![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik kan best om je lachen hoor ![]() en wil je nou trouwen of niet?? ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote:Anders dan jij graag wil zijn die verwaarloosbaar. Dat is ook niet zo raar gezien zelfs de vier evangeliën die wel in de bijbel zijn opgenomen elkaar al tegenspreken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:In de drie quote's die ik hierboven aanhaal benadrukte de SP dat immigranten er zelf wat van moeten maken. Als ik nu op de SP website kijk lees ik gehuil over hard werkende immigranten die zo hun best doen, maar niet mee kunnen komen. Dat vind ik twee compleet verschillende dingen. quote:Als iemand een gevaarlijke extremist is, is het Meulenbelt wel. Dat je die überhaupt durft aan te halen. Mijn punt is dat de SP op haar website geen duidelijke link legt tussen haperende integratie en de islamitische cultuur. quote:Huilehuile, de SP is een kudt partij: Jager en Stein: Geschiedenis van de Multiculti/Brendel: Het verraad van links quote:Als dat daadwerkelijk zo was wist je wel beter. Ik weet toch ook meer dan een standpunt van de SP. quote:Omdat ze een vergelijkbare sociaaleconomische achtergrond hebben, maar niet oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers. Een student met weinig tot geen financiële steun van zijn/haar ouders heeft het met IBG-lening echt niet, veel, meer te besteden dan een gemiddeld persoon met uitkering. quote:Het heeft weinig zin om het met jou over islam-gerelateerde onderwerpen te hebben als je zelf toegeeft er trots op te zijn dat jij je er niet in verdiept. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: neejoh, dat is marginaal, dat schreef hij net toch? Boeiender ![]() |
|
Bible belt, grote delen van Zuid en Oost Europa, Amerika, lalala. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Hehe, psies. Maar het is niet zo, want de moslims zijn veeeeeeeeel erger en allemaal crimineel en terrorist. Mooi hè, een simpel leven. Boeiender ![]() |
|
Ik kan mijn post nog uit het moslimtopic quoten, kan Grey hem ook nog even weer zien ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote:Jij weet zelf ook wel dat, dat niet zo is. Natuurlijk heeft de christelijke wereld een zeer dogmatische en stagnerende periode doorgemaakt (middeleeuwen), maar echt in het begin van het christendom had je ontelbare verschillende interpretaties en sektes. En sind de verlichting is dat ook allemaal weer een stuk vrijer. Tussentijds zijn er ook tal van herinterpretaties geweest. Het is ook geen big-issue als jij met een nieuwe bijbelvertaling komt. De bijbel is immers een menselijke overlevering en de christelijke wereld kent verschillende bijbels. quote:Ik zeg niet dat de Koran letterlijk is, ik zeg dat de Koran binnen de islam geldt als het letterlijke woord van Allah. Bij mijn weten onderscheiden verschillende stromingen binnen de islam zich dan ook niet qua interpretatie van de Koran. De Sjiiten en Soennieten iig niet. Die verschillen van mening over de opvolging en/of wederkomst van Mohammed o.i.d. De islam is dan ook een verschrikkelijk stagnerende cultuur/religie. Zij heeft sinds haar ontstaan niets voorgebracht. Vergelijk het aantal ontdekkingen en uitvindingen van islamitische geleerden maar eens met die van christelijke en joodse. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Hele dikke onzin, lalalala. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Nou nou nou, arabieren waren toch aardig succesvol onder de islam anders. Deze lijst is natuurlijk niet helemaal correct, er staan ook veel uitvindingen in die op zn minst ook op andere plaatsen onafhankelijk zijn uitgevonden of die de arabieren ook gestolen hebben.(maar zo ook bij de romeinen) Maar de lijst is echt niet oninterressant. http://en.wikipedia.org/wiki/Inventions_in_the_Muslim_world ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Het aparte aan de islamitische cultuur is dat zij in haar begindagen op bepaalde vlakken indd rijker was dan donker Europa. Het overgrote deel van de kennis was echter indd gewoon georven van eerdere/oudere beschavingen. Sindsdien echter is de Islamitische cultuur eerder achteruitgegaan dan gelijkgebleven, laat staan vooruitgegaan. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 12-05-2009 20:28] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Brandweer rukt uit voor 'drakenstront' Uitgegeven: 12 mei 2009 20:05 Laatst gewijzigd: 12 mei 2009 20:04 MEPPEL - De brandweer in Meppel is dinsdagmiddag met twee wagens uitgerukt na meldingen over een gaslek bij een drukkerij in de stad. In het pand bleken echter geurboeken voor kinderen te worden gedrukt. Dat zei een medewerker van drukkerij Giethoorn ten Brink. Het ging om kras-en-ruikboeken. Kinderen kunnen over de plaatjes krassen waardoor onder meer de lucht van 'drakenstront' vrijkomt. Omdat bij het drukken de geur in het gebouw te sterk was, zetten medewerkers de afzuiging harder. De harde wind verspreidde de lucht buiten verder. De tien brandweermannen die voor niks waren uitgerukt, krijgen allemaal een gratis boek. © ANP lal Je moeder. ![]() |
|
quote: Ik ken genoeg christenen die beweren dat elke letter van de bijbel geïnspireerd is door de Heilige Geest, en dus daarmee rechtstreeks afkomstig van God. Ondanks het feit dat verschillende bijbelboeken en zelfs de vier evangelieën elkaar tegenspreken. Het grootste deel van hun tijd besteden ze dan ook aan het theoretisch rechtbreien van die verschillen. Verder ken ik ook veel moslims die de Koran niet letterlijk interpreteren, maar de goede stukken eruit (zoals b.v. de zorg voor zwakken en zieken, de zakat (aalmoezen) en de saum (vasten) als richtlijn gebruiken en de rest laten voor wat het is, zoals ook veel humanistische christenen met de bijbel doen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Zo'n kreet is waardeloos zonder kader; tijd, plaats? Even schaamteloos een stuk van wiki plakken (slecht jaja) quote: http://en.wikipedia.org/wiki/Ottoman_empire Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Zijn ik, jij en Mr. N. toevallig allemaal bekend met dezelfde kleine kliek christenen in Nederland? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Anja Meulenbelt, was daar niet een link met antisemitisme? Sowieso heb ik inzake dergelijke onderwerpen niet zoveel vertrouwen in iemand die met een redelijk dubieuze Palestijn getrouwd is. Bovendien was ze daarvoor lid van de onwelriekende gleuvenbrigade der Dolle Mina's, een groep feministes die streefde naar macht op grond van geslacht op dezelfde wijze als ze "de mannen" verweten. Naar iemand, die Anja, die haar simplistische denkwijze uit het "feministies tijdperk" heeft gehandhaafd, maar alleen van onderwerp veranderd is. Sowieso geen goede zaak, mensen als Anja en Gretta die zich over Palestijnen ontfermen alsof het zielige zeehondjes zijn. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Beide. Het je onttrekken aan plichten vanwege je "zielige" positie vind ik erg irritant. Ik vind het b.v. ook belachelijk dat gehandicapten eigen parkeerplaatsen krijgen. Ik ken ook een gehandicapte die hier uit principe geen gebruik van maakt, dat vind ik pas ballen hebben. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 12-05-2009 21:01] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: (SN) :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
lal Je moeder. ![]() |
|
quote: nouja een paar van de belangrijkste mijlpalen van europese geschiedenis komt ook voort uit andere culturen. Buskruit is toch iets wat het westen groot heeft gemaakt, en de romeinse invloeden zijn eindeloos, de grote sprong tijdens de renaissance is niet los te zien van de gegroeide interesse in de oudheid. Scheepstechniek was ook wel belangrijk maar ik denk niet dat arabieren daar zoveel op achterliepen aangezien ze in europa toch ruim een miljoen slaven heeft weten te vangen, zelfs vanuit Ijsland. Ik denk dat elke cultuur wel heel erg samengevormd wordt door eerdere culturen, maar je bent pas "geavanceerd" als beschaving als je het toch tot op een behoorlijk niveau weet toe te passen en voor vernieuwing kan zorgen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:yep, sinds de conservatieve kliek de dominante stroming werd. ![]() |
|
quote: klopt ook. we leunen allemaal op voorgangers. Overigens wordt de mate van "geavanceerdheid" va een land/beschaving naar mijn mening niet alleen door tevhnische foefjes weergegeven maar ook hoe wordt omgegaan met de zwakkeren, milieu/natuur etc. etc. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |