![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LOL ![]() |
|
![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wat een nieuws weer.... The Rolling Stones hardrock ![]() "Insecten haten hardrock Wespen, krekels of mieren, insecten kunnen zomerlol aardig bederven. Maar je staat niet machteloos: Ozzy Osbourne helpt tegen kriebelige beestjes. In de zuidelijke staten van Amerika begint ieder jaar rond deze tijd een ware plaag. Miljarden sprinkhanen komen uit hun eitjes en beginnen een trektocht naar het noorden om daar te paren. In het plaatsje Tuscarora in Nevada is de krekelplaag de laatste jaren steeds erger geworden, waarschijnlijk door een paar zeer warme zomers. De inwoners van Tuscarora hebben echter iets bedacht op de krekels. Ze draaien snoeiharde hardrock uit speakers rond het dorp. Vorig jaar zijn ze ermee begonnen en het lijkt te werken. Ozzy Osbourne, de Rolling Stones of Led Zeppelin, als het maar gierende gitaren heeft, dan lopen de krekels er met een boog omheen. Muziek gebruiken om insecten te verjagen is niet nieuw. De beestjes lijken een hekel te hebben aan de trillingen die door instrumenten worden opgewekt. De inwoners van Tuscarora gebruikten al in 1934 een gong om de insecten te verwarren. Maar uit hun ervaring van de afgelopen jaren blijkt, hoe harder hoe beter. Vandaar dat de rockers hun gang mogen gaan. Wat is de volgende stap: thrash metal?" [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 01-05-2009 16:15] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
ja, maar insecten houden van bitches en bitches van hardrockers... sta je weer op nul signature ![]() |
|
Als dat zo zou zijn, zou ik nu niet op Zware Metalen actief zijn ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
jij bent een hardrucker dan? signature ![]() |
|
Nee, een inwoner van Tuscarora ![]() Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote: Wacht maar tot Charlie Watts begint te blasten... Bareuh... ![]() |
|
quote: Maar goed, datgene wat met jou tampeloeris speelt is natuurlijk wel noemenswaardig wil je zeggen? Against God and Government ![]() |
|
quote: Nee hoor, die bewaren we tot de volgende verjaardag van de Fuhrer, het is niet zomaar een wijn, deze drink je alleen op speciale dagen. Against God and Government ![]() |
|
Drama eist zevende dode www.ad.nl APELDOORN - Het drama in Apeldoorn van gisteren heeft een zevende leven geëist. Een medewerker van de Marechaussee is vrijdagmiddag aan zijn verwondingen bezweken. Daarnaast verkeert er nog een man in zorgwekkende toestand. Van een andere man en vrouw is de toestand nog ernstig maar stabiel. In totaal liggen negen mensen in het ziekenhuis. Vanochtend zijn twee gewonden uit het ziekenhuis ontslagen. Het drama eiste zes levens, waaronder dat van de dader. Van alle gewonden die gisteren vielen bij de aanslag in Apeldoorn verkeert nog één vrouw in levensgevaar. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Inderdaad een drummer die wel maat kan houden, er wordt vaak om hem gelachen, op zijn best is hij met kwastjes als jazzdrummer. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Zou natuurlijk ook erg bruut zijn, dat er iemand om 8 uur op 4 mei met zijn Swiftje de Dam op komt scheuren. De krans ligt er dan wel alvast.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik vind dat je ed Suzuki Swift hier wel demoniseert .. het kunnen ook best leuke auto's zijn. ![]() |
|
quote: Vertel mij wat. Ik heb er één gehad.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Nou, voor japanse begrippen is de huidige versie van de Swift best een leuk karretje [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 01-05-2009 17:28] ![]() |
|
Jammer dat die vent er zo makkelijk vanaf is gekomen. ![]() |
|
Van al mijn auto's was de Swift het goedkoopst in onderhoud. Je moet er natuurlijk niet al te onbesuisd mee rijden.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Oh..ik dacht dat de schandknaapjes van die omhooggevallen Boheemse korporaal alleen maar bier dronken. Natuurlijk wel teutoons verantwoord bier... ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote:Zou de verzekeringspremie voor swiftjes nu stijgen? ![]() |
|
Zou een Swift ook nog in het oranje verkrijgbaar zijn? ![]() |
|
Hmmm, als je nu als alleenstaande man met een zware depressie een oranje swift wilt verzekeren...krijg je dan uberhaupt nog wel een polis? Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
autoverzekeringen moeten dringend herzien worden signature ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |