![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Maar de wannabee duitsers zijn het ergst. Friezen zijn gaaf, net alsof je altijd een belg naast je hebt wonen maar je hoeft zo ver te rijden ![]() |
|
quote: (SN) ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Eens met 2 bovenstaande berichten alhoewel de laatste ook in de categorie "niet investeren in de kenniseconomie" geplaatst kan worden. Pechtold had gisteren een mooi lijstje wat het kabinet allemaal rekent onder haar innovatiebudget. Tot zelfs de ouderlijke bijdrages toen ![]() ![]() ![]() |
|
"Kijk rechter het kan écht geen kwaad." *peng* quote: (SN) ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Omdat Grey weer eens selectief reageert hier een plaatje om hem weer een beetje te prikkelen! ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Reageert er nog iemand serieus op Greycloak? ![]() Dat is hetzelfde als Wilders serieus nemen, geen enkel intelligent persoon doet dat nog. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 18-09-2009 15:05] ![]() |
|
quote: wat je nu doet is ook een reactie. ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
WMP heeft toch niks gezegd over zijn intelligentie? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Nee, ik reageerde niet op iets wat Greycloak schreef. Leren lezen, Zwart joodje. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 18-09-2009 15:29] ![]() |
|
quote: ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
quote:Bij dezen bombardeer je jezelf tot niet-intelligent persoon. Je zelfkennis siert je, dat dan weer wel. ![]() quote: (SN) ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Wat heeft WMP dat ik niet heb Grey? ![]() Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Laat ze eerst eens uitleggen waarom een gedetineerde of TBS-er uberhaupt verlof krijgt. :') ![]() |
|
Iedereen verdient een tweede kans. ![]() |
|
quote: Ook jij moet leren lezen, want je doet nu iets met een klepel en een klok. En nee, nu ga ik niet serieus in op iets wat jij gezegd hebt, dit is het equivalent van het uitleggen aan Downtje dat 'ie niet zo moet kwijlen. ![]() ![]() |
|
quote: Windows Media Player, nu snap ik het signature ![]() |
|
quote:Knieslot ---> knieschot. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Jij reageert zo nu en dan best met iets waar ik iets mee kan. Jij hebt dus méér dan WMP. ![]() quote:Hop, en alweer op mij reageren. Het siert je, de eerlijkheid die je hiervoor al tentoonstelde en hiermee bevestigt. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Na het uitzitten van de straf misschien, maar niet eerder. ![]() |
|
quote: In sommige gevallen zou een headshot ook niet misstaan. ![]() |
|
quote:Pcies, TBS krijg je niet zomaar. De zieke delen van een lichaam mogen best verwijderd worden met een passend instrument. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: baksteen?? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |