IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-09-2009 10:32 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 september 2009 10:54 schreef Greycloak het volgende:
Hehehe, misschien kan je nog even een spiegeltje meenemen naar huis als souvenir!


Ik heb een wieldop voor je!



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-09-2009 12:11 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 september 2009 10:32 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb een wieldop voor je!
ROFL

Heb zelf een Kadett gehad, jaar of 10 terug...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 14-09-2009 12:44 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com



Acht deelnemers aan een grachtentocht in Amsterdam zijn doodziek geworden na het eten van space-cake.

De slachtoffers moesten per ambulance worden afgevoerd, zo meldt AT5. "Vier mensen moesten naar het ziekenhuis, omdat ze niet meer aanspreekbaar waren".

De boot werd stilgelegd aan de Nassaukade zodat alle opvarenden rustig hun roes konden uitzitten...


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-09-2009 13:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


invictis
Usericon van invictis
Posted 14-09-2009 13:39 by invictis Profiel van invictis

Slayer in de 013 er he?!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


watery black
Usericon van watery black
Posted 14-09-2009 14:22 by watery black Profiel van watery black

quote:
Op 13 september 2009 13:21 schreef XXL het volgende:
Nog meer Kudo's, Jenje:



Peuter verdronken in Capelle aan den IJssel

Laatst gewijzigd: 12 september 2009 20:24
CAPELLE AAN DEN IJSSEL - Een 3-jarig jongetje is zaterdagmiddag in Capelle aan den IJssel verdronken.

Hij speelde vermoedelijk met een groepje kinderen op straat bij zijn tante toen hij door onbekende oorzaak in het water nabij de Torenhof viel.

Hij overleed op weg naar het Erasmus MC in Rotterdam. Dat maakte een politiewoordvoerder bekend.

© ANP



Toen XXS 3 was speelde ze echt niet zonder ouderlijk toezicht op straat in de buurt van veel water.


je hebt wel gelijk wat betreft voorzichtig zijn met waar je je kind laat spelen enzo, maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Je weet niet wat er gebeurd is daar. Zoals het krantenartikel eruit ziet was er idd geen toezicht, maar dat weet je niet zeker. "waarschijnlijk" kan idd betekenen dat men het niet zeker wist, maar het kan ook betekenen dat er nog geen uitspraak gedaan is over het voorval. misaschien was die tante wel gewoon erbij en heeft zich net op het verkeerde moment omgedraaid, om wat voor reden dan ook.

Begin dit jaar is mijn achterneefje ook verdronken. Ik ken mijn nicht, en ik weet dat ze haar kinderen echt niet zomaar alleen laat. ze heeft echter nog 2 kinderen die ook aandacht vragen, en als en van die kleintjes dan net besluit om op onderzoek uit te gaan als mama met broer of zus bezig is... sja.

http://www.youtube.com/watch?v=70bqyEwgLJI

anyway, tuurlijk geef ik je wel gelijk wat betreft in de gaten houden enzo, maar sommige dingen gebeuren gewoon, ook al let je nog zo goed op. we zijn allemaal maar mensen.


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 14-09-2009 17:02 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Ach, t kan ook erger.
Een collega van me woont aan de waterkant en aan de overkant van hem was een meisje van een jaar of 3 alleen in de tuin aan het spelen. Ze viel in het water en zonk als een baksteen, gelukkig was een andere buurvrouw alert en die sprong erachteraan.
Ouders zaten binnen tv te kijken. :')


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-09-2009 18:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Brabo mept rijexaminator in elkaar

Een 22-jarige man uit Elsendorp heeft vanmiddag in Eindhoven de examinator mishandeld die hem had laten zakken voor zijn vrachtwagenrijbewijs. De man was kwaad geworden door de beslissing van de CBR-examinator en sloeg hem meerdere keren tegen het hoofd.

Het slachtoffer moest voor onderzoek naar het ziekenhuis. De verdachte is aangehouden door de politie.

(SN)

Nu kán ik er een eind naast zitten, maar ik heb begrepen dat dit soort types na dit soort handelingen niet weer bij het CBR hoeven aan te kloppen voor wat dan ook.
Dus in plaats van dat die lutser eventjes 4 weken wacht voor een her, krijgt ie, als het goed is, nooit zijn rijbewijs C.

En terecht. Mensen die zo snel hun losse handjes laten wapperen hebben we al genoeg in het verkeer.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-09-2009 21:15 by Forever After Profiel van Forever After

+1

:')


 


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-09-2009 21:24 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 september 2009 18:30 schreef Greycloak het volgende:
Brabo


?



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-09-2009 23:16 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 september 2009 21:24 schreef Judge M. het volgende:


?
Ik denk dat een afbeelding van Limbo je voor een grotere uitdaging gaat stellen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-09-2009 23:27 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 september 2009 23:16 schreef Greycloak het volgende:
Ik denk dat een afbeelding van Limbo je voor een grotere uitdaging gaat stellen.
U zei?



Maar goed, zelfs benamingen van inwoners van provincies ontlopen de popi-jopi schrijfstijl van SN niet...



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-09-2009 12:42 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 14 september 2009 23:27 schreef Judge M. het volgende:
U zei?



Maar goed, zelfs benamingen van inwoners van provincies ontlopen de popi-jopi schrijfstijl van SN niet...
en: is het onbegrijpelijke taal? Beledigend? Ik zie het probleem niet zo maar goed, als je iets tegen een bepaald medium hebt dan moet je dat wel proberen onder woorden te brengen.
"Te weinig ambtelijke taal" kan daar een voorbeeld van zijn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-09-2009 12:46 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 15 september 2009 12:42 schreef Greycloak het volgende:
en: is het onbegrijpelijke taal? Beledigend? Ik zie het probleem niet zo maar goed, als je iets tegen een bepaald medium hebt dan moet je dat wel proberen onder woorden te brengen.
"Te weinig ambtelijke taal" kan daar een voorbeeld van zijn.
Ik heb gewoon een bloedhekel aan de benaming Brabo's (vooral uitgesproken met zo'n Bovenmoerdijkse "oooooooooowwwwwwwwww") waar men als het goed is gewoon Brabanders bedoelt. De enige term waar ik wel mee zou kunnen leven zou "Dombo's" zijn voor mensen uit het Westen..

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 15-09-2009 12:47]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 15-09-2009 12:50 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 september 2009 12:46 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb gewoon een bloedhekel aan de benaming Brabo's (vooral uitgesproken met zo'n Bovenmoerdijkse "oooooooooowwwwwwwwww") waar men als het goed is gewoon Brabanders bedoelt. De enige term waar ik wel mee zou kunnen leven zou "Dombo's" zijn voor mensen uit het Westen..
Hehehe, dat laatste kan ik me prima in vinden en ik zeg ook regelmatig "Brabo's" maar dan gewoon als afkorting, dus niet denigrerend.
Wat ik dan wel weer doe is "friezen" niet met een hoofdletter tikken, zelfs niet aan het begin van een zin.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 15-09-2009 15:18 by invictis Profiel van invictis

zeik niet, brabo's zijn cool


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 15-09-2009 15:32 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 15 september 2009 12:46 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb gewoon een bloedhekel aan de benaming Brabo's (vooral uitgesproken met zo'n Bovenmoerdijkse "oooooooooowwwwwwwwww") waar men als het goed is gewoon Brabanders bedoelt. De enige term waar ik wel mee zou kunnen leven zou "Dombo's" zijn voor mensen uit het Westen..

Wat dacht je van Hollo's???
En dan uiteraard inclusief de "oooooooooowwwwwwwwww"

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 15-09-2009 15:33]


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-09-2009 17:03 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 september 2009 12:46 schreef Judge M. het volgende:
Ik heb gewoon een bloedhekel aan Brabo's




♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 15-09-2009 18:43 by Lionheart Profiel van Lionheart

Die Judge M. gedraagt zich als een moslim met zijn lange tenen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-09-2009 18:49 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hoe dichter bij de evenaar, hoe meer gevaar.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 15-09-2009 20:42 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Frankrijk keurt omstreden downloadwet goed

AMSTERDAM - De Nationale Assemblee, het Franse Lagerhuis, heeft dinsdag een wet goedgekeurd die het mogelijk maakt internetgebruikers af te sluiten die zich schuldig maken aan illegaal downloaden.

De film- en muziekindustrie hoopt dat de wet de intellectuele eigendom veiligstelt -en daarmee inkomsten uit auteursrechten.

Juristen die zich bezighouden met privacywetgeving vrezen dat de wet schending van burgerrechten in de hand zal werken.

Gevangenisstraf

De wet voorziet erin dat illegale downloaders die waarschuwingen via de email en in een aangetekende brief negeren een jaar lang afgesloten kunnen worden van internet. Ook kunnen overtreders veroordeeld worden tot gevangenisstraf of tot een boete van maximaal driehonderdduizend euro.

De wet, die in juli al werd goedgekeurd door de Senaat, moet alleen nog gefiatteerd worden door een kleine commissie waarin leden van beide kamers zitting hebben.

Oei...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-09-2009 6:48 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Thee tegen nachtmerries

Wie last heeft van nachtmerries doet er goed aan af en toe een kopje thee te drinken.

Wie groene of zwarte thee drinkt, heeft 50 procent minder kans op nachtmerries dan wie maar af en toe of geen thee drinkt. Dat toont Japans onderzoek aan bij duizend mannen en vrouwen. Thee vermindert het gevoel van angst en stress, schrijft het AD. Dat komt wellicht door het aminozuur theanine. Die stof kalmeert het brein.

(SN)

Kijk, vandáár dat ik altijd zo fijn en rustig slaap.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-09-2009 6:51 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Go Agnes Go!

quote:
PVV: nieuwe verkiezingen

Het kabinet is volledig de weg kwijt en moet naar huis worden gestuurd. De begroting voor 2010 toont aan dat de tijd rijp is voor nieuwe verkiezingen. Dat stelde PVV-leider Geert Wilders dinsdag in een eerste reactie op de miljoenennota.

,,Hoe durft het kabinet de gewone burger te pakken, terwijl het tegelijkertijd miljarden uitgeeft aan banken en linkse hobby's. Bakken met geld worden weggegooid aan meer asielzoekers en immigranten, ontwikkelingshulp en Vogelaarwijken. Dat is wereldvreemd en asociaal'', aldus Wilders.

De PVV-leider roept het kabinet op te snijden in het eigen, linkse vlees en de burger met rust te laten. CDA, PvdA en ChristenUnie moeten ook afblijven van de AOW, aldus Wilders. Hij verwerpt het coalitieplan om de AOW-leeftijd te verhogen.

De partij van Wilders heeft een tegenbegroting opgesteld met daarin concrete maatregelen voor de mensen die het niet breed hebben.

SP

Het kabinet schuift de rekening van de economische crisis door naar mensen met het minste geld. Dat concludeert SP-fractievoorzitter Agnes Kant uit de kabinetsbegroting voor 2010. De SP waarschuwt dat ouderen, studenten en gehandicapten als eerste moeten inleveren.

,,De veroorzakers van de crisis gaan vrijuit, de rekening wordt bij de gewone man neergelegd. Ondertussen draait de bonuscarrousel bij de banken op volle toeren door'', aldus Kant dinsdag in een reactie op de Miljoenennota. Volgens haar zoekt premier Jan Peter Balkenende niet naar een alternatief voor het systeem dat gefaald heeft, maar holt hij de publieke zaak en het sociale stelsel verder uit.

Kant waarschuwt dat publieke voorzieningen als zorg, veiligheid en onderwijs grote bezuinigingen te wachten staan. Onderzoek van de SP leert dat het werk van personeel in deze sectoren al sterk onder druk staat, aldus de fractievoorzitter. ,,Het kabinet maakt de verkeerde keuze met meer bezuinigen en meer markt.''

De SP heeft eigen plannen opgesteld waarin de nadruk ligt op een andere lastenverdeling. ,,Wij kiezen voor een hogere belasting op inkomens boven de Balkenendenorm, afschaffing van de hypotheekrenteaftrek voor huizen boven de miljoen en een bankenheffing. Als de banken nog steeds geld hebben om bonussen te betalen, dan kunnen zij ook meebetalen aan het herstel van de schade die ze zelf hebben aangericht.''

Met de opbrengsten uit zulke voorstellen wil de SP investeren in meer handen aan het bed, betere arbeidsomstandigheden voor leraren en meer blauw op straat.

D66

Het kabinet doet er alles aan om maar niet te hoeven regeren, stelt D66-leider Alexander Pechtold over de miljoenennota. Het stelt hervormingen uit, geeft zelf geen richting aan en vraagt ambtenaren om advies. ,,Dat is de omgekeerde wereld'', aldus Pechtold.

Volgens hem bezuinigt het kabinet 140 miljoen euro op onderwijs, terwijl concurrerende economieën als Duitsland en Denemarken juist op dit moment veel extra geld in onderwijs en onderzoek steken. Pechtold: ,,De toekomst van onze economie ligt in een goed opgeleide beroepsbevolking. Andere landen nemen nu een voorsprong op ons, omdat het kabinet geen besluiten durft te nemen. Dit is bijna politiek misdadig.''

(SN)

Lachertje die troonrede.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-09-2009 6:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Extra geld voor meer asielzoekers

Nederland krijgt in 2010 waarschijnlijk veel meer asielzoekers binnen dan eerder werd aangenomen. Het ministerie van Justitie rekent erop dat volgend jaar 17.000 asielzoekers naar Nederland komen. Een jaar geleden werd er nog op gerekend dat 10.500 asielzoekers hier in 2010 zouden aankomen.

De komst van meer asielzoekers brengt ook extra kosten met zich mee. Staatssecretaris Nebahat Albayrak moet volgend jaar bijna 214 miljoen euro extra uittrekken voor het vreemdelingenbeleid. Dat blijkt uit de begroting die haar departement dinsdag publiceerde. De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) krijgt extra mankracht om de toename aan asielverzoeken te verwerken.

Naar verwachting zal de asielinstroom in 2011 afnemen tot 10.500 mensen. Dat komt overeen met de verwachting die Justitie vorig jaar had. Ook dit jaar sluit de asielinstroom aan bij de prognoses.

Albayrak wil extra werk maken van de terugkeer van asielzoekers. Daartoe krijgen de Vreemdelingenpolitie en de Koninklijke Marechaussee meer bevoegdheden.

(SN)

Tsja. Veul belangrijker dan onderwijs en zorg me dunkt. Zeg nou zelf!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-09-2009 6:58 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Borsato werkt aan nieuw album

Naast alle slechte berichten over zijn bedrijf is er ook positief nieuws te melden rondom Marco Borsato.

Borsato en muzikale partner John Ewbank werken aan een nieuw album. Ewbank heeft de eerste opzetjes geschreven en Marco is heel enthousiast, schrijft RTL Boulevard op de website.

Het is voor de zanger fijn dat hij zich ergens anders op kan focussen. "Marco verheugt zich er enorm op om zich weer op muziek te storten'', aldus Ewbank. "Het is voor hem prettig om zich op iets te focussen.''

(SN)

Iets met "Rood"...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen