|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wat was het voor een josti? Een SP stemmende anti-koningshuis figuur? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
nou lekker belangrijk, het was gewoon een gestoorde gek. Ik begrijp best als je geen voorstander van het koningshuis bent, maar om zoiets te doen slaat gewoon nergens op. Kennissen van me waren er vandaag ook bij en hebben het ook zien gebeuren [Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 30-04-2009 17:35] |
|
quote: +1 |
|
Dit wordt vast weer zo'n "Kennedy moment". Waar was jij op het moment dat...........? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wéér zo'n Kennedy moment? Donders, dan ben jij echt oud. |
|
Owja, sorry. Tegenwoordig heet dat een Fortuyn / Van Gogh moment. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geen 9/11 moment? |
|
Die gast was volgens mij beveiliger. Dat zegt voor mij al genoeg. Lui die vuile karweitjes opknappen voor de politie. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Beveiligers? Die zitten alleen maar .. doen niks voor de politie hoor .. |
|
Vermist: zwarte Suzuki Swift. Heb jij em gezien of moet ik even Apeldoorn bellen? spelfout weggehaald... |
|
quote: Sjeeezus. Bruce Banner |
|
|
|
quote: verder overigens enorm kut en sluit me aan bij pascalories punt dat die fotograaf beter die gast zn kop had moeten verbouwen ipv foto's te maken. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 30-04-2009 19:55] Je moeder. |
|
En we hebben een (waarschijnlijke) naam: Karst R. Tates (bron: NU.nl / GeenStijl) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 30-04-2009 19:57] |
|
Genau! Karst! Er tat es! [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 30-04-2009 20:11] Bruce Banner |
|
inmiddels alweer oud nieuws hehe Je moeder. |
|
quote: op het moment dat die foto's gemaakt zijn was nog niet officieel duidelijk of het om een ongeluk ofwel om opzet ging. de kans was inderdaad wel heel erg klein dat het een ongeluk was, gezien de omstandigheden, maar je weet maar nooit. verder, ik vind die foto (net als de napalm-foto en talloze woII/hitler-plaatjes trouwens) ook niet echt stijl of respect tonen, maar goed, ieder zijn eigen humor, he. ik kijk er gewoon omheen. en ten laatste, ik ben of ken niemand die bij dit incident betrokken is geweest, dus ik zit ook niet bepaald te huilen ofzo. dit neemt niet weg dat me de haren overeind gaan staan bij het zien van de foto's en het horen van het hele verhaal. het doet me zeker wel wat, maar dat is vooral samen te vatten in verbazing en teleurstelling. helaas worden dit soort zaken steeds meer de orde van de dag in deze wereld. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: klinkt wel heel erg onwaarschijnlijk (zie ook lain zn opmerking ) "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Het leidt de aandacht even af van de Schweinegrippe. Mehrstöckiges Wohnhaus in New York eingestürzt NEW YORK - Im New Yorker Stadtbezirk Manhattan ist ein fünfstöckiges Wohnhaus eingestürzt. An dem Gebäude wurden seit einiger Zeit Bauarbeiten durchgeführt. Deshalb kamen auch keine Bewohner zu Schaden. Ob auf der Straße jemand verletzt wurde, ist noch unklar. Auch über die Ursache des Unglücks wurde noch nichts bekannt.[i/] Ik durf te wedden dat er een gillende menigte op straat stond te jammeren ovr een aanslag... Bruce Banner |
|
quote: tegen de eerste de beste persoon die naar hem toe kwam (agent) heeft hij iets laten vallen waardoor het opzet bleek. lijkt me reden genoeg om zn kop te verbouwen dan. Je moeder. |
|
quote: sja, het recht in eigen hand nemen plaatst ons wel heel erg ver terug in de middeleeuwen, denk je niet? zeker, die pipo verdient het om eens flink afgerammeld te worden, en het nederlandse rechtssysteem zal hoogstwaarschijnlijk wel weer veel te soft voor hem zijn, maar eigen rechter spelen is denk ik ook niet de juiste oplossing. Het grootste probleem hier is dus het net genoemde rechtssysteem. als alles gewoon duidelijk aangescherpt werd en alle straffen verhoogd werden naar wat je werkelijke verdienste is na je daad, in plaats van dat een moordenaar 2 jaar zit en iemand die een meisje helpt dat verkracht wordt 8 jaar op te sluiten, dan zouden dit soort figuren ten eerste al eens een tweede keer nadenken voordat ze zoiets aanrichten, en ten tweede zouden ze dan als ze toch iets zouden doen, hun verdiende loon krijgen en de rest van hun leven vast zitten, of misschien wel de doodstraf krijgen. over het algemeen ben ik niet voor de doodstraf, maar voor mensen die zo ijskoud zijn en gewoon levens nemen om hun mening te uiten en hun zin door te drijven (of wat het dan ook was wat hij wilde, in ieder geval was het puur eigenbelang) mogen ze per direct het nekschot invoeren. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Nou je toch de middeleeuwen aanhaalt... Dat stuk uitschot verdient wat mij betreft een middeleeuwse straf. quote: Edit: Lees net het volgende op een ander forum: "Het 5de slachtoffer is hoogstwaarschijnlijk de dader volgens tv gelderland" Dat zou nou jammer zijn. Die had eerst nog lekker moeten creperen.... [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-04-2009 21:00] |
|
edit zie bovenstaande [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 30-04-2009 21:02] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De dader leeft nog: quote: (SN) Daarnaast zegt het Trouw quote: I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |