|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Als jij goed zoekt zie je dat dat allang gepost was... Boeiender |
|
Sorry, te druk momenteel... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Ik denk dat het on topic is om te zeggen dat ik daar niet veel aan toe kom momenteel nee. *kijkt in agenda* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: (SN) lal What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Heel mooi en idealistisch allemaal, maar volgens mij niet door mensen uit de praktijk bedacht. Bij het probleemgezin op de speelzaal van mijn dochter deed iedereen juist zijn/haar best om de andere kant op te kijken. En ik betrapte mezelf er ook op dat ik baalde dat hun dochter naar de kleuterschool van mijn dochter ging. Ik ben al bezoekvrijwilliger voor iemand met een angststoornis, heb een pens aan verantwoordelijkheid op mijn werk, moet ik me nu ook nog verantwoordelijk gaan voelen voor de één of andere loserige moeder die met de benen wijd de kinderbijslag bij elkaar verdient en dan ook nog te beroerd is om dat kroost het minimale aan opvoeding te bieden? Laat de overheid stoppen met fokpremies aanbieden waardoor dat soort figuren zich gaan voortplanten en dan niet proberen de verantwoordelijkheid voor de problemen die dit oplevert weer op de omgeving af te schuiven. Ik ben niet "mijn broeders hoeder". Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hahahahah ik ken het beleidsplan. Met een opdracht op school voor beleid en evaluatie was er een groep die dit evalueerde. Ik had toen al m'n bedenkingen bij het plan van Frisfeesten. Tja CDA..... [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 09-09-2009 23:35] |
|
quote: Oeh, zo'n ding wil ik wel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
zeker, wordt een gave ontwikkeling, nu kun je echt gewoon spullen downloaden van teh internetz [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 10-09-2009 0:15] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Meisjes gered uit nep Big Brother Negen meisjes zijn door de Turkse politie bevrijd uit een villa waar ze werden vastgehouden en misbruikt in een nep 'reality show'. Turkse media meldden dit vandaag. De meisjes waren naar een villa gelokt in Beykoz, een gegoede voorstad in het noordoosten van Istanbul, om mee te doen aan een 'reality show'. In een krantenadvertentie werden deelnemers opgeroepen mee te doen aan een soort Big Brother dat zou worden uitgezonden door FX TV. Kandidaten konden zich melden voor een sollicitatiegesprek. Negen meisjes werd vervolgens wijsgemaakt dat ze waren uitgekozen om aan het programma mee te doen. Ze tekenden daarvoor een contract waarin contact met de buitenwereld werd verboden. Ze waren vervolgens twee maanden lang van de buitenwereld afgesloten en werden in de villa gefilmd. De beelden werden verkocht. Sommige slachtoffers doorzagen de 'producenten' en wilden weggaan. Maar de criminelen die hen vasthielden, verhinderden dat. De villa bleek goed van de buitenwereld afgeschermd. De ouders van een 16-jarig meisje hebben uiteindelijk de politie ingeschakeld omdat ze de organisatie en de omroep niet konden traceren. Ze kenden wel de plaats van de 'televisieopnames'. Toen de politie arriveerde, hoorden agenten hulpgeroep. Bij de inval is een man aangehouden, maar het onderzoek naar 'de show' duurt voort. ziek ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
geen snuff laat maar zitten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
snuff tegen duf? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
'Postduif sneller dan adsl in Zuid-Afrika' Uitgegeven: 11 september 2009 01:00 AMSTERDAM – Een postduif is zo’n 25 maal sneller dan de adsl-verbinding van de dominante provider in Zuid-Afrika. Dat beweert althans het Zuid-Afrikaanse bedrijf Unlimited IT bewezen te hebben door middel van een ludieke actie. Unlimited IT bond een geheugenstick van 4 gb aan de poot van een postduif, genaamd Winston. Vervolgens moest Winston een afstand van 80 kilometer overbruggen tussen de Zuid-Afrikaanse steden Howick en Hillcrest. Na ruim een uur bereikte Winston zijn bestemming. Inclusief het downloaden van de data, duurde de overdracht in totaal iets meer dan twee uur. De overdracht van dezelfde hoeveelheid data via adsl bleek na twee uur voor slechts vier procent voltooid te zijn. Daarmee is de overdracht via Winston zo’n 25 keer sneller dan de adsl-verbinding, zo claimt Unlimited IT. De actie vloeide voort uit frustratie over de trage internetverbinding van Telkom, de dominante internetprovider in Zuid-Afrika, zo bericht Reuters. Unlimited IT had voorafgaand aan het vertrek van Winston een hele marketingcampagne rond het gevleugelde dier op poten gezet. Winston heeft onder meer een eigen webpagina, een Facebook-profiel en er werd zelfs getwitterd over zijn vlucht. © NU.nl Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
gebeurde dat twitteren ook met postduiven? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dutroux bezoekt zijn huis Marc Dutroux mocht vandaag een bezoek brengen aan zijn huis in Marcinelle. Het bestuur van de stad wil de woning onteigenen, maar Dutroux betwist de toegekende waarde. Dutroux had daarom volgens de wet recht op een bezoek aan het huis. De stad wil het bouwvallige huis afbreken, om er een herdenkingsplaats te maken. Dutroux hield zijn slachtoffers gevangen in de kelder van de woning. Het bezoek verliep zonder problemen. Om te zorgen dat alles vlekkeloos zou verlopen, zijn meer dan dertig agenten ingezet. Doodschieten die vent. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 11-09-2009 8:21] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dankbare christen geplet door altaar Gunther Link, die zijn dankbaarheid aan God wilde tonen, heeft dit met de dood moeten bekopen. De streng katholieke Oostenrijker werd namelijk geplet door een altaar. Volgens politiewoordvoerder Roman Hahslinger zat de 45-jarige Link onlangs een poosje vast in een lift. "Link was een zeer religieus man en stond doodsangsten uit toen hij werd opgesloten in de lift. Hij heeft de hele tijd gebeden dat hij spoedig zou worden bevrijd. Een korte tijd later werd hij uit de lift gered, waarna hij in een streep doorliep naar de kerk om God te bedanken." Enige tijd later werd de onfortuinlijke katholiek als vermist opgegeven door zijn neef. Hierop besloten parochianen op zoek te gaan naar de man, die de volgende dag in een Weense kerk werd gevonden. Hij bleek te zijn geplet door het bijna vierhonderd kilo zware altaar. "Het heeft er alle schijn van dat Link een stenen pilaar omarmde", concludeert Hahslinger. "Op deze pilaar rustte het stenen altaar, dat vervolgens bovenop hem viel. Wij hebben namelijk zijn vingerafdrukken op de pilaar gevonden." De politie is overigens nog bezig met het onderzoek. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
de ironie. Heerlijk. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Geweldig. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
God heeft humor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
friezen ook trouwens, en dat ook geheel op kosten van de burgers. quote: (SN) Hulde, friezen, hulde. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hihi. Boeiender |
|
Is Friesland dan nu failliet? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Al jaren volgens mij... Boeiender |
|
Mooi. Kunnen we het nog ergens kwijt voor een aardig bedrag? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Helaas, denk dat we er mee opgescheept zitten. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |