IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-05-2009 16:08 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 1 mei 2009 16:02 schreef bastianus het volgende:... de mooiste dierentuin van Nederland in Emmen, de helft van mijn familie (het gavere deel) komt er vandaan ...


Ik hoop voor je dat je het zelf ook ziet.



 


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 16:09 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

LOL


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-05-2009 16:09 by Mark Profiel van Mark



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-05-2009 16:13 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Wat een nieuws weer.... The Rolling Stones hardrock

"Insecten haten hardrock

Wespen, krekels of mieren, insecten kunnen zomerlol aardig bederven. Maar je staat niet machteloos: Ozzy Osbourne helpt tegen kriebelige beestjes.

In de zuidelijke staten van Amerika begint ieder jaar rond deze tijd een ware plaag. Miljarden sprinkhanen komen uit hun eitjes en beginnen een trektocht naar het noorden om daar te paren. In het plaatsje Tuscarora in Nevada is de krekelplaag de laatste jaren steeds erger geworden, waarschijnlijk door een paar zeer warme zomers.
De inwoners van Tuscarora hebben echter iets bedacht op de krekels. Ze draaien snoeiharde hardrock uit speakers rond het dorp. Vorig jaar zijn ze ermee begonnen en het lijkt te werken. Ozzy Osbourne, de Rolling Stones of Led Zeppelin, als het maar gierende gitaren heeft, dan lopen de krekels er met een boog omheen.
Muziek gebruiken om insecten te verjagen is niet nieuw. De beestjes lijken een hekel te hebben aan de trillingen die door instrumenten worden opgewekt. De inwoners van Tuscarora gebruikten al in 1934 een gong om de insecten te verwarren. Maar uit hun ervaring van de afgelopen jaren blijkt, hoe harder hoe beter. Vandaar dat de rockers hun gang mogen gaan. Wat is de volgende stap: thrash metal?"

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 01-05-2009 16:15]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-05-2009 16:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

ja, maar insecten houden van bitches en bitches van hardrockers... sta je weer op nul


signature


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-05-2009 16:18 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Als dat zo zou zijn, zou ik nu niet op Zware Metalen actief zijn


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-05-2009 16:19 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

jij bent een hardrucker dan?


signature


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 01-05-2009 16:26 by Mr. Cuntreaper Profiel van Mr. Cuntreaperhttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Nee, een inwoner van Tuscarora


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-05-2009 16:36 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 1 mei 2009 16:13 schreef Mr. Cuntreaper het volgende:
Wat een nieuws weer.... The Rolling Stones hardrock




Wacht maar tot Charlie Watts begint te blasten...


Bareuh...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-05-2009 16:39 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 1 mei 2009 14:49 schreef Jenje het volgende:
Nee, hij moet het opnemen voor zijn bilmaatje. Maar hij is echt geen homo hoor

Nee echt niet. Dat wil hij telkens maar even heel hard melden terwijl ze samen met hun tampeloerissen aan het spelen zijn.

NEE ECHT NIET!


Maar goed, datgene wat met jou tampeloeris speelt is natuurlijk wel noemenswaardig wil je zeggen?


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 01-05-2009 16:40 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 1 mei 2009 14:47 schreef Forever After het volgende:
Is je wijn op of zit die fles nog waar de zon nooit schijnt?


Nee hoor, die bewaren we tot de volgende verjaardag van de Fuhrer, het is niet zomaar een wijn, deze drink je alleen op speciale dagen.


Against God and Government


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 01-05-2009 16:42 by Mark Profiel van Mark

Drama eist zevende dode
www.ad.nl

APELDOORN - Het drama in Apeldoorn van gisteren heeft een zevende leven geëist. Een medewerker van de Marechaussee is vrijdagmiddag aan zijn verwondingen bezweken.

Daarnaast verkeert er nog een man in zorgwekkende toestand. Van een andere man en vrouw is de toestand nog ernstig maar stabiel.

In totaal liggen negen mensen in het ziekenhuis. Vanochtend zijn twee gewonden uit het ziekenhuis ontslagen.

Het drama eiste zes levens, waaronder dat van de dader.

Van alle gewonden die gisteren vielen bij de aanslag in Apeldoorn verkeert nog één vrouw in levensgevaar.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 01-05-2009 17:00 by Sadistic Sinner Profiel van Sadistic Sinner

quote:
Op 1 mei 2009 16:36 schreef De Ulk het volgende:
Wacht maar tot Charlie Watts begint te blasten...


Inderdaad een drummer die wel maat kan houden, er wordt vaak om hem gelachen, op zijn best is hij met kwastjes als jazzdrummer.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 17:15 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 16:08 schreef Forever After het volgende:
Ik hoop voor je dat je het zelf ook ziet.




Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 17:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Leden Koninklijk Huis gewoon bij dodenherdenking

(Novum) - De dodenherdenking in Amsterdam gaat maandag gewoon door en koningin Beatrix, prins Willem-Alexander en prinses Máxima zijn er bij. Na de aanslag in Apeldoorn was het niet zeker of het programma van de dodenherdenking en Bevrijdingsdag hetzelfde zou blijven. Het Nationaal Comité 4 en 5 mei en de Rijksvoorlichtingsdienst hadden vrijdag een overleg over de situatie.

Daar is uitgekomen dat alle geplande activiteiten volgens het Nationaal Comité 4 en 5 mei 'op gepaste wijze' doorgaan. "Zo wordt bijvoorbeeld de muziek bij het concert aan de Amstel aangepast", licht een woordvoerder toe.

Koningin Beatrix legt net als anders op 4 mei met prins Willem-Alexander een krans op de Dam in Amsterdam. Ook is de koningin bij de afsluiting van de viering; het 5 mei-concert op de Amstel in Amsterdam. Premier Jan Peter Balkenende is dinsdag bij de start van viering van de bevrijding in Zwolle.

De gemeente Amsterdam laat weten alle veiligheidsmaatregelen nog eens onder de loep te nemen. Dat betekent volgens een woordvoerder niet per se een aanscherping van de maatregelen. "Er zijn al scherpe maatregelen, we gaan na of deze afdoende zijn."

Zou natuurlijk ook erg bruut zijn, dat er iemand om 8 uur op 4 mei met zijn Swiftje de Dam op komt scheuren. De krans ligt er dan wel alvast..



Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik vind dat je ed Suzuki Swift hier wel demoniseert .. het kunnen ook best leuke auto's zijn.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 17:25 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 1 mei 2009 17:23 schreef Jenje het volgende:
Ik vind dat je ed Suzuki Swift hier wel demoniseert .. het kunnen ook best leuke auto's zijn.

Vertel mij wat. Ik heb er één gehad..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 01-05-2009 17:27 by Forever After Profiel van Forever After

Nou, voor japanse begrippen is de huidige versie van de Swift best een leuk karretje



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-05-2009 17:28]


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-05-2009 17:30 by Lionheart Profiel van Lionheart

Jammer dat die vent er zo makkelijk vanaf is gekomen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-05-2009 17:30 by bastianus Profiel van bastianus

Van al mijn auto's was de Swift het goedkoopst in onderhoud. Je moet er natuurlijk niet al te onbesuisd mee rijden..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 18:05 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 1 mei 2009 16:40 schreef Rotzak het volgende:
Nee hoor, die bewaren we tot de volgende verjaardag van de Fuhrer, het is niet zomaar een wijn, deze drink je alleen op speciale dagen.


Oh..ik dacht dat de schandknaapjes van die omhooggevallen Boheemse korporaal alleen maar bier dronken. Natuurlijk wel teutoons verantwoord bier...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2009 18:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 1 mei 2009 17:30 schreef bastianus het volgende:
Van al mijn auto's was de Swift het goedkoopst in onderhoud. Je moet er natuurlijk niet al te onbesuisd mee rijden..
Zou de verzekeringspremie voor swiftjes nu stijgen?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-05-2009 18:11 by Lionheart Profiel van Lionheart

Zou een Swift ook nog in het oranje verkrijgbaar zijn?


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 01-05-2009 18:14 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

Hmmm, als je nu als alleenstaande man met een zware depressie een oranje swift wilt verzekeren...krijg je dan uberhaupt nog wel een polis?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-05-2009 18:36 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

autoverzekeringen moeten dringend herzien worden


signature


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen