![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Foto? ![]() |
|
quote: (SN) Driewerf hulde. Mensenrechten... Who gives a shit. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Het is toch bijna aandoenlijk hoe ons land het geweten van de wereld wil spelen, zonder daar harde consequenties aan te durven verbinden.. ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Braafste jongetje van de klas mentaliteit .. kijk alleen maar naar Bakellende ..... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-05-2009 18:35] ![]() |
|
quote: Anders reageer je even in het Islam topic :'). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Zit je telkens te wachten tot Grey iets post, om daarna iets doms te zeggen? :') Bruce Banner ![]() |
|
Dingen die jij niet begrijpt zijn natuurlijk niet gelijk dom. Foei. EDIT: sorry dit was een verkeerde opmerking van mij. Jij kent Grey natuurlijk RL dus alleen jij kan inzien hoe geniaal genuanceerd en weldoordacht Greys posts daadwerkelijk zijn, en die van mij natuurlijk daardoor volslagen idioot. Het spijt me. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 08-05-2009 19:22] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Flikker op. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Aandoenlijk hoor dat Lainedil het steeds opneemt voor Greycloak. ![]() ![]() |
|
Zo zijn we. ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: ![]() ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Noem je dat dom? ![]() |
|
neuh www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
Nee, Lainedil. ![]() ![]() |
|
Ik snapte het al niet.. ![]() www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." ![]() |
|
quote::') Boeiender ![]() |
|
Jeetje, Lepel die loopt te stoken, Lionheart die natuurlijk meedoet en MR.N die ook een duit in het zakje doet. Wat een nieuws weer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-05-2009 21:02] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! ![]() |
|
quote: Gelukkig is Lain er altijd om te happen als jij er niet bent ![]() Duitse agent bekogelt collega's Uitgegeven: 8 mei 2009 19:39 Laatst gewijzigd: 8 mei 2009 19:39 BERLIJN - Een Duitse agent is geschorst nadat hij tijdens rellen in de Duitse hoofdstad Berlijn collega's met stenen had bekogeld. Tot de afronding van het strafproces mag de 24-jarige niet op zijn werk verschijnen. De agent hield zich privé in Berlijn op tijdens de traditionele rellen in de nacht voor de Dag van de Arbeid op 1 mei. Arrestatie Een Berlijnse collega arresteerde hem. De stenengooiende agent van het nationale politiekorps werkt op het vliegveld van Frankfurt, meldden Duitse media. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 08-05-2009 21:17] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Het zal mij inderdaad aan de kont roesten die hele mensenrechten, blijkbaar zijn ze gewoon te dom om fatsoenlijk na te denken, gelukkig hebben we aids nog. Against God and Government ![]() |
|
quote:Nu nog even wachten op Grey die vast vindt dat die vogel geen werk kan hebben.... Sommige dingen zijn zo heerlijk voorspelbaar hier ![]() ![]() |
|
quote:Ik benijd je zelfkennis. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Het is bijna homo-erotisch. ![]() |
|
quote: quote: En nu maar weer nieuws. ![]() Bruce Banner ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |