![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
waarom deed die dat nu? een republikein of zo? signature ![]() |
|
Gewoon. Omdat het kan. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
leeft Maxima nog? signature ![]() |
|
Ja. De dader schijnt hersendood te zijn. http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2009/4/30/300409_persconferentie.html ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Dat was hij toch al? ![]() ![]() |
|
O. Dan heb ik dat niet meegekregen. Groetjes. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
ja, iemand die zoiets doet is inderdaad hersendood signature ![]() |
|
ja, velen zullen hem uitermate gezond vinden signature ![]() |
|
De dader in kwestie was niet bekend bij instellingen van geestelijke gezondheid. Dat zegt natuurlijk niks over de mentale gesteldheid van de man. Hooguit dat hij geen hulp gezocht heeft... Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
Waarom de kop van die man verbouwen? Die heeft hij zelf al behoorlijk verbouwd zo te zien. Bovendien los je er niet echt iets mee op, net als met middeleeuwse straffen e.d. Mocht de dader overigens republikein zijn, dan vrees ik dat zijn actie behoorlijk averechts gewerkt heeft. Sympathie voor het republikeinisme zal hij niet gewekt hebben. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: boeiend of het wel of niet legaal is, terecht is het wel degelijk in mijn ogen. Je moeder. ![]() |
|
quote: ik had het ook niet zo zeer over of het legaal is of niet. ik had het er meer over dat zoiets eigenlijk opgelost hoort te worden door de daartoe bevoegde instellingen, maar dat die dat niet op de juiste manier doen, en in veel gevallen ook niet op de juiste manier kunnen doen, ook al zouden ze wel wllen. verdiend heeft ie t zeker. breng m naar amerika en zet m in de stoel om lekker te bakken. maar wel langzaam alsjeblieft. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
stelletje wijven, het was gewoon een crashtest. zit niet zo te jankstralen. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
[quote]Op 30 april 2009 20:12 schreef watery black het volgende: sja, het recht in eigen hand nemen plaatst ons wel heel erg ver terug in de middeleeuwen, denk je niet? zeker, die pipo verdient het om eens flink afgerammeld te worden, en het nederlandse rechtssysteem zal hoogstwaarschijnlijk wel weer veel te soft voor hem zijn, maar eigen rechter spelen is denk ik ook niet de juiste oplossing. [\quote] Nou mij dus wel, zoals je zegt lijkt het rechtssysteem nergens op, dan moet je zulke lui toch zelf aanpakken, wat kutland ben je geworden als dat buiten je moraal valt. De shit is aan!!!1 ![]() |
|
quote: ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
een duel met Willem Alexander ![]() signature ![]() |
|
quote: nee, landen waar mensen het heft in eigen hand nemen zijn stukken beter! weet je wat het probleem is met mensen? geef ze een vinger en ze pakken de hele hand. We hebben die instanties niet voor niks. als mensen eigen rechter mogen spelen, dan is dat misschien heel leuk in het begin, maar na een tijdje gaan ze ook het heft in eigen hand nemen als een hond tegen de schutting piest, of als iemand op een voor jou storende manier naar je vriendin kijkt maar het misschien helemaal niet zo bedoelt. om maar een paar voorbeelden te noemen. dat loopt enorm uit de hand. en ik weet dat jullie twee het ruig vinden om mensen op hun bek te kloppen, maar als heel nederland dat maar naar eigen meug ging doen dan werd het hier toch wel een zootje. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: Wat los je er mee op die gast voor drie jaar op te sluiten en hem 30 jaar gekke pilletjes te laten slikken in een of andere behandelingskliniek. Nen moat moet je bewerken tot die niet meer beweegt, niet meer, niet minder. De shit is aan!!!1 ![]() |
|
quote: We hebben het hier over een man die 5 mensen heeft doodgereden niet over jouw fickie die over je buurvrouw's rodendenderons heeft staan pissen. Doodmeppen dat tuig De shit is aan!!!1 ![]() |
|
quote: nu hebben we het nog niet over fikkie nee. ik heb trouwens geen fikke ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote: ja alleen je 'ten tweede is onzin' er is geen oplossing en het meest bevredigend voor alle semi-emotioneel-betrokken rukkers is dat die gast gewoon publiekelijk pakkie krijgt De shit is aan!!!1 ![]() |
|
quote: er is wel een oplossing, namelijk het rechtssysteem aanscherpen. helaas kunnen wij daar weinig aan doen, en daarom is iedereen ook zo gefrustreerd. maar ik blijf erbij dat we een heel andere en veel minder prettige sameleving zouden krijgen als iedereen maar ging doen wat die als "bevredigend" beschouwde. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
En wie mag er meppen? signature ![]() |
|
quote: Dat denk ik ook ja.. ![]() De shit is aan!!!1 ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |