opvattingen over het begin van deze aarde dan alleen maar die ene die nu toevallig zwart op wit in de lesboeken wordt afgedrukt". Ouders kom in opstand! Red uw kroost uit de klauwen van de polder-taliban. God bestaat niet!

(gs)


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2009 11:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Italië verijdelt aanslag vliegveld De Gaulle
Uitgegeven: 12 mei 2009 08:50
Laatst gewijzigd: 12 mei 2009 09:12

BARI - De Italiaanse politie heeft twee vermeende strijders van terreurnetwerk al-Qaeda opgepakt. De mannen zouden van plan zijn geweest een terreuraanslag te plegen op het vliegveld Charles de Gaulle bij Parijs. Dat meldden Italiaanse media dinsdag.

De twee verdachten zijn een Franse imam van Syrische afkomst en een Fransman die zich tot de islam heeft bekeerd. Ze werden gearresteerd in de stad Bari in het zuiden van Italië.

De vermeende strijders zouden ook doelwitten in Groot-Brittannië op het oog hebben gehad. Ook hebben ze volgens Italiaanse media strijders geronseld voor de heilige oorlog in Irak en Afghanistan.




Oversteek

De mannen waren in november vorig jaar al opgepakt, maar de aanhouding is nu pas bekend geworden. De twee zouden toen illegale immigranten hebben geholpen vanuit Griekenland de oversteek te maken naar Italië.

© ANP


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2009 11:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 12 mei 2009 11:10 schreef kwelgeest het volgende:
En wat is daar mis mee? Islamscholen presteren bedroevend slecht. Daarbij staat de islam als cultuur haaks op onze cultuur, normen en waarden. Ik zie niet in waarom je zulke scholen zou accepteren.
Persoonlijk ben ik voor een complete scheiding van kerk en staat (iets wat de Nederlandse grondwet niet kent). Dus geen subsidies voor kerken, moskeen, religieuze politieke partijen of speciaal onderwijs. Als jij als ouder wilt dat je kind les krijgt in/over een bepaalde religie dan doe jij je kind maar lekker na schooltijd op eigen kosten op bijbelschool o.i.d Dat niet weg dat wanneer het afschaffen van speciaal onderwijs in het algemeen ( nooit een tweede kamermeerderheid --> CDA, CU, SGP stemmen daar nooit mee in) je wel een verbod voor islamitisch onderwijs kan bepleiten.
Op zich is er natuurlijk niets mis met de opmerking van Slob. Er is niets mis mee als kinderen tijdens levensbeschouwing of maatschappijleer of desnoods geschiedenis de basisbeginselen en overtuigingen van belangrijke religies te leren krijgen. Maar ik kan mij niet voorstellen dat, dat momenteel nog niet gebeurd. Ik denk dat Slob hier toch meer bedoeld dat hij bij geschiedenis/scheikunde/biologie naast de evolutietheorie ook creationisme en/of ID als gelijkwaardige optie besproken wil zien. En dat is natuurlijk van de zotten.

Imho gaat het hier om inzicht krijgen in de verschillende levensovertuigingen die de wereld rijk is. Leerlingen puur informatie geven en niet proberen te bekeren. Zonder kleur, dus niet wel christendom maar niet Islam zoals een Wilders vast wil. Er moet 1 type school komen met leraren die niet hun ideologie of levensovertuiging opdringen aan de leerlingen. Welke dan ook.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2009 11:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 mei 2009 11:24 schreef Jenje het volgende:
Imho gaat het hier om inzicht krijgen in de verschillende levensovertuigingen die de wereld rijk is. Leerlingen puur informatie geven en niet proberen te bekeren. Zonder kleur, dus niet wel christendom maar niet Islam zoals een Wilders vast wil. Er moet 1 type school komen met leraren die niet hun ideologie of levensovertuiging opdringen aan de leerlingen. Welke dan ook.
Wilders is Atheist.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-05-2009 11:31 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Waarom hoor je hem dan niet joelen tegen christenen?


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-05-2009 11:34 by Jällö Profiel van Jällö

quote:
Op 12 mei 2009 11:29 schreef kwelgeest het volgende:
Wilders is Atheist.

Karst Tates ook.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-05-2009 11:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 12 mei 2009 9:48 schreef Jenje het volgende:
Maar goed, met moraalridderend politiekcorrect en hypocriet nederland zal zoiets er nooit komen,.


dat ligt vooral aan de belangrijke rol van het CDA in de nederlandse politiek denk ik.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2009 11:39 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 mei 2009 11:31 schreef Jenje het volgende:
Waarom hoor je hem dan niet joelen tegen christenen?
Zijn indd wel vervelende medelanders, die christenen. Zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers, schooluitval en onder uitkeringtrekkers. Komen met regelmaat is het nieuws omdat ze willens en wetens zich niets aan willen trekken van onze normen, waarden en gedragsregels. Zorgen iedere uitgaansavond in grotere steden weer voor overlast en plegen wereldwijd best veel aanslagen. Bedankt voor de tip, ik mail de heer W. even.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 12-05-2009 11:42 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 12 mei 2009 10:59 schreef Jällö het volgende:
@schaffelaer.
Je mist je punt. Onderwijs is heel wat anders dan wetenschap en religie is hierin niet per se ongewenst. Geloof is ook wat anders en breder dan religie en het speelt wel degelijk een belangrijke rol in de wetenschap.

Jij mist het punt:

Het gaat om de manier van lesgeven. Wat Dhr Arie Slob wil is het scheppingsverhaal aan de kinders instrueren als zijnde een gelijk alternatief voor de bigbang/evolutietheorie.

Vrijwel alles wat wordt lesgegeven op de scholen kent een wetenschappelijke basis, ik zie niet in waarom daar een uitzondering op zou moeten worden gemaakt voor de ontstaansgeschiedenis van de aarde.

Ik ben niet tegen instructie van religie op scholen, zolang die als religies worden gepresenteerd als equivalent aan elkaar en moet dus minstens de wereldgodsdiensten als equivalent van elkaar bevatten.

Dit waarborgt hopelijk voldoende de scheiding van wetenschap en religie op het basisonderwijs en geeft de kids voldoende ruimte er zelf over na te denken.


Dear dirty delightful old drunken old days


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 12-05-2009 11:48 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 12 mei 2009 11:39 schreef kwelgeest het volgende:
Zijn indd wel vervelende medelanders, die christenen. Zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers, schooluitval en onder uitkeringtrekkers. Komen met regelmaat is het nieuws omdat ze willens en wetens zich niets aan willen trekken van onze normen, waarden en gedragsregels. Zorgen iedere uitgaansavond in grotere steden weer voor overlast en plegen wereldwijd best veel aanslagen. Bedankt voor de tip, ik mail de heer W. even.

Niet om het een of ander, over het algemeen vind ik dat je vrij nuttige dingen tikt, maar...

Ik wil nog wel eens op een uitgaansavond op stratumseind/Eindhoven ronmdlopen en ook gebruik maken van het OV, en in verschillende horeca gelegenheden en ov vervoersmiddelen valt het me toch op dat ik overwegend "blanke" Nederlanders het meeste gezeik zie veroorzaken, en het meeste overlast. Als ik op straat kijk zie ik ook een erg groot deel van de blanke Nderlanders die zich geen flikker aantrekt van normen en waarden, en zie ik ook werg veel blanke Nederlanders lekker uitkeringtrekken en heel de dag een beetje voor hun huis/speeltuin/supermarkt zitten te zuipen, blowen of meer.

Dus ik denk dat het een beetje kort door de bocht is om te zeggen dat Christenen dit niet doen, het overgrote deel van die lui is geen praktiserend christen, maar ze hebben wel allemaal als religie RK in hun paspoort ofzo staan. Ik zie ook wel eens gekleurde Nederlanders dit doen, maar overwegend toch meer blanken.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-05-2009 11:52 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 12 mei 2009 11:48 schreef Sjaakie het volgende:
Ik zie ook wel eens gekleurde Nederlanders dit doen, maar overwegend toch meer blanken.


Dan woon je in de verkeerde buurt!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 12-05-2009 11:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 mei 2009 11:48 schreef Sjaakie het volgende:
Niet om het een of ander, over het algemeen vind ik dat je vrij nuttige dingen tikt, maar...

Ik wil nog wel eens op een uitgaansavond op stratumseind/Eindhoven ronmdlopen en ook gebruik maken van het OV, en in verschillende horeca gelegenheden en ov vervoersmiddelen valt het me toch op dat ik overwegend "blanke" Nederlanders het meeste gezeik zie veroorzaken, en het meeste overlast. Als ik op straat kijk zie ik ook een erg groot deel van de blanke Nderlanders die zich geen flikker aantrekt van normen en waarden, en zie ik ook werg veel blanke Nederlanders lekker uitkeringtrekken en heel de dag een beetje voor hun huis/speeltuin/supermarkt zitten te zuipen, blowen of meer.

Dus ik denk dat het een beetje kort door de bocht is om te zeggen dat Christenen dit niet doen, het overgrote deel van die lui is geen praktiserend christen, maar ze hebben wel allemaal als religie RK in hun paspoort ofzo staan. Ik zie ook wel eens gekleurde Nederlanders dit doen, maar overwegend toch meer blanken.
Ik zeg nergens dat christenen/blanken/autochtonen dat niet doen. Ik heb het over oververtegenwoordigd.
Wat niet wegneemt dat ik van mening ben dat autochtonen net zo hard aangepakt moeten worden als allochtonen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 12-05-2009 11:56 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

Mijn mening is dat dat oververtegenwoordigd wel meevalt. De media maken er ook een heksenjacht van, en het zure vind ik dat die alleen maar de nadruk leggen op Moslims/Marokkanen.

Maar je hebt wel gelijk de Nederlanders mogen veel en veel harder aangepakt worden, zowel de autochtone als de allochtone.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen