IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-09-2009 12:43 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 september 2009 12:28 schreef MR. N het volgende:
Nog even een ander artikel... Hij is dus bloedserieus



Dat verbaasde mij ook gisteren toen ik op youtube zat te kijken naar wat ie te vertellen had. Toen ben ik eerst eens verder gaan zoeken op het web omdat ik dacht dat dit een geestig filmpje was zoals we dat van Bureau Renkema er dergelijke kennen. Vond het namelijk zelfs voor Wilders-begrippen erg absurdistisch.

Meest kwalijke is echter het nog steeds zo grote aantal malloten wat blindelings achter dat schertsfiguur aanhobbelen, alle kritiek met vraag-ontduikende en weinig inhoudelijke reacties weten weg te wuiven en hier dus gewoon volgend jaar nog op gaan stemmen omdat ze écht denken dat alles op magische wijze beter wordt met die indo aan de macht. Het is droef gesteld met de Nederlandse bevolking.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 17-09-2009 12:43 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 17 september 2009 11:37 schreef Greycloak het volgende:
3. Jouw gevoel voor humor en het mijne sluiten elkaar uit en je ziet mij ook niet op jouw grapjes reageren, zou je het fatsoen op kunnen brengen dat wederzijds te maken?



:')

Sukkel.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 12:44 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 september 2009 12:43 schreef WhiteRider het volgende:
:')

Sukkel.
Da's allang geen nieuws meer. En inderdaad voel ik me best een sukkel, proberen in te spelen op een gevoel van fatsoen bij die gast.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 17-09-2009 12:45]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 17-09-2009 12:54 by invictis Profiel van invictis

stelletje mutsen, doe eens lief


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-09-2009 12:55 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 september 2009 12:43 schreef Ralph het volgende:
indo

Wat doet dat er toe dan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-09-2009 12:56 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Zeg Geer, die 8,5 hè? Wat vind jij nou precies redelijk aan die kopvoddentax dat het geen 10 is? Even afgezien van vergelijkingen met andere belastingen.



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 17-09-2009 12:57 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 17 september 2009 12:55 schreef ZelThoR het volgende:
Wat doet dat er toe dan?


Niets, ik maak alleen even onderscheid op afkomst. Dat staat me geheel vrij.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-09-2009 12:57 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 17 september 2009 12:57 schreef Ralph het volgende:
Niets, ik maak alleen even onderscheid op afkomst. Dat staat me geheel vrij.



Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-09-2009 13:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 17 september 2009 12:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Zeg Geer, die 8,5 hè? Wat vind jij nou precies redelijk aan die kopvoddentax dat het geen 10 is? Even afgezien van vergelijkingen met andere belastingen.


Ik vind een tax op rose sokken tijdens pasen eerder een 10 waard.
Het kan altijd gekker.
Het is geen redelijkheidsschaal zoals je schetst maar een vreemdheidsschaal.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 17-09-2009 13:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 17 september 2009 13:38 schreef Greycloak het volgende:
Ik vind een tax op rose sokken tijdens pasen eerder een 10 waard.
Het kan altijd gekker.
Het is geen redelijkheidsschaal zoals je schetst maar een vreemdheidsschaal.


Prima. Dus als ik het goed begrijp zie jij geen enkel argument om dit voorstel goed te keuren?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-09-2009 14:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Boete en werkstraf geëist voor uitingen Stormfront

Voor discriminerende uitlatingen op de Stormfront heeft justitie een werkstraf, een boete en voorwaardelijke celstraffen geëist. Ook de moderator wordt vervolgd

(Novum) - Voor discriminerende uitlatingen op de extreemrechtse website Stormfront heeft justitie een werkstraf, een boete en voorwaardelijke celstraffen geëist. Voor het beledigen van joden en zwarten eiste het Openbaar Ministerie van Amsterdam honderdtwintig uur werkstraf tegen de 38-jarige poster uit het Zeeuwse dorp Kloetinge, die zichzelf Cicero noemde. Ook eiste justitie een voorwaardelijke celstraf van drie maanden.

Tegen de 43-jarige moderator uit hetzelfde dorp eiste het OM een boete van zeshonderd euro en een voorwaardelijke celstraf van twee weken. De moderator voerde aan dat hij niet verantwoordelijk is voor wat anderen op de website posten, maar daar ging de officier van justitie niet in mee. "Waar ben je dan moderator voor?"

De 38-jarige verdachte had onder meer geschreven dat joden tot veevoer moeten worden verwerkt en dat 'roetmoppen' met een banaan in een boom thuishoren. Ook bedreigde hij volgens het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI) een joodse journaliste met de tekst: ""we komen jou en je kindertjes ophalen. Tsjoeke-tsjoeke tuut-tuut!".

Het Centrum Informatie en Documentatie Israël (CIDI)schreef in 2004 al een brandbrief aan toenmalig minister van Justitie Piet Hein Donner (CDA) over Stormfront. In 2007 leidde dit uiteindelijk tot huiszoekingen, waarbij computers in beslag werden genomen. Er waren vier verdachten op het oog, maar tegen twee van hen kon volgens het CIDI niet genoeg bewijs worden gevonden.

De rechtbank doet over twee weken uitspraak.


Hmm.. Ook niet mijn humor om mensen tot veevoer te verwerken of roetmoppen in een boom te laten bivakkeren, maar dat geldt ook voor het invoeren van "kopvoddentax". Evenzo voor "tsjoeke-tsjoeke tuut-tuut", al krijg ik daar mijn zoontje van één jaar soms wel mee aan het lachen. Toch lijkt dit op meten met twee maten, als Wilders vervolgd wordt staat het halve land op de kop maar hier kraait waarschijnlijk geen haan naar.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-09-2009 14:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Kleuren zien dankzij gentherapie

Een veelvoorkomende vorm van kleurenblindheid kan worden genezen met behulp van gentherapie. Het grijsgroene doodshoofdaapje profiteert er al van. Nu de mens nog.

Als je rood en groen niet uit elkaar kunt houden, mis je een deel van je fotopigmenten, eiwitten op je netvlies die kleuren doorgeven. De genen die verantwoordelijk zijn voor deze afwijking, liggen mooi bij elkaar op een enkel chromosoom. Dat maakt de behandeling van kleurenblindheid met behulp van gentherapie tot een aantrekkelijke optie. Amerikaanse onderzoekers hebben het nu met succes uitgeprobeerd bij doodshoofdaapjes, schrijven ze in Nature.

De onderzoekers bepaalden eerst met behulp van de bekende Ishihara-test welke aapjes kleurenblind waren. Alleen moesten de aapjes geen getallen herkennen, maar een groepje gekleurde stippen (zie onderste foto). Vervolgens ondergingen de kleurenblinde aapjes gentherapie, waarbij een menselijk gen in hun netvlies werden geplaatst. Na die therapie zag de wereld er voor de aapjes een stuk kleurrijker uit.

Het is vooral hoopgevend dat het onderzoek werd uitgevoerd bij volwassen aapjes. Tot dusver dacht men dat het volwassen brein niet in staat was om zich nog aan te passen aan zintuiglijke informatie die het nooit eerder binnenkreeg. Maar de hersencellen bleken allerlei nieuwe verbindingen aan te kunnen gaan, zodat ze de ‘nieuwe’ kleuren konden verwerken. De onderzoekers hopen dat gentherapie in de toekomst ook (volwassen) mensen van hun kleurenblindheid af kan helpen.

Er is hoop voor mij als visueel uitgedaagde

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-09-2009 14:36]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 17-09-2009 15:20 by MetalTuupLimburg Profiel van MetalTuupLimburghttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Er is een 'nieuwe' langste persoon ter wereld:

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2083722/langste-man-wereld-smacht-liefde.html

Dit ventje stond gisteren naast me, z'n heup zat ongeveer ter hoogte van mijn hoofd


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 17-09-2009 15:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 17 september 2009 15:20 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
Er is een 'nieuwe' langste persoon ter wereld:

http://www.nu.nl/opmerkelijk/2083722/langste-man-wereld-smacht-liefde.html

Dit ventje stond gisteren naast me, z'n heup zat ongeveer ter hoogte van mijn hoofd

IPH.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-09-2009 16:10 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 17 september 2009 11:37 schreef Greycloak het volgende:
1. Kijk je photobucket even na en noem me dan nog eens een kinderachtige vent.
2. No way dat we 70 jaar terug in de tijd gaan.
3. Jouw gevoel voor humor en het mijne sluiten elkaar uit en je ziet mij ook niet op jouw grapjes reageren, zou je het fatsoen op kunnen brengen dat wederzijds te maken?
4. Nee, nog nooit gepest door een Turk. De pestkoppen hadden net als alle kids op mijn school een mooie roomblanke kleur.


1. Ik vind je inderdaad een vervelende jankerd, je komt constant met moslims nieuwtjes aanzetten en gaat dan vingertje wijzen van "kijk nou, daar heb je die vervelende moslims weer" Daar doet een dronken naakt foto van mij niks aan af

2. 70 jaar? net was het nog 700 a 800. Of bedoel je Wilders die graag 70 jaar terug in de tijd wil? Dan heb je gelijk uiteraard.

3.Gevoel voor humor "anders" noemen omdat je geen gevoel voor humor hebt is natuurlijk niet hetzelfde he kapitein.

4. Ah dus toch gepest, dat verklaart een hoop


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-09-2009 16:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Nu moet je hem niet weer gaan pesten Verteertas


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-09-2009 16:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 17 september 2009 10:46 schreef Greycloak het volgende:
*zucht*

Ook voor jou geldt; waar zeg ik dat ik dit "niet vreemd" vind?
Dat voor jou de definitie geldt dat als er dingen zijn die vreemder zijn, dat andere per sé "niet vreemd" is wil nog niet zeggen dat dat voor de rest van het forum ook zo is.
Net zoiets als zeggen dat iemand down heeft terwijl het eigenlijk aan je gebrekkige kennis der Neerlandsche taal ligt.




Dat is precies wat je doet, relativeren aan de hand van andere 'vreemde' voorbeelden met als doel te bewijzen dat onze reactie op Wilders als halvegare 'overtrokken' is.

P.S., het is verboden deze post met een vraag te beantwoorden of het je te beroepen op het feit dat je een onbegrepen genie bent.

Ook geen nietszeggende woordenbrij of suggestieve opmerkingen a.u.b.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 17-09-2009 17:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel



Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 17-09-2009 17:44 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

Hard

Wanneer komt Wilders met de Croc's taks? Die verpesten ook duidelijk het straatbeeld

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 17-09-2009 17:47]


Against God and Government


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 17-09-2009 17:52 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Of trainingspaktaks..... ownee een groot gedeelte van z'n achterban loopt daar in.



Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 17-09-2009 18:19 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 september 2009 17:04 schreef Gemene Lepel het volgende:



Die speelt ook wel heel geniaal in op die kankerpatiente die geweigerd was bij een sportschool



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-09-2009 18:21 by XXL Profiel van XXL

Ik ben geen onderdeel van de Wilders-achterban maar ik zou er toch de voorkeur aan geven als je met je klauwtjes van de trainingspakken af blijft .


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 17-09-2009 18:44 by Lionheart Profiel van Lionheart

Ik wist niet dat Groningen zoveel last heeft van allochtonen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 17-09-2009 18:46 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 17 september 2009 14:35 schreef ElitE het volgende:
Kleuren zien dankzij gentherapie

Een veelvoorkomende vorm van kleurenblindheid kan worden genezen met behulp van gentherapie. Het grijsgroene doodshoofdaapje profiteert er al van. Nu de mens nog.

Als je rood en groen niet uit elkaar kunt houden, mis je een deel van je fotopigmenten, eiwitten op je netvlies die kleuren doorgeven. De genen die verantwoordelijk zijn voor deze afwijking, liggen mooi bij elkaar op een enkel chromosoom. Dat maakt de behandeling van kleurenblindheid met behulp van gentherapie tot een aantrekkelijke optie. Amerikaanse onderzoekers hebben het nu met succes uitgeprobeerd bij doodshoofdaapjes, schrijven ze in Nature.

De onderzoekers bepaalden eerst met behulp van de bekende Ishihara-test welke aapjes kleurenblind waren. Alleen moesten de aapjes geen getallen herkennen, maar een groepje gekleurde stippen (zie onderste foto). Vervolgens ondergingen de kleurenblinde aapjes gentherapie, waarbij een menselijk gen in hun netvlies werden geplaatst. Na die therapie zag de wereld er voor de aapjes een stuk kleurrijker uit.

Het is vooral hoopgevend dat het onderzoek werd uitgevoerd bij volwassen aapjes. Tot dusver dacht men dat het volwassen brein niet in staat was om zich nog aan te passen aan zintuiglijke informatie die het nooit eerder binnenkreeg. Maar de hersencellen bleken allerlei nieuwe verbindingen aan te kunnen gaan, zodat ze de ‘nieuwe’ kleuren konden verwerken. De onderzoekers hopen dat gentherapie in de toekomst ook (volwassen) mensen van hun kleurenblindheid af kan helpen.

Er is hoop voor mij als visueel uitgedaagde


En voor mij als kleurenblinde volwassene!


Bareuh...


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 17-09-2009 19:26 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 17 september 2009 18:44 schreef Lionheart het volgende:
Ik wist niet dat Groningen zoveel last heeft van allochtonen.


Vooral veel Duitschers.



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen