|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ruige actie, ben benieuwd Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
dat die mensen zich nog journalist noemen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik vond dat hij er op Hellfest behoorlijk corpulent uitzag.. Oops, wat zeg ik nu.. |
|
Acht Nederlandse doden door busongeluk Spanje SAN POL DEL MAR - Door een busongeluk in het noordoosten van Spanje zijn donderdagavond laat acht Nederlandse toeristen omgekomen. Dat heeft reisorganisatie Sundio Group vrijdag gemeld. Het ongeval gebeurde bij de plaats San Pol del Mar, tussen Barcelona en de badplaats Lloret de Mar. In totaal raakten 42 mensen licht- tot zwaargewond. Zij zijn overgebracht naar ziekenhuizen in de omgeving. Vijftien passagiers bleven ongedeerd, aldus Sundio. Gekanteld De bus met 65 passagiers was op de terugreis van een excursie naar Barcelona. Bij het verlaten van de snelweg raakte het voertuig van de weg en kantelde. Nederlanders Bijna alle inzittenden van de bus waren Nederlanders, op de chauffeur na, aldus directeur Joost Romeijn van Sundio. De 65 passagiers zijn van alle leeftijden. ''De jongste is 5, de oudste tot in de 60'', aldus Romeijn vrijdagochtend. De reisorganisatie had de excursie inclusief bus geboekt bij een ander bureau. De meeste Nederlanders die in de bus zaten hadden hun vakantie geboekt bij een van de merken van het Rotterdamse bedrijf: Sunweb, Jiba en Evenements Reizen. Informatienummer Alarmdienst SOS International stuurt per direct drie teams naar Spanje om de slachtoffers bij te staan. Ieder team bestaat uit een arts, een verpleegkundige en een hulpverlener. Zij stappen om 07.00 uur vrijdagochtend op het vliegtuig, aldus een woordvoerder. Organisaties betrokken bij het busongeval in Spanje hebben een informatienummer geopend voor het publiek. Het nummer is 0800-0990099. |
|
|
|
quote: Zeker net van de coke af.. @Artikel MissMayo: Hoe oud zou je zijn als je tot in de 60 bent? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik denk dat je dan tot 69 kan zijn. Wel lullig zeg, 8 doden. Boeiender |
|
quote: Als je familie bent wel ja. Maar een ziekte als Aids b.v. zorgt voor 100 sterfgevallen per dag alleen in Zuid-Afrika. 't Is vrij relatief allemaal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ach, je moet het positief bekijken, die mensen hoeven na hun vakantie nooit weer te werken... spelfout weggehaald... |
|
Inderdaad relatief. Wat is 8 op de ruim 4 miljard? |
|
quote: er wonen ook wat meer mensen in zuid afrika dan in die bus. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: niet veel, maar als je het aantal mensen op deze aardkloot bedoeld dan zitten we bijna aan de 7 miljard ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Alst turken waren geweest had het niet eens in de krant gestaan . |
|
quote: Dat bedoelde ik inderdaad ja. Die 8 zijn dus helemaal te verwaarlozen in een overvolle wereld. |
|
quote: wat is dat nou weer voor wijsneukerige kutopmerking, als je zo lult sla ik vanmiddag nog mn negerbuurman de hersens in, lekker belangrijk, ik heb aan de andere kant nog een negerbuurman + wereldwijd zijn er nog stapels negerbuurmannen |
|
quote: tja als je zo gaat kijken hoef je ook niet meer op te letten in het verkeer, misschien bij grote evenementen maar meer ook niet ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: wat houd je tegen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Alles is relatief , maar daar zeg je niks mee. Je zou het ook met het gemiddeld aantal doden tijdens een busreis naar Spanje kunnen vergelijken... |
|
quote: Sja, wat moet je nu tegen dit soort onzin inbrengen? Als je zo redeneerd ben je gewoon een harteloze zelfzuchtige eikel. Boeiender |
|
en het geboortecijfer in bussen in vrij laag, dus dit kan een hele klap zijn voor de bussenpopulatie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: het idee dat ik nu niet veel last van ze heb en het zomaar zo kan zijn dat er een idioot zoals bastianus naast me zou kunnen komen wonen ... harde muziek, lompe uitspraken, stinken etc... je kent t wel |
|
quote: Hehe, dat krijg je nou van die speklapmarinade. Wat lompe uitspraken betreft kan ik niet tippen aan jou nog overigens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik zeg niet dat iedereen meteen suicidaal moet worden. De meesten willen waarschijnlijk niet dood. Maar gezien de menselijke overbevolking van deze aardkloot is het helemaal niet zo erg dat er af en toe een groot aantal mensen het lootje legt. En vanuit dat standpunt is 8 dus helemaal niks en valt zelfs een Air France toestel (letterlijk en figuurlijk) in het niet. |
|
Wat lompe uitspraken betreft heb ik me altijd krom gelachen om bonobo (banned intussen). Zoek maar eens met de zoekfunctie. Prachtig hehe |
|
quote: Lol... Zo kun je alles wel kapotrelativeren ja. In vier jaar burgeroorlog Congo zijn ook 3 miljoen mensen de pijp uit gegaan. Hoef je daarom niet meer wakker te liggen om die paar duizend westerse soldaten die gesneuveld zijn in Irak en Afganistan dit decennium? Maar goed, blijver gewetensvragen natuurlijk. In de praktijk ligt vrijwel niemand letterlijk wakker van een dode meer of minder, of het nu een Nederlander is of en Turk, tenzij het een bekende betreft. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |