IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Jelle
Usericon van Jelle
Posted 04-09-2009 13:49 by Jelle Profiel van Jelle

Jij benadert de boel vrij abstract, daar zit echt niemand op te wachten... (tenzij zou blijken dat je wèl kaas hebt gegeten van politieke filosofie)


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-09-2009 13:54 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 september 2009 13:49 schreef Jelle het volgende:
Jij benadert de boel vrij abstract, daar zit echt niemand op te wachten... (tenzij zou blijken dat je wèl kaas hebt gegeten van politieke filosofie)

Valt wel mee toch, hoe abstract? Volgens mij trek ik alleen het 'probleem' uit elkaar.

En de discussies hier blijven altijd filosofisch, cijfers over de effectiviteit van de verschillende aanpakken zijn er volgens mij toch niet echt. Het enige alternatief is dat iedereen zegt wat zij als de ideale oplossing zien en dat daarna iedereen z'n bek houdt

Ik wil vooral weten waarom mensen denken dat hun idee het beste is, dat keer-op-keer roepen 'het moet zo' ben ik wel een keertje klaar mee En wie weet weet iemand mij te overtuigen edit: en als dat niet lukt en er inderdaad niemand op mijn benadering zit te wachten houdt men misschien wel een keer op met nutteloze geroep; ook prima

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-09-2009 13:57]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-09-2009 14:26 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zelthor, ik ben niet zo achterlijk te denken dat als ik zeg van "nee, dat doet Wilders niet" dat jij dan níet met een concreet voorbeeld kan komen.

Verder, oorzaken wegnemen..?

Buurthuizen: FAAL
Onderwijs: FAAL
Integratiecursussen: FAAL
etc etc etc etc etc etc.....

Welhaast elke poging om weer een miljoentje of uch (vul voor "uch" een willekeurig getal in) om de oorzaken weg te nemen leidt tot een hoop doorgeprikte zeepbellen. En tóch zijn er nog mensen die denken dat als je maar genoeg geld blíjft pompen in een put zonder bodem het ooit wel een keer gaat werken.
Ik gok van niet.
Me dunkt dat problemen aanpakken de enige optie is die nog reëel is.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-09-2009 14:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 4 september 2009 14:26 schreef Greycloak het volgende:
Zelthor, ik ben niet zo achterlijk te denken dat als ik zeg van "nee, dat doet Wilders niet" dat jij dan níet met een concreet voorbeeld kan komen.

Ik heb geen concreet voorbeeld, anders had ik die allang gegeven natuurlijk

Het enige wat (o.a.) ik gedaan heb is vanuit wat jij over Wilders ideeën zegt beredeneren dat hij dus onderscheid maakt op afkomst en zegt dat de ene afkomst beter is dan de andere (want de ene afkomst krijgt een coulantere behandeling dan de andere). Ik hoor graag waar ik fout zit

edit: en ik zit ook niet te wachten tot jij het inderdaad bevestigt en dat ik hem en jou dan -eindelijk- voor nazi kan uitmaken
quote:
Verder, oorzaken wegnemen..?

Buurthuizen: FAAL
Onderwijs: FAAL
Integratiecursussen: FAAL
etc etc etc etc etc etc.....

Welhaast elke poging om weer een miljoentje of uch (vul voor "uch" een willekeurig getal in) om de oorzaken weg te nemen leidt tot een hoop doorgeprikte zeepbellen. En tóch zijn er nog mensen die denken dat als je maar genoeg geld blíjft pompen in een put zonder bodem het ooit wel een keer gaat werken.
Ik gok van niet.
Me dunkt dat problemen aanpakken de enige optie is die nog reëel is.

Ahja, de 'maatregelen' die nu genomen worden schieten -voor zover ik weet- inderdaad niet op. Mooi zonde van al het geld. Ik weet alleen niet of dat betekent of dat soort dingen niet kunnen werken, alleen dat de lui die er nu mee bezig zijn het grotendeels verkeerd aanpakken. Op dat laatste punt hoeven we denk ik dan ook niet van mening te verschillen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-09-2009 15:04]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 04-09-2009 15:23 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Kankerpatiënte mag sportschool niet in
Sportschool Fit For Free (u weet wel, het bedrijf dat met koeienletters adverteert op het ADO Den Haag-shirt) weigert een kankerpatiënte de toegang. Het hoofddoekje dat de kale Lisa Oskam draagt na haar chemokuren, druist in tegen de huisregels van de Heerlense vestiging.

Mensen met hoofddeksels komen Fit For Free niet binnen. De fitnesskantine heeft inmiddels excuses aangeboden, maar blijft weigeren Lisa Oskam binnen te laten. Ze mag alleen naar binnen als ze een brede bandana draagt, maar het bedrijf snapt dat dit oncomfortabel is.

Anti Discriminatie Bureau
Oskam heeft inmiddels een klacht ingediend bij het Anti Discriminatie Bureau. "Eerst was ik sprakeloos en verdrietig," zo vertelt ze via haar weblog. "Later werd ik heel kwaad. Ik wilde na de eerste behandelingen aan mijn herstel en conditie gaan werken. Mijn vooruitzichten zijn goed. Moet ik me nu laten vernederen en met een kaal hoofd laten bekijken? Dat pik ik niet."

Volgens Fit For Free ergeren veel bezoekers zich aan sportgenoten die hoofddeksels dragen, zoals petjes. Oskam heeft inmiddels een sportschool gevonden waar ze wel welkom is, meldt De Limburger.

(Spitsnieuws)
-----------------------

Goed bezig zeg, die sportschool, altijd goed om regels naar de letter en niet naar de geest te handhaven

En ook goed bezig, dat Spitsnieuws, met weer zo'n mooie overdreven kop.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-09-2009 16:16 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 4 september 2009 15:23 schreef ZelThoR het volgende:Goed bezig zeg, die sportschool, altijd goed om regels naar de letter en niet naar de geest te handhaven


Het kan natuurlijk aan de schrijfwijze van SN liggen, maar als ik lees dat mensen met hoofddeksels niet welkom zijn zou je er bij mij ook met een bandana niet inkomen.
Maar dan was waarschijnlijk heel die sportschool leeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 04-09-2009 16:16]


 


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-09-2009 16:39 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 september 2009 16:16 schreef Forever After het volgende:
Het kan natuurlijk aan de schrijfwijze van SN liggen, maar als ik lees dat mensen met hoofddeksels niet welkom zijn zou je er bij mij ook met een bandana niet inkomen.
Maar dan was waarschijnlijk heel die sportschool leeg.
Sporten met iets op je kop is sowieso kut



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-09-2009 16:54 by Forever After Profiel van Forever After

Da's natuurlijk onzin. Er zijn sporten genoeg waar je blij bent als je iets op je hoofd hebt.

Denk aan auto- en motorsporten, wielrennen, sommige balsporten...

Hoofddeksels in de sportschool zijn daarentegen volledig zinloos, maar om dan iemand die een naar mijn mening goede reden heeft om het hoofd wel te bedekken te weigeren is absurd.


 


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 04-09-2009 16:57 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 4 september 2009 15:23 schreef ZelThoR het volgende: Spitsnieuws...mooie overdreven kop...

Het eerste kenmerk van een inferieur medium.

quote:
Op 4 september 2009 16:39 schreef Judge M. het volgende:
Sporten met iets op je kop is sowieso kut

Eensch.

Voorts is handhaving van je eigen beleid natuurlijk prachtig, mits je dit niet bot en zonder zeer deugelijke motivering uikraamd naar je klanten. Dikke fail voor de sportschoolhouder.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 04-09-2009 16:58]


Verrassend triviaal


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 04-09-2009 16:59 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 4 september 2009 16:54 schreef Forever After het volgende:
Hoofddeksels in de sportschool zijn daarentegen volledig zinloos
Dat bedoelde ik ook slimpie



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-09-2009 17:36 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 4 september 2009 16:59 schreef Judge M. het volgende:
Dat bedoelde ik ook slimpie

Maar het staat er niet he...


 


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 04-09-2009 18:32 by Lionheart Profiel van Lionheart

Nou fuckin' en, je bent nog vermoeiender dan ZelThoR, een knappe prestatie.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 04-09-2009 19:47 by Forever After Profiel van Forever After




 


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2009 20:18 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 4 september 2009 13:39 schreef Jelle het volgende:
Reminder: Politiek != wetenschap.


zo, jij hebt er in ieder geval gen kaas van gegeten jongeman. snel terug naar je bedje het is al lang kinderbedtijd geweest!


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-09-2009 20:22 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hehe, vrij typische reactie voor jou.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2009 20:26 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

tja als iemand twee dingen roept die nergens op slaan, en vervolgens vraagt of Zelthor het wel snapt...

kijk dat je niet weet wat politiek is, dat kan prima. Dat je niet weer waar politieke filosofie overgaat, ook prima... maar om daar statements over te maken die nergens op slaan om kritiek te leveren op een ander, dat is:



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-09-2009 21:32 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Daar gaat het niet om: het gaat om jouw manier van reageren. Ik moet zeggen dat ik me ook weleens schuldig aan maak. Wat dat betreft ben je precies het tegenovergestelde van Elite, die zelfs bij de meest idiote posts een nette en constructieve reply geeft.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2009 21:39 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

och gossie, moet er een roze strikje om heen?
stel je toch niet zo aan.

edit: kijk eens naar beneden? snap je het al?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-09-2009 21:40]


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-09-2009 21:39 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 4 september 2009 13:49 schreef Jelle het volgende:
Jij benadert de boel vrij abstract, daar zit echt niemand op te wachten... (tenzij zou blijken dat je wèl kaas hebt gegeten van politieke filosofie)




Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-09-2009 22:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 4 september 2009 21:39 schreef ghoulliette het volgende:
och gossie, moet er een roze strikje om heen?
stel je toch niet zo aan.

edit: kijk eens naar beneden? snap je het al?


I rest my case .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 04-09-2009 22:13 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 4 september 2009 21:39 schreef ghoulliette het volgende:
och gossie, moet er een roze strikje om heen?
stel je toch niet zo aan.

edit: kijk eens naar beneden? snap je het al?


I rest my case .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-09-2009 0:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 05-09-2009 8:08 by Forever After Profiel van Forever After

Van Teletekst:

quote:
Moeder Laura tegen zeilreis dochter

De moeder van de 13-jarige Laura wil
niet dat haar dochter op deze leeftijd
alleen rond de wereld gaat zeilen.In De
Volkskrant zegt ze dat Laura de reis
technisch aankan,maar in haar ogen is
ze er nog niet volwassen genoeg voor.De
ouders van Laura zijn gescheiden.

Laura's moeder voorziet problemen in
havens van ontwikkelingslanden.Ook kan
de psychische druk van het alleen zijn
op zee te groot worden,zegt de moeder.
Ze denkt dat de reis vooral het idee is
van haar ex-man.

Laura staat twee maanden onder toezicht
van jeugdzorg.Onderzocht wordt in die
periode of ze de wereldreis aankan.


En daar komt ze nu pas mee...



 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-09-2009 8:15 by XXL Profiel van XXL

De lange versie:


Moeder wil zeilster Laura niet laten gaan
Uitgegeven: 5 september 2009 07:14
Laatst gewijzigd: 5 september 2009 07:21
WIJK BIJ DUURSTEDE - De moeder van de 13-jarige Laura Dekker wil niet dat haar dochter op deze leeftijd solo rond de wereld zeilt.

Dat stelt zij zaterdag in een interview in de Volkskrant. Het is de eerste keer dat de moeder van Laura zich in de media uitlaat over de voornemens van haar dochter.

''Als het aan mij ligt, zou ik Laura niet laten gaan. Klaar'', zegt Babs Müller in de Volkskrant. ''Het breekt mijn hart dat ik hierdoor misschien het contact met mijn dochter verlies.

Ik heb nog nooit in mijn leven zo'n moeilijk besluit moeten nemen. Maar ik moet de gevolgen van mijn beslissing accepteren. Ik heb liever een levende dochter die ik nooit meer zie, dan een dode dochter.''

Technisch

Müller denkt dat haar dochter de reis technisch aankan. ''Ze kan zeilen als de duivel. Dat is het probleem niet.''

Maar ze ziet wel problemen in de derdewereldhavens en in de psychische druk van het alleen zijn op zee. ''Het belangrijkste van alles is: in mijn ogen is ze gewoon nog niet volwassen.''

Ook vraagt ze zich af of de reis wel Laura's eigen plan is en niet dat van haar vader, waar Müller inmiddels van gescheiden is. ''Ik heb het idee dat hij al jaren bezig is haar dit in te prenten.'' Laura woont sinds haar zesde niet meer bij haar moeder.

Jeugdzorg

De kinderrechter stelde de puber voor een periode van twee maanden onder toezicht van jeugdzorg. De Raad voor de Kinderbescherming spande de rechtszaak aan omdat het volgens de raad onverantwoord is dat het meisje de reis van twee jaar in haar eentje maakt.

De rechtbank deelt de vraagtekens bij Laura's vermogen om met extreme omstandigheden om te gaan.

Onderzoeken

Half oktober moeten enkele onderzoeken naar de situatie en naar Laura zelf zijn afgerond. De kinderbescherming moet concreet laten zien waarom Laura volgens haar de reis niet zou moeten maken.

Ook heeft de kinderrechter een kinderpsycholoog aangesteld om de zeilster te onderzoeken. Op basis van die onderzoeken bepaalt de kinderrechter eind oktober of Laura langer onder toezicht van jeugdzorg blijft.

Laura

Laura vindt dat haar moeder ''voor haar beurt spreekt'' door zich in het interview uit te laten over het voornemen van haar dochter.

''Wij willen niet dat deze hetze in de media wordt uitgevochten'', aldus de zegsvrouw van Laura. ''We hebben alle begrip voor het standpunt van de moeder. Maar ze kan in het onderzoek van de Kinderbescherming nog uitgebreid haar verhaal doen. Het lijkt ons verstandiger als ze net als wij wacht op wat gaat komen.''
© ANP



Mooi man, de boze ex die nu het leven van haar ex-man en dochter ook nog even zuur gaat maken.

En waarom zit dat kind in deze tijd van zogenaamde gelijke rechten voor man en vrouw, waarin kinderen vreemdgenoeg na een scheiding doorgaans toch nog bijna standaard naar de moeder gaan, eigenlijk al vanaf haar zesde bij de vader?

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 05-09-2009 8:21]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2009 8:47 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 5 september 2009 8:08 schreef Forever After het volgende:
Van Teletekst:



En daar komt ze nu pas mee...



nee hoor, dat was al lang bekend.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen