IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-09-2009 10:08 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Alleen bij voorbaat zonde dat die beesten hier kapotgereden gaan worden. In Duitsland hebben ze tenminste wat meer ruimte dan hier. Laat ze daar vooral blijven, voor hun eigen bestwil.

Toch donders mooie beesten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-09-2009 10:10 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 september 2009 10:08 schreef Greycloak het volgende:
Alleen bij voorbaat zonde dat die beesten hier kapotgereden gaan worden. In Duitsland hebben ze tenminste wat meer ruimte dan hier. Laat ze daar vooral blijven, voor hun eigen bestwil.
Liever meer wolven dan meer asfalt hier in Nederland



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2009 10:19 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 13 september 2009 10:08 schreef Greycloak het volgende:
Alleen bij voorbaat zonde dat die beesten hier kapotgereden gaan worden. In Duitsland hebben ze tenminste wat meer ruimte dan hier. Laat ze daar vooral blijven, voor hun eigen bestwil.

Toch donders mooie beesten.


Ja, of kapotgeschoten. Nederland kennende vinden we al snel weer dat er teveel zijn of dat het niet (meer) hun natuurlijke woonomgeving is.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-09-2009 10:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 september 2009 10:10 schreef Judge M. het volgende:
Liever meer wolven dan meer asfalt hier in Nederland
Pcies, al die zeurende werkende mensen die in de file staan moeten hun bek houden en maatregelen slikken van linkse lobbies!
Keihard afstraffen die lui! Vakje kleuren zo eens per vier jaar, belasting betalen en kop houden!



Eh.... Ok.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-09-2009 10:35 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Toch knap dit, met je Poolse Kadettje:

quote:
Bijrijder komt om door val auto van talud

Door een auto-ongeluk in Eindhoven is in de nacht van zaterdag op zondag een persoon om het leven gekomen. Dat heeft de politie laten weten.

De bestuurder van het voertuig reed van een talud af in het centrum van de Brabantse stad. Daarbij kwam de bijrijder om het leven.


http://www.112brabant.nl/pic2.php?jaar=2009&maand=9&dag=13&nummer=3&pic=1&r=3262


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-09-2009 10:38 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 september 2009 10:35 schreef Greycloak het volgende:
Toch knap dit, met je Poolse Kadettje:

http://www.112brabant.nl/pic2.php?jaar=2009&maand=9&dag=13&nummer=3&pic=1&r=3262
WTF, Dat is hier 200 meter vandaan!

Op zich niet geheel onmogelijk trouwens als je niet oplet/onder invloed bent. Waarschijnlijk is hij de Boschdijk af komen vliegen en heeft hij de T-splitsing gemist. Er staat ook geen afzetting daar..

edit: *checkt filmpje* Goddomme, dan ben ik nog blij dat het niet 2 uur eerder gebeurd is. Toen liep ik zelf richting huis door die tunnels

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 13-09-2009 10:45]



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-09-2009 10:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Hehehe, misschien kan je nog even een spiegeltje meenemen naar huis als souvenir!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-09-2009 11:04 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 september 2009 10:54 schreef Greycloak het volgende:
Hehehe, misschien kan je nog even een spiegeltje meenemen naar huis als souvenir!


Ik kom er vanmiddag weer langs maar ik neem aan dat alles alweer opgeruimd is..



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-09-2009 11:22 by Forever After Profiel van Forever After

Wel jammer dat die zatlappen in de meeste gevallen alleen een ander in puin rijden. Het zou zoveel mooier zijn als ze alleen zichzelf in de kreukels vouwen.



 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2009 11:27 by XXL Profiel van XXL

Het is ook gelijk een zatlap. Misschien was hij gewoon erg moe en is in slaap gesukkeld of is hij gewoon onwel geworden.

Maarnee, de oorzaak is bij een ongeval uiteraard altijd standaard drank.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-09-2009 11:41 by Forever After Profiel van Forever After

Ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat het om een beschonken iemand ging.
In dat opzicht iets te voorbarig misschien.

Maar mijn mening over zatlappen achter het stuur blijft staan.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2009 11:47 by XXL Profiel van XXL

[hulpverlenersmodus]

De 'dader' zal de last van het doodrijden van een dierbare / onschuldig slachtoffer ook een leven lang met zich meedragen.
Eigenlijk is hij dus ook slachtoffer.

[/hulpverlenersmodus]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-09-2009 12:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wilders vergelijkt Obama met Chamberlain
Uitgegeven: 13 september 2009 10:26
Laatst gewijzigd: 13 september 2009 10:27
AMSTERDAM – PVV-leider Geert Wilders haalt in een interview met NU.nl uit naar het beleid van de Amerikaanse president Barack Obama ten aanzien van de moslimwereld.

"Hij heeft iets van Chamberlain in zich. Iemand die niet goed ziet wie de vijand is en daar liever zoete broodjes mee bakt", aldus Wilders.

Neville Chamberlain was de Britse premier die in 1938 met Hitler en Mussolini het Verdrag van Munchen sloot ten gunste van de wereldvrede.


In het verdrag accepteerden 'de grote mogendheden' de annexatie van het Tsjechische Sudetenland door Duitsland. Een jaar later viel Duitsland Polen binnen en daarmee begon de Tweede Wereldoorlog.

Stevige vergelijking

"Het is een stevige vergelijking maar het is een gevaarlijk, naïef en onverantwoord beleid wat hij voert", aldus Wilders.

De politicus ergert zich al langer aan het beleid van Balkenende op dit punt. "Mensen als Balkenende en Obama zijn uit op handjes vasthouden en liedjes zingen onder de kerstboom, het hele jaar lang."

"Ze sluiten de ogen voor de grote problemen die de islamisering met zich meebrengt."

Nieuwe koers

De fractieleider van de PVV maakt zich grote zorgen over de nieuwe koers die Amerika vaart. "Dat de machtigste man ter wereld zo'n beleid voert is nog veel erger dan wat de heer Balkenende allemaal voor wanprestaties levert."

Wilders doelt hiermee onder andere op de handreiking die president Obama deed naar de moslimwereld in zijn speech in Cairo 4 juni jongstleden. Hij verklaarde daarin een nieuw begin te willen maken in de relatie met de islamitische wereld.

Europa

Geert Wilders gelooft zeker in een goede transatlantische relatie met Amerika. "Ik geloof meer in politieke banden met Amerika dan dat we onze macht weggeven aan Europa."

"Maar we moeten ons niet onder druk laten zetten over bijvoorbeeld de toelating van Turkije tot de EU of het verlengen van de missie in Afghanistan."

Gezonde afstand

Wilders vindt dat we in politieke zin een gezonde afstand tot Amerika moeten houden. "Aan de andere kant is Amerika net als Israël zijn wel een stuk van onze culturele identiteit."

"Maar we moeten niet voor ze knikken en buigen in politiek opzicht. Zeker niet als de regering wordt geleid door iemand met een dubieus beleid. En dan zeg ik het nog netjes."

Geen verbetering

In 1999 sprak Wilders voor het eerst over "de grote bedreiging van het moslim-extremisme en de islamisering van het vrije Westen". Nu tien jaar later ziet hij geen verbetering.

"Als u mij tien jaar geleden had gezegd dat er veertig tot vijftig Sharia rechtbanken zouden zijn in Engeland en het kabinet onderzoekt dat in Nederland, hadden weinig mensen u gelooft. Dat toont dus aan dat het op veel terreinen slechter is geworden", betoogt hij.


Stoppen de nazi vergelijkingen dan nooit?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2009 12:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Goh, het was alweer een tijdje stil rondom die katoenkop. Dan maar weer een dubieuze uitspraka doen en heel hersendood Nederland staat weer zijn reet te likken.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2009 12:13 by XXL Profiel van XXL

'Aruba strenger voor Nederlanders'
Uitgegeven: 13 september 2009 09:15

AMSTERDAM - Aruba is sinds kort erg streng in het handhaven van immigratieregels voor onder andere Nederlanders. Wie in Aruba wil rentenieren, moet minimaal veertigduizend euro op een bankrekening hebben staan.


Wie dat niet heeft, moet voor zijn komst al een baan op Aruba hebben gevonden, schrijft De Telegraaf zondag.

Renteniers die al jaren op Aruba wonen, kregen hierdoor na buiten het land te zijn geweest bij aankomst op de luchthaven te horen dat ze eerst een renteniersvergunning moeten aanvragen.

Die plicht geldt voor iedereen die binnen twaalf maanden langer dan 180 dagen op het eiland is geweest, maar daar werd totnogtoe niet zo streng op gecontroleerd.

De PVV heeft staatssecretaris van Koninkrijksrelaties Ank Bijleveld (CDA) om opheldering gevraagd. PVV-Kamerlid Hero Brinkman rept in de krant van 'zware discriminatie' van Nederlanders.
© Novum



En dan komen de vragen over die strengere immigratieregels uitgerekend van de PVV.

:')


[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-09-2009 12:13]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-09-2009 12:16 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Wat een winnaars :D.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-09-2009 12:25 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 september 2009 11:41 schreef Forever After het volgende:
Ik dacht toch echt ergens gelezen te hebben dat het om een beschonken iemand ging.
In dat opzicht iets te voorbarig misschien.
Het was een wagen met Pools kenteken en voor een aantal mensen is dat een appeltje-eitje

quote:
Op 13 september 2009 12:05 schreef Gemene Lepel het volgende:
Stoppen de nazi vergelijkingen dan nooit?
Dat kan waarschijnlijk ook stoppen zodra hij kapt met verkondigen van dit soort flauwekul:
quote:
"Aan de andere kant is Amerika net als Israël zijn wel een stuk van onze culturele identiteit.
Nog even en we lopen hier allemaal met keppeltjes op als het aan Geert ligt...



De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 13-09-2009 12:36 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 13 september 2009 12:05 schreef Gemene Lepel het volgende:

"Als u mij tien jaar geleden had gezegd dat er veertig tot vijftig Sharia rechtbanken zouden zijn in Engeland en het kabinet onderzoekt dat in Nederland, hadden weinig mensen u gelooft.




Bareuh...


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 13-09-2009 12:38 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Partij Van de Vouten?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-09-2009 13:01 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 13 september 2009 11:47 schreef XXL het volgende:
[hulpverlenersmodus]

De 'dader' zal de last van het doodrijden van een dierbare / onschuldig slachtoffer ook een leven lang met zich meedragen.
Eigenlijk is hij dus ook slachtoffer.

[/hulpverlenersmodus]


[no mercy mode]
Daar had zo'n stuk onbenul dan aan moeten denken voor ie met zijn zatte harses achter het stuur kroop.

Ik verbaas me er iedere keer weer over dat er altijd figuren zijn die een verzachtende omstandigheid voor bepaalde handelingen van anderen weten te vinden.

Iedereen weet dat je in beschonken toestand niet achter het stuur mag kruipen. Dus het is inderdaad te hopen ja dat ze die last hun hele leven meedragen. En ze mogen er van mij nog goed last van hebben ook.
[/no mercy mode]


@Judge

Bestaan er ook nuchtere polen dan?


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-09-2009 13:03 by XXL Profiel van XXL

Noordpool, zuidpool, accupolen,.......

Edit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pool

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-09-2009 13:04]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 13-09-2009 13:06 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 13 september 2009 11:27 schreef XXL het volgende:
Het is ook gelijk een zatlap. Misschien was hij gewoon erg moe en is in slaap gesukkeld of is hij gewoon onwel geworden.

Maarnee, de oorzaak is bij een ongeval uiteraard altijd standaard drank.
Zaterdagnacht, Polen... De kans is "aanwezig" zeg maar.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 13-09-2009 13:10 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 13 september 2009 13:03 schreef XXL het volgende:
Noordpool, zuidpool, accupolen,.......

Edit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Pool

De 3e van onderen.


 


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-09-2009 13:15 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Zesjarige op skelter 7 kilometer naar opa en oma

EINDHOVEN -Flinke spierpijn en een smurfenijsje. Dat heeft de zesjarige Tiësto uit Eindhoven aan een kilometers lang avontuur door de stad overgehouden. De ondernemende scholier besloot donderdagmiddag op eigen houtje met zijn skelter naar zijn opa en oma in het stadsdeel Gestel te rijden. Vertrekpunt: Blixembosch, zo'n zeven kilometer verderop.

Zijn ouders, buren en bekenden zochten vervolgens bijna twee uur lang naar het vermiste jochie. Die bleek eerst naar het Catharina-ziekenhuis te zijn gereden, waar hij vaker komt, vertelt zijn nog steeds geschrokken moeder Astrid van de Laar. "Hij was buiten gaan spelen en toen we hem rond zes uur binnenriepen voor het eten, was Tiësto verdwenen. Ik kan niet beschrijven wat je dan doormaakt. Je denkt dat iemand hem heeft meegenomen, met skelter en al."

ED.nl



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2009 13:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Kudo's voor de ouders, goed opgelet


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen