|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Klinkt priema, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Cloakje, je kwijlt nog. |
|
Even normaal doen tegen Greycloak. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Sorry, ik heb de neiging om kinderlijk lief te doen tegen Downtjes. Ik zal me proberen in te houden. |
|
dikke mensen zijn ook lief IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tegen hen ben ik ook aardig. Meestal, als ze tenminste niet stinken. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 18-09-2009 20:43] |
|
En toen was er weer nieuws! Zomaar, opeens, ondanks WMP's downerige pogingen het niveau naar beneden te halen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
En toen was er weer nieuws! Zomaar, opeens, ondanks WMP's downerige pogingen het niveau naar beneden te halen. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-09-2009 17:31] |
|
En toen was er weer nieuws! Zomaar, opeens, ondanks WMP's downerige pogingen het niveau naar beneden te halen. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-09-2009 17:31] Against God and Government |
|
Beter zijn brein dan zijn snikkel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En toen was er weer nieuws! Zomaar, opeens, ondanks WMP's downerige pogingen het niveau naar beneden te halen. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-09-2009 17:31] Against God and Government |
|
|
Anti-wietrechter heeft plantage in huis De politie in Rotterdam heeft een grote wietplantage aangetroffen in een woning van een voormalig officier van justitie, die zelf jarenlang de strijd aanging met de drugshandel, schrijft het AD. Het gaat om Herman Harmeijer, momenteel rechter in Zwolle. Harmeijer zegt de woning sinds 2007 te hebben verhuurd. Hij zou de plantage zelf hebben ontdekt, waarna hij de politie heeft ingeschakeld. Against God and Government |
|
En weer kan er iemand opzoek naar nieuwe woonruimte. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
WTF quote: (SN) Ok. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-09-2009 17:42] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"nieuwstopic". Als je persoonlijke shit te melden hebt kan je makkelijk mijn mailadres vinden. En nu on topic. [Dit bericht is gemodereerd door Greycloak op 19-09-2009 21:53] Against God and Government |
|
Tuin Jeremy Clarkson onder de stront Het voortuintje van Jeremy Clarkson is gratis bemest. Woedende milieu-activisten hebben namelijk donderdag twee zakken paardenmest in zijn tuin leeggegooid. Volgens de milieufreaks bekommert de Top Gear-presentator zich te weinig om het milieu. De actiegroep Climate Rush beweert dat Clarkson onlangs het klimaat enorme schade heeft berokkend door met de auto naar de Zuidpool af te reizen. "We houden van Jeremy en we houden van snelle auto's", verklaren de actievoerders. "Maar de klimaatveranderingen maken onze toekomst erg onzeker." De verse paardenvijgen gingen vergezeld van een spandoek met de tekst: "Dit is waar we door jou in terechtkomen." Om bij de tuin van Clarkson in Oxfordshire te komen, maakten de demonstranten gebruik van een bestelbusje dat rijdt op frituurvet.. Als reactie: TOP Gear star Jeremy Clarkson THANKED eco protesters who dumped bin bags full of horse manure on his lawn yesterday. He joked: "It's nice of them to buy me something for my roses. I must buy them a patio heater." ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: (SN) Populisme..? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-09-2009 21:54] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nee vooruit kijken, denk maar aan Lissabon agenda. |
|
Wat is Bos toch een mongool! Hoe wil die werkgevers gaan verplichten zwaar werk af te schaffen? En wie gaat dat controleren? (controle kost ook centjes) Zwaar werk moet gewoon gebeuren, werkgevers kijken gewoon naar de kosten, voor de rest boeit het niet. |
|
tering, alsof de arbo nog niet erg genoeg is, veel van deze zware beroepen kunnen toch al niet legaal uitgevoerd worden omdat die regels al overdreven zijn. Daarnaast zijn mensen juist bezig met machines te ontwikkelen voor dat soort beroepen. Maar voorlopig werkt het heel onhandig of zijn machines gewoon te duur. Zn voorstel zal dan inhouden dat bouwen nog veel duurder wordt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Definieer zwaar. Ik werk bijvoorbeeld in een koelhal net boven het vriespunt. Gaat hij nu verplichten om het in de koelhal lekker warm te stoken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |