IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 28-09-2009 15:20 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En dat autochtone Drenten hen niet moeten



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2009 15:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Klopt, dat vergat ik, maar goed, ben zelf geen autochtone drent.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2009 18:38 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 september 2009 13:00 schreef Jenje het volgende:
Vind dit eerlijk gezegd schokkender nieuws. Hoe onze eigen regering onze kenniseconomie om zeep brengt.




We kunnen natuurlijk niet vroeg genoeg leren om te gaan lenen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 18:40 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 september 2009 13:36 schreef Gemene Lepel het volgende:
Is Greycloak nu een cultuurrelativist geworden?

Ik ben nooit iets "geworden" dus dat is nauwelijks nieuws te noemen.
Maar voor jullie "sake of argument" te voeden; zolang de pest in een reageerbuis zit, malariamuggen in Afrika, eeuwigdurende vrieskou op de Noord- en Zuidpool en Mohammedanen in hun zandbak lijkt alles me op zijn plek en heb ik er geen last van.

Om Judge weer even voor te zijn natuurlijk het volgende: niet zeiken op die piloot, hij deed prima werk en mocht het tot een gewapend treffen komen dan zoek zelf maar even op hoe Iran precies aan die neergepleurde AWACS is gekomen en de nieuwe piloten zijn echt niet zoveel beter getraind dan de piloten van het land waar het ding vandaan komt.

Niets mis mee dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 28-09-2009 18:41]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 18:47 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Fijn, dat IBG. Vast een overheidsinstantie.

quote:
Student wint kort geding van IB-Groep

De Informatie Beheer Groep (IBG) heeft een kort geding verloren van Tim Schipper. Het bestuursorgaan voor studenten had de jongen verboden Geneeskunde te gaan studeren aan de Rijksuniversiteit, maar moet hem nu toch toelaten.

Schipper was al drie keer uitgeloot door de IBG. Het Universitair Medisch Centrum Groningen stuurde hem echter toch een uitnodiging voor de selectietoets, die hij haalde. "Achteraf bleek dat ik helemaal niet mee had mogen doen".

Het IBG probeerde te verhinderen dat Schipper zijn studie Geneeskunde zou beginnen. De rechter heeft echter bepaald dat hij alsnog naar school mag. Schipper hoopt morgen voor het eerst naar school te gaan, vertelt hij aan RTV Noord.

(SN)

Wat is er mis mee om gewoon niet te loten maar gewoon toetsen te doen en de meest geschikte personen die studie te laten doen? (Serieuze vraag btw.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-09-2009 18:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 september 2009 18:40 schreef Greycloak het volgende:
Ik ben nooit iets "geworden" dus dat is nauwelijks nieuws te noemen.
Maar voor jullie "sake of argument" te voeden; zolang de pest in een reageerbuis zit, malariamuggen in Afrika, eeuwigdurende vrieskou op de Noord- en Zuidpool en Mohammedanen in hun zandbak lijkt alles me op zijn plek en heb ik er geen last van.

Om Judge weer even voor te zijn natuurlijk het volgende: niet zeiken op die piloot, hij deed prima werk en mocht het tot een gewapend treffen komen dan zoek zelf maar even op hoe Iran precies aan die neergepleurde AWACS is gekomen en de nieuwe piloten zijn echt niet zoveel beter getraind dan de piloten van het land waar het ding vandaan komt.

Niets mis mee dus.


Meer bloed en bodem dus. Oké.

Leuk trouwens dat je in je vorige comment plaatst dat je vraag serieus is. Zou je voortaan bij al je opmerkingen een serieusheids gehalte op de schaal van 1 tot 10, waarbij 1 het laagst (onzintrollpost) 10 het hoogst (oprechte mening). Dan weet iedereen wanneer jouw posts reagerenswaardig zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 28-09-2009 18:54]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2009 18:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 september 2009 18:40 schreef Greycloak het volgende:
Ik ben nooit iets "geworden" dus dat is nauwelijks nieuws te noemen.
Maar voor jullie "sake of argument" te voeden; zolang de pest in een reageerbuis zit, malariamuggen in Afrika, eeuwigdurende vrieskou op de Noord- en Zuidpool en Mohammedanen in hun zandbak lijkt alles me op zijn plek en heb ik er geen last van.

Om Judge weer even voor te zijn natuurlijk het volgende: niet zeiken op die piloot, hij deed prima werk en mocht het tot een gewapend treffen komen dan zoek zelf maar even op hoe Iran precies aan die neergepleurde AWACS is gekomen en de nieuwe piloten zijn echt niet zoveel beter getraind dan de piloten van het land waar het ding vandaan komt.

Niets mis mee dus.


Malaria hoort ook gewoon in europa hoor, het heeft niet met temperatuur te maken maar met DDT. En Nederland was in de jaren 70 het laatste land van Europa waar malaria nog voor kwam


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 18:56 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 september 2009 18:51 schreef Gemene Lepel het volgende:
Meer bloed en bodem dus. Oké.
Jouw woorden, niet de mijne.
quote:

Leuk trouwens dat je in je vorige comment plaatst dat je vraag serieus is. Zou je voortaan bij al je opmerkingen een serieusheids gehalte op de schaal van 1 tot 10, waarbij 1 het laagst (onzintrollpost) 10 het hoogst (oprechte mening). Dan weet iedereen wanneer jouw posts reagerenswaardig zijn!
Neen.
Iedereen mag zelf neerplempen wat ie wil (wel zo eerlijk als iedereen ook laat zien dat ie zelf is waar ie mij van beticht, dat houdt de sfeer er een beetje in) maar op sommige vragen wil ik in elk geval één serieus antwoord als dat niet teveel gevraagd is.
Zal hier een beetje als enige met een schaal lopen smijten, nee hallo.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-09-2009 19:00 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 28 september 2009 18:52 schreef ElitE het volgende:
Malaria hoort ook gewoon in europa hoor, het heeft niet met temperatuur te maken maar met DDT. En Nederland was in de jaren 70 het laatste land van Europa waar malaria nog voor kwam


Wat grappig, had ik niet verwacht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-09-2009 19:01 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

@Greycloak

Sorry, ik had mijn post moeten eindigen met een Greyrating van 2,5 .

Maar ok, kan jij mij dan uitleggen jouw insteek is als het niet verwant is aan bloed en bodem? Mohammedanen (ofwel: moslims) moeten in 'hun' 'zandbak' blijven en jou niet lastigvallen, ofwel, naar een land komen dat 'van jou' is, in zekere zin tot jou behoort, minimaal in de zin dat jij er recht op hebt net zoals moslims recht hebben op hun zandbak, maar vriendelijk verzocht worden daar te blijven en om niet in jouw zandbak te komen spelen. Je volgt wel de stijgende lijn van heer Wilders in belachelijke uitspraken, niet waar? (Greyrating van 9)



[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 28-09-2009 19:01]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2009 19:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe idd, ik stond er ook van te kijken, de grootste malariaepedemie ooit was trouwens in Siberie. Dus ik denk niet dat global warming voorwaarde is voor malaria in Europa.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-09-2009 19:04 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Siberië? Wanneer was dat, aangezien het toch altijd vrij dunbevolkt is geweest?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-09-2009 19:04 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 28 september 2009 19:02 schreef ElitE het volgende:
hehe idd, ik stond er ook van te kijken, de grootste malariaepedemie ooit was trouwens in Siberie. Dus ik denk niet dat global warming voorwaarde is voor malaria in Europa.


Wat dan wel?


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 21:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 september 2009 19:01 schreef Gemene Lepel het volgende:
@Greycloak

Sorry, ik had mijn post moeten eindigen met een Greyrating van 2,5 .

Maar ok, kan jij mij dan uitleggen jouw insteek is als het niet verwant is aan bloed en bodem? Mohammedanen (ofwel: moslims) moeten in 'hun' 'zandbak' blijven en jou niet lastigvallen, ofwel, naar een land komen dat 'van jou' is, in zekere zin tot jou behoort, minimaal in de zin dat jij er recht op hebt net zoals moslims recht hebben op hun zandbak, maar vriendelijk verzocht worden daar te blijven en om niet in jouw zandbak te komen spelen. Je volgt wel de stijgende lijn van heer Wilders in belachelijke uitspraken, niet waar? (Greyrating van 9)


Je trekt dingen erg lekker ver door en legt me woorden in de mond.
Succes daarmee verder.

Nog nieuws?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-09-2009 21:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:

Gebiedsverboden voor drugsdealers in Amsterdam-Zuidoost
Uitgegeven: 28 september 2009 20:17
Laatst gewijzigd: 28 september 2009 20:37

AMSTERDAM - De gemeente Amsterdam gaat een gebiedsverbod invoeren voor drugsdealers in het stadsdeel Zuidoost. Als zij op straat worden betrapt terwijl ze in verdovende middelen handelen, mogen ze drie maanden niet meer in de buurt komen.

© NU.nl/ Robby HielDoen ze dat wel, dan moeten ze voor de rechter verschijnen. De maatregel gaat 1 oktober in.

Volgens een gemeentewoordvoerder is dit een van de uitkomsten van topoverleg dat maandagavond plaatshad tussen burgemeester Job Cohen, stadsdeelvoorzitter Elvira Sweet, politie en justitie.



Zij kwamen bij elkaar om te praten over het grote aantal schietpartijen in Zuidoost. Een deel daarvan hangt samen met de handel in drugs.


Fouilleren

De politie gaat verder vaker 's ochtends vroeg, 's avonds laat en midden in de nacht preventief fouilleren. Nu gebeurt dat nog vooral overdag.

Ook moeten er zogeheten buurtveiligheidsteams komen. Daarin zitten onder meer politieagenten en toezichthouders. Zij moeten erop toezien dat de veiligheid in een bepaalde buurt verbetert.

Verder wil de gemeente met een persoonsgerichte aanpak voor bekende veroorzakers van overlast komen.


Leerplichtambtenaren

Politie, justitie en leerplichtambtenaren moeten deze personen goed in de gaten houden. Zodra ze iets doen wat niet mag, moeten ze worden aangepakt.

Sinds begin dit jaar waren er 22 schietpartijen in Amsterdam-Zuidoost. Daarbij vielen drie doden, onder wie een 15-jarige jongen.



Vroeger arresteerde men drugsdealers ..


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-09-2009 21:24 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

Wilt u wel even weggaan??




IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2009 21:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

haha goede tijd om een handeltje op te zetten


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2009 21:30 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Meisje (14) dood na kankervaccinatie


Een veertienjarig meisje is vandaag naar aanleiding van een vaccinatie tegen het Humaan Papillomavirus (HPV) overleden. Drie andere meisjes, die net als zij op een school in het Britse Coventry zaten, zijn ziek geworden.

Het meisje stortte ineens in nadat ze vandaag op school een inenting had gekregen tegen HPV. De vaccinatie maakte deel uit van een grootscheepse inentingscampagne om het aantal gevallen van baarmoederhalskanker terug te dringen. Het meisje werd direct afgevoerd naar het ziekenhuis, maar de artsen waren niet meer in staat het meisje te redden.

Drie klasgenoten van het meisje die vanmiddag ook waren ingeënt met Cervavix, zijn ziek geworden. Zij hoefden gelukkig niet door het ziekenhuis te worden behandeld.

De rest van de vaccins is in beslaggenomen, opdat deze kunnen worden onderzocht. De dood van het meisje wordt beschouwd als het eerste sterfgeval naar aanleiding van het Britse vaccinatieprogramma dat deze maand is gestart. De ouders van het meisje zijn inmiddels geïnformeerd over haar dood. Ook de ouders van andere leerlingen zijn ingelicht.

Nog maar een handje vol te gaan en de inentingis gevaarlijker dan de kanker.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-09-2009 21:34 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

lullige manier van deaud gaan is dat.


ik ge liever gewoon deaud.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-09-2009 21:35 by WhiteRider Profiel van WhiteRider

quote:
Op 28 september 2009 21:30 schreef ElitE het volgende:
De ouders van het meisje zijn inmiddels geïnformeerd over haar dood.


...

Dit kan écht alleen Spitsnieuws zijn..


"Ja, spreek ik met de politie? Mijn dochter is al een week niet thuis geweest!"

"Ah... shit! Vergeten! Ze is deaud."

:')


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-09-2009 21:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

fok, met als bron daily mail, maargoed fok is meestal ook niet zo lekker geschreven.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-09-2009 21:38 by Black Jew Profiel van Black Jewhttp://050

quote:
Op 28 september 2009 21:35 schreef WhiteRider het volgende:
...

Dit kan écht alleen Spitsnieuws zijn..


"Ja, spreek ik met de politie? Mijn dochter is al een week niet thuis geweest!"

"Ah... shit! Vergeten! Ze is deaud."

:')



:')


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-09-2009 22:02 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 september 2009 21:14 schreef Greycloak het volgende:
Je trekt dingen erg lekker ver door en legt me woorden in de mond.
Succes daarmee verder.

Nog nieuws?


Zie je, als je nou de desbetreffende post over de plaats van moslims die jou lastigvallen een rating van 'achterlijke trollpost' had gegeven had dit nooit hoeven te gebeuren. Begrijp je mijn punt nu?

Daarnaast ben ik nog steeds nieuwsgierig wat je dan eigenlijk wel bedoeld met:

quote:
zolang [...] Mohammedanen in hun zandbak lijkt alles me op zijn plek en heb ik er geen last van.



[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 28-09-2009 22:05]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-09-2009 23:21 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nieuws graag. Mij woorden in de mond schuiven is dit het topic niet voor (en bovendien geen nieuws meer aangezien dit wekelijks gebeurt) en gaan huilen dat ik geen discussie aanga zou je niet sieren want nogmaals, lees even wat er boven dit topic staat dankjewel.

Mijn God, dat noemt -mij- een trol.

On topic maar weer!



quote:
Dronken Belg regelt verkeer bij Efteling

Een bezopen Belg heeft gistermiddag bij attractiepark De Efteling de rol van verkeersleider op zich genomen. De politie heeft het rijbewijs afgepakt van de 19-jarige.

De politie wilde hem al oppakken omdat hij over de snelweg slingerde. Toen ze aankwamen in Kaatsheuvel was de Zuiderbuur al uitgestapt en het verkeer gaan regelen.

De man gaf toe dat hij wat biertjes had gedronken voordat hij naar Nederland reed. Bovendien had hij tijdens de rit nog een fles wijn achterover geslagen, aldus De Pers.

(SN)

Zie? Nu jij.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-09-2009 23:31 by WMP Profiel van WMP

Gemakkelijk hoor, onzin roepen en als er om uitleg wordt gevraagd schuilen onder het mom van 'alleen nieuws in dit topic'. Waar Wilders letterlijk voor wegloopt, doe jij dat figuurlijk. A match made in heaven.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen