![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik deed je reactie al, je krijgt de factuur binnen 3 dagen opgestuurd. edit: kut, nu krijg ik er ook 1 ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-09-2009 11:32] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Vijf agenten strandrellen verdacht Nederland Het Openbaar Ministerie (OM) verdenkt vijf politieagenten in verband met de strandrellen in Hoek van Holland waarbij een dode en meerdere gewonden vielen. Een woordvoerder van het OM heeft berichtgeving hierover vandaag in het AD bevestigd. Waarvan de agenten verdacht worden en wat hun rol was bij de ongeregeldheden kon de zegsman niet zeggen. Het vijftal wordt niet per se in verband gebracht met de dood van de 19-jarige Rotterdammer. Naast de vijf dienders, waren al zes festivalbezoekers aangemerkt als verdachte. Eerder bleek dat in totaal 21 agenten geschoten hebben toen het dancefeest, dat op 22 augustus werd gehouden, uit de hand liep. WTF, hebben ze nog maar weinig geraakt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Goh, hoe komt het toch dat niemand meer respect voor agenten? Misschien omdat ze elke stap 10x moeten verantwoorden? ![]() |
|
nouja hierzo is het volgens mij wel wat meer op zn plaats, schieten doe je niet zomaar op een druk feestje. Ik vraag me nog steeds af of (loden) robby niet geraakt is door een waarschuwingsschot vanuit de lucht. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Kom, die agenten die er waren moesten wel opboksen tegen een grote groep relschoppers. Hun leiding wist dat maar deed niets. Een agent schiet echt niet zo maar .. die weet donders goed dat ie dan een berg gezeik krijgt. ![]() |
|
nouja veel sufferds/pannekoeken denken zo maar niet allemaal daarom vind ik hier het onderzoek wel gerechtvaardigd. Sowieso is het niet verkeerd om bij elke schietpartij te controleren. Quis custodiet ipsos custodes? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 29-09-2009 12:41] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Liever te veel onderzoek dan onschendbaarheid van agenten. ![]() |
|
quote:Dus jij vind het goed dat agenten hun werk niet uit durven te voeren door papierwerk? ![]() |
|
quote:Tuurlijk niet; dat vindt niemand goed, lekker makkelijk op SP/PVV-niveau argumenteren dit. Laat maar eerst zien of hetgene wat je zegt klopt. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
Werkt aardig in Dld volgens mij. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: ROFL, besluitvaardigheid van de PVV ![]() |
|
Die partij hanteert dus niet eens z'n eigen ideeën die ze wel anderen op willen leggen. Regels zijn er voor anderen, maar niet voor henzelf als ze niet zo goed uitkomen? Lafaards. ![]() |
|
"Daar zitten allemaal verschrikkelijke journalisten" Laat me raden.... LINKS. ![]() |
|
Niet links, maar feiten controlerend. Daar heeft de PVV het niet zo op. ![]() ![]() |
|
De programmamakers van programma's van hun eigen niveau zoals Shownieuws zullen daar inderdaad niet te vinden zijn nee... ![]() |
|
Hero Drinkman, nu ligt het op eens aan de kroeg ![]() Against God and Government ![]() |
|
Tjah, in de kroeg moet je ook geen sapjes van Hero drinken... ![]() ![]() |
|
quote: Kijk, zo kan het ook. ![]() ![]() |
|
quote:Inderdaad. Laat de Afghanen dat ook leren en Verhagen kan een andere hobby gaan zoeken om de VS te pleasen.. ![]() |
|
Zozo. Dat sluit mooi aan bij: Jordaanse broers doden zus om 'slechte reputatie' Uitgegeven: 29 september 2009 16:33 AMMAN - Drie Jordaanse mannen hebben hun zus doodgestoken en haar lichaam in brand gestoken, wegens haar 'slechte reputatie'. Volgens de politie is de 40-jarige vrouw door haar broers vijftien keer gestoken. De broers hadden foto's gevonden van de vrouw en een man, die volgens hen haar minnaar was. De moeder van vijf had daardoor schande over de familie afgeroepen, aldus de mannen, die inmiddels zijn opgepakt. De politie arresteerde de mannen in het ziekenhuis, waar zij zich hadden gemeld met brandwonden. Coulanter Ze moeten voorkomen en kunnen de doodstraf krijgen. In Jordanië zijn rechters echter wat coulanter als het om eerwraak gaat. Elk jaar worden tussen de vijftien en twintig vrouwen vermoord vanwege het schenden van de eer van de familie. Dit jaar staat de teller al op zestien. © ANP Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Echte helden inderdaad... :') ![]() |
|
quote: pwn3d!!!! Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Ik doelde op die broers. Zou wat zijn als die politiemannen niet gewoon hun werk deden. Edit: Wel mooi dat ze er dan weer brandwonden aan over hebben gehouden. Minstens 3e graads hoop ik. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 29-09-2009 18:33] ![]() |
|
Deens donorsperma verovert Europa Een nieuwe invasie van de Vikings vindt wel op een erg eigenaardige manier plaats. Nee hoor, er is geen sprake van verkrachtende bendes en rovende zeelui ditmaal, maar wel van veel kunstmatige inseminaties. Wel 50% van de gebruikte donorzaadcellen in België komt tegenwoordig uit Denemarken, wegens een schrijnend tekort aan plaatselijk donorsperma. Het Deense Cryos International is één van de grootste commerciële spermabanken ter wereld en levert ook in België. Deze instelling heeft haar succes te danken aan het feit dat het haar donorvrijwilligers goed betaalt. "Wij betalen om ethische redenen niet te veel voor een spermastaal. Het mag nu eenmaal geen handeltje worden. Maar daardoor is meer dan de helft van de spermastalen in België afkomstig uit het buitenland, vooral uit Denemarken." Aldus Ahmed Mahmoud van het UZ in Gent. Ook Nederlandse vrouwen schuiven massaal aan in de Belgische klinieken en worden eveneens met Deens zaad verrijkt, immers, sinds men de anonimiteit van donors niet meer garandeert zit men er met een nog nijpender tekort dan de Belgen. ![]() ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |