IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws Vorige pagina | Volgende pagina
Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-04-2009 14:48 by Lionheart Profiel van Lionheart

Mannen in oranje kledij zijn toch verkapte homo's?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2009 16:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

in rood zijn het gekapte homo's


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2009 17:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Opgepakte nertsenvriend blijkt Vegan Streaker


De man die gisteren werd opgepakt omdat hij vorige maand vermoedelijk betrokken is geweest bij de vrijlating van nertsen uit een fokkerij in Stavenisse (Zeeland), is de 24-jarige Peter Janssen uit Vught, beter bekend als de Vegan Streaker.

De streaker werd meer dan een jaar geleden landelijk bekend toen hij de televisieshow van Paul de Leeuw gehuld in alleen een slip verstoorde. De presentator trok het broekje van de activist uit.

hehe hij kon wel een bontjasje gebruiken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2009 17:46 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dierenmoordenaar ist ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-04-2009 17:46]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-04-2009 17:48 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 8 april 2009 16:12 schreef ElitE het volgende:
in rood zijn het gekapte homo's


Was Roodkapje stiekem een travestiet?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2009 17:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa dood gingen ze toch wel ik weet niet hoe nertsen af gemaakt worden, maar vast niet erger dan verhongerd en gestressed door een nieuwe omgeving.
De natuur in de omgeving verstoor je er wel enorm met zo'n invasie.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2009 17:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 8 april 2009 17:48 schreef Lionheart het volgende:
Was Roodkapje stiekem een travestiet?




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 18:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Agenten krijgen lessen islam en Marokko

Politieagenten krijgen les in het omgaan met verschillende culturen. Ze moeten onder andere meer kennis hebben over de islam en over Marokko.


Ook krijgen ze les in de omgang met multiculturele dilemma's, zoals bijvoorbeeld een man die geen aangifte wil doen bij een vrouwelijke agent. De regels voor agenten zijn in boekvorm verschenen onder de titel 'Politie voor eenieder', schrijft NRC Handelsblad.

(SN)

Hm. En andersom dan?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2009 18:57 by Mark Profiel van Mark

Het bericht gaat toch niet over andersom? Verstandige actie dit, als je verantwoordelijk bent voor ordehandhaving is het belangrijk dat je snapt waar je mee bezig bent.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 19:01 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hmz, als ik gasten in huis heb moeten die zich aan mijn regels aanpassen en moeten ze maar snappen waarom ik die regels heb.
Maar goed, ik stem dan ook geen PvdA ofzo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-04-2009 20:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

maar als jij een servies slingerende aap in huis hebt spreek je hem dan op dezelfde manier aan als een mens?
De aard van het beestje is ook belangrijk


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2009 20:25 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 8 april 2009 19:01 schreef Greycloak het volgende:
Hmz, als ik gasten in huis heb moeten die zich aan mijn regels aanpassen en moeten ze maar snappen waarom ik die regels heb.



Er staat toch nergens dat Marokkanen of Islamieten in het algemeen zich niet moeten aanpassen? Er staat alleen dat de politie getraind wordt om meer inzicht te krijgen in acties en achtergronden van bepaalde activiteiten. Dat je dat er nou graag in wil lezen is natuurlijk voor je eigen rekening.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


WMP
Usericon van WMP
Posted 08-04-2009 20:45 by WMP Profiel van WMP

Dst zei ik toch al, Greycloak is blind voor argumenten en leest alleen wat zijn onderbuik hem influistert.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 20:52 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 april 2009 20:45 schreef WMP het volgende:
Dst zei ik toch al, Greycloak is blind voor argumenten en leest alleen wat zijn onderbuik hem influistert.
Tof, mijn psych zit ook op het forum hoor.

Dus zoals ik al las, we (...) moeten hen (...) anders behandelen? Of moeten we (...) "snappen" waarom ze (...) bepaalde dingen flikken?
Alleen het feit dat deze cursus gegeven wordt riekt al naar discriminatie in de helderste zin van het woord.
Van de overheid uit.

[edit]Hey Freud, ga je die andere vraag nog beantwoorden of klap je hier alleen maar je beroepsgeheim naar buiten?[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 08-04-2009 20:54]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2009 20:54 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Grey heeft nooit van "Keep your freinds close, but your enemies closer" of "You gotta know your enemy" gehoord?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 20:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 april 2009 20:54 schreef Jenje het volgende:
Grey heeft nooit van "Keep your freinds close, but your enemies closer" of "You gotta know your enemy" gehoord?
Know your enemies like yourself and victory shall be assured.

Sun Tzu als ik me niet vergis.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-04-2009 20:56 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dan zou jij toch blij moeten zijn dat de politie de islam gaan bestuderen?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 20:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 april 2009 20:56 schreef Jenje het volgende:
Dan zou jij toch blij moeten zijn dat de politie de islam gaan bestuderen?
Kijken welke smaakjes thee het beste in de smaak vallen denk ik eerder. Zou wel een enorme ommezwaai zijn anders.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2009 21:02 by Mark Profiel van Mark

Als jij een moslima in je auto hebt voor lessen en zij vertoont enigszins gereserveerd gedrag richting jou omdat je een man bent (gaat bijv. niet uit zichzelf een gesprek aan, is niet zo proactief gedurende de les als een nederlandse cursiste, etc.), ga jij:

A) haar per direct afwijzen voor vervolglessen;
b) proberen je manier van communicatie en uitleg van de verkeerssituaties dusdanig aan te passen dat het voor haar minder intimiderend en makkelijker toegankelijk is;
C) haar aangeven bij de vreemdelingenpolitie vanwege gefaald integratiebeleid;
D) haar afraden om uberhaupt ooit deel te gaan nemen aan het verkeer;
E) haar zonder verdere instructie laten rondmodderen totdat ze uit pure noodzaak genoeg "nederlandse" gedragingen heeft aangeleerd zodat jouw lessen of algemene omgangsmethodes ineens wel tot haar doordringen?

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 08-04-2009 21:03]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 21:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

F) Beschouwen als geval apart, net als elk ander individu. Maar leuke hypothese, gezien de kans dat ik een hooffddoekje in de auto betrekkelijk klein is. Die lessen liever bij iemand uit de eigen koeltoer. Ben dan ook enorm blij met de nieuwe rijschool hier; toepasselijk "Tulp" genaamd. Ik gok gezien de naam dat ze Turks is, net als alle tulpen van origine.

Maar volgens mij krijgt de pliezie les over "groepen"?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 08-04-2009 21:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Bij mijn rijschool (Nederlands als wat) zat ik meerder malen met hoofddoekdragende vrouwen in de auto. Misschien doe je iets verkeerd.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-04-2009 21:37 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 8 april 2009 21:26 schreef Greycloak het volgende:
Maar volgens mij krijgt de pliezie les over "groepen"?


Waar lees jij dat dan in je eigen bericht? Er staat gewoon dat agenten geleerd wordt meer inzicht te krijgen in bepaalde culturele gedragspatronen. Nergens wordt vermeld dat allochtonen geen moeite hoeven te doen om nederlands gedrag aan te leren, er staat alleen dat de politie getraind wordt om beter om te gaan met gedragingen die een culturele achtergrond kunnen hebben. Bijvoorbeeld een moslima die liever har verhaal tegen een agente dan tegen een agent doet. Dat jij daar een 180 graden draai aan geeft is voor je eigen rekening, maar het staat er dus niet. Je leest gekleurd.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-04-2009 21:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 8 april 2009 21:33 schreef Gemene Lepel het volgende:
Bij mijn rijschool (Nederlands als wat) zat ik meerder malen met hoofddoekdragende vrouwen in de auto. Misschien doe je iets verkeerd.
Vertel. Flyeren in de moskee? Nee echt, vertel, serieus!
quote:
Op 8 april 2009 21:37 schreef Mark het volgende:
Waar lees jij dat dan in je eigen bericht? Er staat gewoon dat agenten geleerd wordt meer inzicht te krijgen in bepaalde culturele gedragspatronen. Nergens wordt vermeld dat allochtonen geen moeite hoeven te doen om nederlands gedrag aan te leren, er staat alleen dat de politie getraind wordt om beter om te gaan met gedragingen die een culturele achtergrond kunnen hebben. Bijvoorbeeld een moslima die liever har verhaal tegen een agente dan tegen een agent doet. Dat jij daar een 180 graden draai aan geeft is voor je eigen rekening, maar het staat er dus niet. Je leest gekleurd.
Hmz, bij mijn weten heeft "cultuur" nog altijd iets met de groep van doen.
Ik zou nog dingen kunnen zeggen over het niet op komen dagen op inburgeringscursussen en dergelijke maar laat ook maar.



Oh en als ze liever niet iets aangeeft bij een agent; electronisch kan ook, net zo mekkalijk.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Daops
Usericon van Daops
Posted 09-04-2009 10:04 by Daops Profiel van Daops

Zo, de stoeltjes kunnen weer terug-gemonteerd worden in het stadion..

Limburgse fusie gaat niet door
Uitgegeven: 9 april 2009 09:01
Laatst gewijzigd: 9 april 2009 09:48

KERKRADE/SITTARD - Roda JC en Fortuna Sittard gaan toch niet samen verder. De fusie van de twee clubs, die zouden opgaan in Sporting Limburg, is definitief van de baan.

Dat heeft woordvoerder Arie de Zeeuw van de Stuurgroep Topvoetbal in Limburg donderdag laten weten.

Reden van het besluit is dat de provincie Limburg de fusieclub niet financieel wil steunen. "Het is financieel onverantwoord om de fusie nu alsnog door te laten gaan", aldus de Zeeuw.

Samenwerking

De Stuurgroep Topvoetbal in Limburg had de provincie verzocht om, mogelijk in samenwerking met de betrokken overheden in de regio, te komen tot een bijdrage van zesenhalf miljoen euro voor Sporting Limburg over een periode van vier jaar in ruil voor maatschappelijke activiteiten.

De provincie gaf de stuurgroep eerder aan wel wat te zien in een voorstel voor financiële steun, maar dan moest wel aan bepaalde voorwaarden zijn voldaan.

Eén van die voorwaarden was de volledige sanering van de schuldenlast van zowel Fortuna Sittard als Roda JC. Fortuna Sittard heeft alleen al een schuld van 5 miljoen euro.


Toezeggingen

"Tot een volledige schuldsanering is het echter ondanks onder meer financiële toezeggingen van de gemeenteraad Kerkrade niet gekomen", zo stelde de provincie dinsdag in een verklaring.

"Of op termijn de schulden van Fortuna Sittard alsnog kunnen worden afgelost is thans immers nog ongewis. Zo bezien is niet voldaan aan de voorwaarde dat de schuldenlast van beide clubs volledig is gesaneerd."


Verbaasd

Het besluit van de provincie kwam hard aan bij de stuurgroep, die woensdag in spoedzitting bijeen kwam met betrokkenen van de twee clubs.

"De stuurgroep is verbaasd dat de provincie als initiator en financier van het fusieproces de steun voor de beweging die met moed, integriteit en zorgvuldigheid door de verschillende partijen is ingezet op het moment suprême afbreekt", aldus de stuurgroep in een verklaring.

"Doordat het de nieuw op te richten voetbalclub Sporting Limburg hierdoor ontbreekt aan voldoende financiële zekerheden, stoppen Fortuna Sittard en Roda JC per direct met alle inspanningen om te komen tot de nieuwe Limburgse fusieclub Sporting Limburg.

De stuurgroep beëindigt haar werkzaamheden en geeft haar opdracht terug aan de provincie Limburg."

© ANP



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-04-2009 10:34 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 8 april 2009 21:55 schreef Greycloak het volgende:
Vertel. Flyeren in de moskee? Nee echt, vertel, serieus!


Vraag 't ze zelf zou ik zeggen.

http://www.tonvandenbos.nl/


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen