IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 30-04-2009 16:42 by Chelman Profiel van Chelman

Wat was het voor een josti?

Een SP stemmende anti-koningshuis figuur?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-04-2009 17:22 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 30 april 2009 16:42 schreef Chelman het volgende:
Wat was het voor een josti?

Een SP stemmende anti-koningshuis figuur?


Neen, een liberaal


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 30-04-2009 17:35 by Lalena Profiel van Lalena

nou lekker belangrijk, het was gewoon een gestoorde gek. Ik begrijp best als je geen voorstander van het koningshuis bent, maar om zoiets te doen slaat gewoon nergens op. Kennissen van me waren er vandaag ook bij en hebben het ook zien gebeuren

[Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 30-04-2009 17:35]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-04-2009 17:49 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 30 april 2009 17:35 schreef Lalena het volgende:
nou lekker belangrijk, het was gewoon een gestoorde gek. Ik begrijp best als je geen voorstander van het koningshuis bent, maar om zoiets te doen slaat gewoon nergens op...

+1


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-04-2009 17:50 by XXL Profiel van XXL

Dit wordt vast weer zo'n "Kennedy moment".

Waar was jij op het moment dat...........?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 30-04-2009 17:53 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Wéér zo'n Kennedy moment? Donders, dan ben jij echt oud.



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-04-2009 17:57 by XXL Profiel van XXL

Owja, sorry.

Tegenwoordig heet dat een Fortuyn / Van Gogh moment.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 30-04-2009 18:15 by Lionheart Profiel van Lionheart

Geen 9/11 moment?


Watzitjehaarleuk
Relatietherapeut
Usericon van Watzitjehaarleuk
Posted 30-04-2009 18:35 by Watzitjehaarleuk Profiel van Watzitjehaarleuk

Die gast was volgens mij beveiliger. Dat zegt voor mij al genoeg.

Lui die vuile karweitjes opknappen voor de politie.


Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-04-2009 18:53 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Beveiligers? Die zitten alleen maar .. doen niks voor de politie hoor ..


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-04-2009 19:45 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

Vermist: zwarte Suzuki Swift. Heb jij em gezien of moet ik even Apeldoorn bellen?


spelfout weggehaald...


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2009 19:52 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 30 april 2009 19:45 schreef varanus het volgende:
of moet ik even Apeldoorn bellen?


Sjeeezus.


Bruce Banner


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 30-04-2009 19:53 by BitchSlap Profiel van BitchSlap



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-04-2009 19:54 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 april 2009 14:35 schreef Rotzak het volgende:
Tweede medeplichtige is ook bekend






verder overigens enorm kut en sluit me aan bij pascalories punt dat die fotograaf beter die gast zn kop had moeten verbouwen ipv foto's te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-04-2009 19:55]


Je moeder.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 30-04-2009 19:56 by Hexegot Profiel van Hexegot

En we hebben een (waarschijnlijke) naam: Karst R. Tates (bron: NU.nl / GeenStijl)

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 30-04-2009 19:57]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2009 19:58 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Genau! Karst! Er tat es!

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-04-2009 20:11]


Bruce Banner


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-04-2009 19:59 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

inmiddels alweer oud nieuws hehe


Je moeder.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2009 20:04 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2009 19:54 schreef karnivoor het volgende:


verder overigens enorm kut en sluit me aan bij pascalories punt dat die fotograaf beter die gast zn kop had moeten verbouwen ipv foto's te maken.


op het moment dat die foto's gemaakt zijn was nog niet officieel duidelijk of het om een ongeluk ofwel om opzet ging. de kans was inderdaad wel heel erg klein dat het een ongeluk was, gezien de omstandigheden, maar je weet maar nooit.

verder, ik vind die foto (net als de napalm-foto en talloze woII/hitler-plaatjes trouwens) ook niet echt stijl of respect tonen, maar goed, ieder zijn eigen humor, he. ik kijk er gewoon omheen.

en ten laatste, ik ben of ken niemand die bij dit incident betrokken is geweest, dus ik zit ook niet bepaald te huilen ofzo. dit neemt niet weg dat me de haren overeind gaan staan bij het zien van de foto's en het horen van het hele verhaal. het doet me zeker wel wat, maar dat is vooral samen te vatten in verbazing en teleurstelling. helaas worden dit soort zaken steeds meer de orde van de dag in deze wereld.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2009 20:05 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2009 19:56 schreef Hexegot het volgende:
En we hebben een (waarschijnlijke) naam: Karst R. Tates (bron: NU.nl / GeenStijl)


klinkt wel heel erg onwaarschijnlijk

(zie ook lain zn opmerking )


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 30-04-2009 20:06 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Het leidt de aandacht even af van de Schweinegrippe.


Mehrstöckiges Wohnhaus in New York eingestürzt

NEW YORK - Im New Yorker Stadtbezirk Manhattan ist ein fünfstöckiges Wohnhaus eingestürzt.


An dem Gebäude wurden seit einiger Zeit Bauarbeiten durchgeführt.

Deshalb kamen auch keine Bewohner zu Schaden. Ob auf der Straße jemand verletzt wurde, ist noch unklar.

Auch über die Ursache des Unglücks wurde noch nichts bekannt.[i/]

Ik durf te wedden dat er een gillende menigte op straat stond te jammeren ovr een aanslag...


Bruce Banner


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-04-2009 20:07 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 april 2009 20:04 schreef watery black het volgende:
op het moment dat die foto's gemaakt zijn was nog niet officieel duidelijk of het om een ongeluk ofwel om opzet ging. de kans was inderdaad wel heel erg klein dat het een ongeluk was, gezien de omstandigheden, maar je weet maar nooit.


tegen de eerste de beste persoon die naar hem toe kwam (agent) heeft hij iets laten vallen waardoor het opzet bleek. lijkt me reden genoeg om zn kop te verbouwen dan.


Je moeder.


watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2009 20:12 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 30 april 2009 20:07 schreef karnivoor het volgende:
tegen de eerste de beste persoon die naar hem toe kwam (agent) heeft hij iets laten vallen waardoor het opzet bleek. lijkt me reden genoeg om zn kop te verbouwen dan.


sja, het recht in eigen hand nemen plaatst ons wel heel erg ver terug in de middeleeuwen, denk je niet? zeker, die pipo verdient het om eens flink afgerammeld te worden, en het nederlandse rechtssysteem zal hoogstwaarschijnlijk wel weer veel te soft voor hem zijn, maar eigen rechter spelen is denk ik ook niet de juiste oplossing. Het grootste probleem hier is dus het net genoemde rechtssysteem. als alles gewoon duidelijk aangescherpt werd en alle straffen verhoogd werden naar wat je werkelijke verdienste is na je daad, in plaats van dat een moordenaar 2 jaar zit en iemand die een meisje helpt dat verkracht wordt 8 jaar op te sluiten, dan zouden dit soort figuren ten eerste al eens een tweede keer nadenken voordat ze zoiets aanrichten, en ten tweede zouden ze dan als ze toch iets zouden doen, hun verdiende loon krijgen en de rest van hun leven vast zitten, of misschien wel de doodstraf krijgen. over het algemeen ben ik niet voor de doodstraf, maar voor mensen die zo ijskoud zijn en gewoon levens nemen om hun mening te uiten en hun zin door te drijven (of wat het dan ook was wat hij wilde, in ieder geval was het puur eigenbelang) mogen ze per direct het nekschot invoeren.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-04-2009 20:57 by Forever After Profiel van Forever After

Nou je toch de middeleeuwen aanhaalt...
Dat stuk uitschot verdient wat mij betreft een middeleeuwse straf.

quote:

106 Teletekst do 30 apr
***************************************
Vijfde dode bij drama Apeldoorn

***************************************
` De gemeente Apeldoorn heeft verklaard
dat er een vijfde dode is gevallen bij
het incident op Koninginnedag.Vlak
daarvoor had burgemeester De Graaf
gezegd dat de vier doden twee mannen en
twee vrouwen zijn.Onduidelijk is wie de
vijfde dode is.

De Graaf zei dat de gewonden 6 mannen,
4 vrouwen en 3 kinderen zijn.De mensen
die ernstig gewond zijn,hebben hersen-
of schedelletsel.

De gewonden komen uit het hele land.
De lichtgewonden hebben botbreuken en
kneuzingen.Een marechaussee is een van
de vijf zwaargewonden.Onder de acht
lichtgewonden is een politieman.
***************************************


Edit:
Lees net het volgende op een ander forum:
"Het 5de slachtoffer is hoogstwaarschijnlijk de dader volgens tv gelderland"

Dat zou nou jammer zijn. Die had eerst nog lekker moeten creperen....

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-04-2009 21:00]


 


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 30-04-2009 21:02 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

edit

zie bovenstaande

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 30-04-2009 21:02]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Mythics
Usericon van Mythics
Posted 30-04-2009 21:06 by Mythics Profiel van Mythics

De dader leeft nog:

quote:
De vijfde dode die is gevallen door de aanslag in Apeldoorn is niet de verdachte. Dat heeft een woordvoerster van het Lukas Ziekenhuis in Apeldoorn bevestigd.

Het vijfde omgekomen slachtoffer was eerder gewond in dat ziekenhuis opgenomen. De verdachte van de aanslag ligt in een ander ziekenhuis.

Over de identiteit van de vijfde dode kan het ziekenhuis verder geen mededelingen doen.


(SN)

Daarnaast zegt het Trouw

quote:
Onder de dertien gewonden die donderdag vielen bij het 'gruwelijke incident' in Apeldoorn zijn drie kinderen van 9, 15 en 16 jaar. De overige gewonden zijn zes mannen en vier vrouwen. Vijf van de gewonden, onder wie de drie kinderen verkeren in kritieke toestand.


I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen