|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Duct tape? Ik dacht dat jij meer het type voor leren riempjes en petten was She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Nee man, heb je dat van Lain gehoord? Maarem, net als op 30 april in A'dam, alvast een plekkie regelen zodat je goed zit. Als dit doorgaat wil ik een ventvergunning voor nootjes en cola. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Simpel hoor. Bruce Banner |
|
Allemaal minderwaardigheidscomplexjes, die homohaters. Ik vind geiten ook niet echt frisse beesten, heb er vandaag nog één zien bevallen van twee nieuwe exemplaren op mijn werk, bah. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: op koniginne dag hoef je toch juist geen vent vergunning te hebben in A'dam ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Niet lullig bedoeld, maar valt dat samen met Gaypride..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: (SN) Van wie was dit waardeloze plan ook alweer? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
uitstel is geen afstel. staat het woord "FAIL" letterlijk in dat nieuwsbericht trouwens of is er raar geciteerd? [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-04-2009 11:18] |
|
Niks mis met kilometerheffing. De vervuiler moet betalen. Eerlijker kan het niet. Maar dan moeten ze wel alle andere extra belasting weer afschaffen, om te voorkomen dat een auto slechts een melkkoe is die toch door iedereen gebruikt wordt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: zo denk ik erook over. |
|
quote:Ik zeg "SpitsNieuws". quote:Ik zeg "Nederland". Maar zou voor sommige mensen inderdaad leuk zijn ja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dan wel op voorwaarde dat mensen die nu weinig rijden dan ook minder gaan betalen. Moet geen verkapte manier zijn om belastingen omhoog te mikken. |
|
quote: maar dat argument is toch allang gegeven: Invoeren is okee als andere kosten worden afgeschaft? en hoe minder je dus rijdt des te minder betaalt men. Lijkt mij super. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 08-04-2009 12:20] |
|
Fuck kastjes in je auto. Gewoon Duits systeem; belasting zit al in de kosten van de peut. Klaar. Daarom betalen ze daar ook geen wegenbelasting. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: wat is "peut"??? |
|
quote:Spul dat goed kan branden, bijnaam voor datgene wat je in de tank gooit. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ok, die bijnaam is voor mij nieuw. Maar dat "peut"systeem is wel logisch en handig idd. Maar in essentie is het wel "rekening rijden" natuurlijk |
|
quote: SpitsNieuws gebruiken als serieuze bron van nieuws is hetzelfde als de PVV zien als serieuze politieke partij. |
|
quote: Mee eens. Maar dan zullen ze hier eerst weer terug moeten naar de kale brandstofprijs, en dan alle nodige belasting daar bovenop gooien. De reden dat ze nu met kastjes lopen te klooien heeft denk ik te maken met het feit dat ze volgens het aloude poldermodel wel een deel van de belasting op aanschaf, weggebruik en benzineprijs willen behouden. Van de week zei mijn directeur, die een tijdje stage heeft gelopen in het buitenland, het mooi. In Nederland maken we eerst systemen, en daarna gaan we kijken hoe de praktijk daar ingepast kan worden. In Scandinavië, waar hij was geweest, kijken ze naar mensen en de praktijk, en kijken ze hoe daar een passend systeem bij gemaakt kan worden. Daar komt dan nog bovenop dat Nederlanders hardnekkig aan systemen vast blijven houden die allang achterhaald zijn. Zo kan het gebeuren dat ik op mijn werk voor drie verschillende overheidsinstanties dezelfde administratie loop te verantwoorden. Terwijl ze allemaal hetzelfde controleren. En sinds Balkenende heeft beloofd de overbodige regelneverij af te schaffen, is dat alleen maar verergerd. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Okay, en dan is het nu weer tijd voor je (want daar ben je sterk in) te komen met argumenten, het liefst in de vorm van nieuwsberichten waar weinig tot geen donder van klopt. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-04-2009 13:14] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Klopt, maar dan zonder dat gedoe met kastjes wat ons als gemeenschap weer geld kost. Stop dat maar in de zorg ofzo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je legt wederom wooren in de mond die ik niet gebezigd heb. Het gaat meer om de manier waarop de nieuwsberichten zijn geschreven. En argumenten hebben bij jou toch geen zin: je negeert ze en gaat er niet op in. |
|
Berlusconi, eigenlijk blijf ik er mee lachen (als het niet zo triest was). Ach hij bedoelde het goed. Heeft hij ook gezellig mee rond het kampvuur "kumbaya" gezongen??? Berlusconi: beschouw het als kamperen Bij zijn bezoek aan tentenkampen en noodvoorzieningen in het gebied van de aardbeving in Italië heeft de Italiaanse premier Silvio Berlusconi geprobeerd de ontheemden een hart onder de riem te steken. "Ze moeten het maar beschouwen als een weekeinde op de camping", zei hij tegen een Duitse cameraploeg. Berlusconi beloofde de getroffenen dat hij iedere dag uit Rome zou terugkeren naar het rampgebied en hen niet in de steek zou laten. Volgens Berlusconi zijn de tenten een noodoplossing, vooral voor de opvang van ouderen en kinderen. Hij wees op een overeenkomst met de nationale federatie van hoteleigenaren, die tegen gereduceerd tarief toeristenaccommodatie aan de kust ter beschikking stellen. "Ik weet dat jullie bang zijn voor de jakhalzen die misbruik willen maken van de situatie, maar dat houden wij wel in de gaten." |
|
quote: oh ik dacht even dat 30 april die homovloot langs kwam, hehe vond het al raar. roze en oranje bij elkaar zijn zoo jaren 90. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |