IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 10:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 10:04 schreef Taets van Avezaete het volgende:
En als je al zoiets wilt gaan betalen, hoe ga je dan zo'n groep potentiële mentale tijdbommen controleren? Je hebt altijd te maken met een groep mensen die zelf geen hulp zoekt. De dader van Koninginnedag was bij geen enkele geestelijke instelling bekend. Als er al zo'n controle bestond, dan was het allemaal alsnog gebeurd, omdat hij nergens geregistreerd stond als geestelijk hulpbehoevend...

Hulp/controle onder dwang. Tot de jaren zeventig was dit gebruikelijk, totdat een stel doorgeschoten hippies in de psychische zorg hadden besloten dat je daarmee te veel ingreep in de privacy/zelfbekwaamheid van mensen. Da's leuke theorie met een joint achter je bureau, maar werkt niet in de praktijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2009 10:12 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 mei 2009 10:03 schreef bastianus het volgende:
..als er allerlei psychisch gestoorde mensen escaleren.


maar welk percentage v/d psychisch gestoorde mensen gaat nu daadwerkelijk zo een extreme actie uitvoeren? Het is niet voor niets "nieuws", zoiets extreems komt amper voor. We kunnen onze maatschappij niet eenmaal 100% veilig maken. (hoeveel doden per jaar komt er door verkeer bijv. dat zijn er toch een stuk meer als het aantal slachtoffers van psycho's lijkt mij)


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 10:14 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Hmmm, dus als een stel mensen je ervan beticht dat je geestelijk niet helemaal lekker in je bovenkamer bent, zou je volgens jouw theorie onder dwang opgenomen en behandeld kunnen worden...dat lijkt me persoonlijk een zeer enge gedachte...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 01-05-2009 10:18 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

Een actie vol waanzin, de gewone doodnormale WERKENDE mensen zijn weer het slachtoffer, en dat KRAPUUL DE LUXE in de bus leeft toch lekker weer verder, Trix keek nog niet eens om!!
Een sukkel om het zo aan te pakken, een Swift onder een bus in, ze vielen hooguit van hun stoel.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 10:19 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Hmm...dan heb je duidelijk de emoties gemist die de koningin toonde later op de dag toen ze haar korte toespraak hield. Ze was duidelijk zeer aangeslagen door de gebeurtenissen van de dag...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


spectre
Usericon van spectre
Posted 01-05-2009 10:20 by spectre Profiel van spectre

Hij heeft wel een toepasselijke avatar, misschien dat Beli hem gaat censureren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2009 10:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 mei 2009 10:18 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Een actie vol waanzin, de gewone doodnormale WERKENDE mensen zijn weer het slachtoffer, en dat KRAPUUL DE LUXE in de bus leeft toch lekker weer verder, Trix keek nog niet eens om!!
Een sukkel om het zo aan te pakken, een Swift onder een bus in, ze vielen hooguit van hun stoel.


nou, ik ben redelijk antikoningshuis maar Bea leek me gisteren toch redelijk ontdaan en zowaar onthutst.
Ik braak wel op Balkenende die vooral zat te kwijlen hoe zwaar het koningshuis het wel niet had (is ook vats zo maar dat staat niet in verhouding tot de daadwerkelijke slachtoffers)


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-05-2009 10:21 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 1 mei 2009 10:03 schreef bastianus het volgende:@FA:
Goede zorg kost geld ja. Als je daar als maatschappij geen geld voor over hebt is dat prima, maar dan moet je ook niet achteraf gaan zitten janken om hardere straffen of moeilijk gaan doen als er allerlei psychisch gestoorde mensen escaleren.
Uiteindelijk krijg je dan wat je op National Geographic kan zien in gevangenisdocumentaires, b.v. gedragsmoeilijke hoog niveau Down-syndromers die dagelijks door zes man gevangenispersoneel tegelijk tegen de vlakte worden geslagen.

Dat gaat dan inhouden dat een mens voortaan alleen maar werkt om de zorgkosten op te brengen... Lekker leven is dat voor de oppassende burger. Kapot gaan van de honger om zorgkosten op te hoesten om zo te voorkomen dat er een leiperd op je in rijdt.

Op de nazorg van de extreme gevallen kun je wel besparen... Werkt met gekke koeien en varkens ook.


 


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 01-05-2009 10:22 by nark Profiel van nark

quote:
Op 1 mei 2009 10:18 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Een actie vol waanzin, de gewone doodnormale WERKENDE mensen zijn weer het slachtoffer, en dat KRAPUUL DE LUXE in de bus leeft toch lekker weer verder, Trix keek nog niet eens om!!
Een sukkel om het zo aan te pakken, een Swift onder een bus in, ze vielen hooguit van hun stoel.


Je gunt gen enkelle mens deze ellende of ze nou rijk of arm of wat dan ook zijn.


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-05-2009 10:25 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 30 april 2009 13:22 schreef Psychonaut het volgende:
Allah hakbar!

Met een helm op, dwars door een paar afzettingen de koninklijke familie op een haar na missen.



Fail.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-05-2009 10:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 1 mei 2009 10:18 schreef Sadistic Sinner het volgende:
Een actie vol waanzin, de gewone doodnormale WERKENDE mensen zijn weer het slachtoffer, en dat KRAPUUL DE LUXE in de bus leeft toch lekker weer verder, Trix keek nog niet eens om!!
Een sukkel om het zo aan te pakken, een Swift onder een bus in, ze vielen hooguit van hun stoel.
:')


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-05-2009 10:36 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 1 mei 2009 10:25 schreef Gemene Lepel het volgende:
Fail.

ja, de man droeg geen helm!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 01-05-2009 10:39 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Het is een fail met 2 lagen ja .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 10:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 10:14 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Hmmm, dus als een stel mensen je ervan beticht dat je geestelijk niet helemaal lekker in je bovenkamer bent, zou je volgens jouw theorie onder dwang opgenomen en behandeld kunnen worden...dat lijkt me persoonlijk een zeer enge gedachte...

Da's ook de reden waarom dwangopname e.d. zo moeilijk zijn geworden, dus in die zin is er al heel veel wettelijk geregeld (b.v. dat onafhankelijke deskundigen de geestelijke toestand van iemand beoordelen) voordat iemand opgenomen kan worden.
Tegenwoordig echter is het weer helemaal naar de andere kant doorgeschoten, mensen worden compleet aan hun lot overgelaten, met name als ze de maatschappij (dat zijn zij!) geld kunnen gaan kosten. Vaak wordt er dan ook pas ingegrepen als het te laat is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Lampje
Usericon van Lampje
Posted 01-05-2009 10:53 by Lampje Profiel van Lampje

Zelfmoord kan ik best begrijpen.

Dat je tegen het koningshuis bent snap ik ook nog wel. (Niet dat ikzelf iets tegen het koningshuis heb.... Hoewel het wel wat minder geld mag kosten).

Maar dat je op deze manier gaat en dus slachtoffers gaat maken, dat kan ik niet begrijpen.


lampje


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 11:14 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 10:18 schreef Sadistic Sinner het volgende:
de gewone doodnormale WERKENDE mensen zijn weer het slachtoffer

Voor zover ik weet hebben we, zelfs na invoering van de EU, nog geen kinderarbeid hier. En er was, zo zag ik gisteren, ook een gepensioneerde onder de slachtoffers.
Wat ik weer zo typisch Nederlands vind, is dat het zo'n kneuzige aanslag is. Ik bedoel, die bus was nauwelijks te missen, en dan toch de menigte inrijden? En hoe wil je in vredesnaam met een Swift een bus rammen?
Nee, volgens mij is het inderdaad een depressief iemand die nog een statement wilde maken en zijn last fifteen minutes of fame wilde. Wel mooie bijkomstigheid:
Ik was snel van al dat campingvolk af wat bij mij in de straat al die trieste rotzooi liep te venten en de terrassen onveilig maakte.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Snark
Usericon van Snark
Posted 01-05-2009 11:23 by Snark Profiel van Snark

quote:
Op 1 mei 2009 11:14 schreef bastianus het volgende:
Ik bedoel, die bus was nauwelijks te missen, en dan toch de menigte inrijden?


misschien had je even tv moeten kijken voor je zulke idiote uitspattingen doet...

De beste meneer die de auto met het aerodynamische dakje bestuurde moest eerst over/door de menigte heen alvorens hij de bus in zicht had...

Desalwelteplus snap ik ook niet echt wat iemand bezielt, verkoop dan je auto en koop van de opbrengsten iets waarmee je meer kans hebt op succes. Niet dat ik hier de boel goedkeur ofzo, en ik blijf t zonde van de auto vinden.



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-05-2009 11:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 1 mei 2009 10:11 schreef bastianus het volgende:
Hulp/controle onder dwang. Tot de jaren zeventig was dit gebruikelijk, totdat een stel doorgeschoten hippies in de psychische zorg hadden besloten dat je daarmee te veel ingreep in de privacy/zelfbekwaamheid van mensen. Da's leuke theorie met een joint achter je bureau, maar werkt niet in de praktijk.


tja controle klinkt zo leuk, maar dat werkt pas als de psychische zorg weet waar ze mee bezig zijn. Aangezien ze nog geen ene klote van mensen begrijpen kunnen we ze beter maar niet teveel bevoegdheden geven. En "sociaal en normaal" zijn moet je niet gaan opdringen dat is iets wat niet werkt of averechts werkt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 11:33 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 mei 2009 11:14 schreef bastianus het volgende:
...


Dus jij vind dat iedereen die zichzelf afzondert maar opgenomen moet worden? Ik vind jouw ideeën eerlijk gezegd enger dan die aanslag, elke vorm van persoonlijke vrijheid beperkend. Nou ben ik niet iemand die elke vorm van beperking al afwijst, maar jij gaat me echt tever.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 11:39 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 1 mei 2009 11:14 schreef bastianus het volgende:
Voor zover ik weet hebben we, zelfs na invoering van de EU, nog geen kinderarbeid hier. En er was, zo zag ik gisteren, ook een gepensioneerde onder de slachtoffers.
Wat ik weer zo typisch Nederlands vind, is dat het zo'n kneuzige aanslag is. Ik bedoel, die bus was nauwelijks te missen, en dan toch de menigte inrijden? En hoe wil je in vredesnaam met een Swift een bus rammen?
Nee, volgens mij is het inderdaad een depressief iemand die nog een statement wilde maken en zijn last fifteen minutes of fame wilde. Wel mooie bijkomstigheid:
Ik was snel van al dat campingvolk af wat bij mij in de straat al die trieste rotzooi liep te venten en de terrassen onveilig maakte.


Tja..er werd ook al druk gespeculeerd dat het om een terroristische aanslag zou gaan. Als dat gebeurd zou zijn, dan waren er heel wat meer doden te betreuren geweest. Verder zou er inderdaad geen aanslag gepleegd zijn met zo'n lunchdoos op wielen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 11:52 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Er werd ook wel heel nadrukkelijk geroepen dat het om een autochtone dader ging.

Maar goed anders gaat Grey weer roepen dat hij het wel wist enzo, en dan moeten wij later hem weer gelijk enzo, dat blijft ons dan gelukkig bespaard.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 01-05-2009 11:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 1 mei 2009 9:43 schreef bastianus het volgende:
Ik heb het gezien op het journaal ja.


En die staat er voor het "volk"...


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 11:57 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 1 mei 2009 11:52 schreef Jenje het volgende:
Er werd ook wel heel nadrukkelijk geroepen dat het om een autochtone dader ging.

Maar goed anders gaat Grey weer roepen dat hij het wel wist enzo, en dan moeten wij later hem weer gelijk enzo, dat blijft ons dan gelukkig bespaard.


Tja, als de dader een allochtoon was geweest van Islamitische afkomst, dan was de maatschappelijke onrust niet meer te overzien geweest...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-05-2009 12:04 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Dat zou mooi zijn, lang geleden dat het hier uit de klauwen is gelopen.


Against God and Government


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 01-05-2009 12:07 by Dargull Profiel van Dargull

quote:
Op 1 mei 2009 11:57 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Tja, als de dader een allochtoon was geweest van Islamitische afkomst, dan was de maatschappelijke onrust niet meer te overzien geweest...


'30/4/20 - Went down in Dutch history as the one of the darkest pages in their history books, while the rest of the world was being plagued by traditional labour day riots, Dutch papers instead opened headlining; "Kristalnacht".'

/what-if modus uit.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen