![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Waarom moet er weer op de man worden gespeeld? ![]() |
|
De pol van SN over D66, EU en twitter was echt extreem kansloos. Opties: a) twitter is voor oude mannen (wat?) b) Goed idee oid c) Twitter = D66 = FAIL Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Man springt boven Canada uit vliegtuig Uitgegeven: 17 april 2009 05:52 Laatst gewijzigd: 17 april 2009 06:48 VANCOUVER - Een 20-jarige man is donderdag boven Canada uit een klein passagiersvliegtuig gesprongen. Het toestel bevond zich op zeven kilometer hoogte toen de man de deur forceerde en naar buiten sprong. Dat maakte de politie bekend. Het vliegtuig was op weg van Yellowknife naar Cambridge Bay en had vier mensen aan boord. Het personeel van het toestel probeerde de man nog tegen te houden, maar dat lukte niet. Het toestel landde enige tijd later veilig op de bestemming, waar het slachtoffer vandaan kwam. Cambridgde Bay is een klein stadje waar 1500 mensen wonen. Afgelegen Naar het lichaam van de man wordt nog gezocht door de politie. Slecht weer zorgt ervoor dat het slachtoffer lastig te lokaliseren is. Ook is het gebied waar hij vermoedelijk in terecht is gekomen zeer afgelegen. © ANP Zo'n gek zal in je achtertuin landen *splet*. Leuk zo´n plaatselijk buitje... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Ghehe lekker aan het wandelen.. schat wat is dat? Is it a bird? *splettttzzz* ![]() ![]() |
|
Hmm, blijft niet veel van over. Wel een heeeele lange vrije val trouwens. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Zou ie er van genoten hebben? spelfout weggehaald... ![]() |
|
I can see my house from up here!!!!!! SPLLLLLLLLLLLLLLLETTTTTTTTTT........ "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Tja, geen idee. Misschien van de stress/angst al een hartaanval onderweg. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
Best een toffe manier om zelfmoord te plegen. Beter dan voor mijn trein springen, Voor iemands bus springen met dynamiet, in je bus met dynamiet, in je toren met een vliegtuig. Niet wenselijk. ![]() |
|
quote: Verlies je niet gewoon je bewustzijn bij zo'n val? ![]() |
|
Geen idee eigenlijk. Las net dat wanneer iemand valt met z'n hoofd naar beneden (minste weerstand) zo'n 320 km p/u haalt. Ik weet niet wat dat al doet met iemand, maar gezond is het in elk geval niet. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: Dat schijnt door de stress inderdaad vaak het geval te zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote:Volkomen subjectief dus. Alsof het Jeugdjournaal dus ook minder waarde heeft omdat de schrijfwijze je niet aanstaat. ![]() "Flapdrol", altijd dat gescheld... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Zeer treffend dat je het Jeugdjournaal aanhaalt. ![]() ![]() |
|
quote:Ja, lijkt me ook een prachtig voorbeeld van iets dat standaardnieuws op een manier brengt die jouw superieure standaard niet aanstaat. Maar desondanks gewoon nieuws is. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-04-2009 18:30] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-04-2009 18:31] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Dat WMP SN niet juist weet te interpreteren zegt meer over WMP dan over SN. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Vandaar misschien treffend dat ik het Jeugdjournaal aanhaal? Zijn bron van info. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: parachutespringen dan? de versnelling is maar 1G bij autoracen heb je af en toe 3G. bewustzijn bij normale mensen zonder speciale pakken verlies je vanaf ongeveer 5G. quote: hoogte maakt dus niet meer uit als je je topsneheid hebt bereikt. daarom kun je het nog van vrij hoog overleven. Het record staat op een vrouw die van ruim 8000 meter viel, en overleefde zonder echt blijvende verwondingen. Ze viel wel in de staart van een vliegtuig maar wel als vrije val. En het zou ook niet echt uit hoeven te maken, waar je op valt is het belangrijkste. En de lucht is natuurlijk wel ijl maar je bent ook vrij snel beneden natuurlijk. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
De Italiaanse premier Silvio Berlusconi heeft donderdag weer van zich laten horen op een bezoek aan het getroffen gebied door de recente aardbevingen in Italië. Zo zei hij tegen een Afrikaanse medewerker van het Rode Kruis en een Afrikaanse priester: "Jij hebt een mooie kleur. Ik wou dat ik ook de tijd had om hier te blijven en te kunnen bruinen." Vervolgens omarmde hij een vrijwilliger die plaatsvervangende schaamte had. "Hou me stevig vast en noem me papa", lachte Berlusconi. Eerder zei de 72-jarige Italiaanse premier meerdere malen dat de Amerikaanse president Barack Obama mooi zongebruind is. Op de vraag waarom hij de ecomonische crisis anders aanpakt dan de Amerikaanse president, antwoordde hij: "Omdat ik blanker ben." Ook zei Berlusconi eerder deze week tegen een knappe vrouwelijke dokter dat hij het niet erg zou vinden mond op mond-beademing van haar te krijgen. Vorige week haalde de premier de wereldpers met zijn verklaring dat de slachtoffers hun periode in de tentenkampen maar als een vakantie moesten beschouwen. Die opmerking zwakte hij nadien af met een officiële verklaring dat het zijn bedoeling was om de rouwende Italiaanse natie wat op te beuren. Against God and Government ![]() |
|
Echt, die Berlusconi is een regelrechte schande voor het premierschap in het algemeen... ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
ik vind hem geniaal ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Voor een slapstick zeker. Eigenlijk is heel Italië een grote slapstick... ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Hadden wij maar zon premier, wat een baas haha. Against God and Government ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |