|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
In het Waalse Ciney is vanmiddag om 15 uur zes miljoen liter melk op een veld weggegoten. Er waren duizenden boeren en 450 tractoren op het appel. De Milk Producer Interest Group, lid van de federatie European Milk Board, kondigt bovendien nieuwe acties aan in het protest tegen de lage melkprijzen. Aanvankelijk was het de bedoeling om drie miljoen liter melk - ongeveer de dagproductie van Wallonië - weg te gieten. Maar door een onverwacht grote opkomst werd uiteindelijk zes miljoen liter weggegoten. Landbouwrevolutie "Deze actie is het begin van een Europese beweging, de eerste stap in een landbouwrevolutie", stelde Erwin Schoepges, de Belgische vertegenwoordiger van de European Milk Board. Volgens de organisatie doen intussen zo'n 40.000 Europese melkveehouders mee aan de melkstaking om hogere prijzen af te dwingen. In Ciney waren niet alleen Belgische landbouwers, maar ook collega's uit Nederland, Duitsland en Luxemburg aanwezig. Buitenlandse melk mag land niet binnen In naam van de Milk Producer Interest Group kondigde Sébastien Dumoitier voor vrijdag een nieuwe actie aan, zonder in detail te treden. Hij vroeg aan de aanwezige melkveehouders wel een handje toe te steken om de zuivelfabrieken in België in de gaten te houden. Bedoeling zou zijn te verhinderen dat buitenlandse melk ons land binnenkomt. De melkveehouders hebben al gezegd dat ze met hun stakingsbeweging "tot het eind" willen doorgaan Europahahahahaaaa signature |
|
Politie wist er van... buren 'wilden geen heisa'... Wat voor mongolen wonen daar in Autralië? |
|
Europahahahahaa signature |
|
bukake op zijn vlaams? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Damn, wat een mongool ook. Boeiender |
|
dat gaat stinken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
LOL Wat een mongool is die gast .. |
|
quote: splutslik signature |
|
die Wilders wordt steeds gekker Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Burkatax |
|
Straks moet Sinterklaas nog belasting betalen voor zijn mijter. Hij komt van origine tenslotte uit een islamitisch land.. |
|
quote: hey ho stop, ik en de Sint komen uit hetzelfde land ja! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Stelletje Turken!1 Je moeder. |
|
quote: dat geblondeerde haar, is dat ook niet tegen een bepaalde modewet? signature |
|
Nu maar wachten op Greetje, die ook deze actie van de führer gaat verdedigen. |
|
quote: U is van Turkse origine? Boeiender |
|
De Sint komt uit Spanje ... 'zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan'... jij ontkenner van het Nederlands cultuurgoed! |
|
Veel tradities in het huidige Sinterklaasfeest gaan terug tot Nicolaas van Myra, de Lycische bisschop uit de door Grieken bewoonde antieke stad Myra (thans gelegen in Turkije), hoewel er ook oudere elementen zijn. Jeej, eigenlijk een Griek dus. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-09-2009 18:37] Je moeder. |
|
quote: Ah, dus als je met het vliegtuig vanuit een Turkse badplaats komt ben je Turks? Damn, wat veel buitenlanders dan, ik ga denk ik maar op blonde Pipo stemmen... Boeiender |
|
Greycloak, wat was je nieuwe woordje nu, medevarkens ofzo? Gebruk het maar, het zit hier vol met oogklepdragende Islamofielen zo te zien! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Meneer N, sluit je ogen maar voor het naderende gevaar. We zullen wel zien als het november is en de Sint weer komt, dan ga je mooi de zak in. |
|
quote: Boeiender |
|
quote: er nee ijslands/zweeds, maar ik kom uit spanje. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Wat een idioot. Kan me trouwens goed vinden in de opmerking van Pechtold, het is ook gewoon een grote cabaretshow daar in Den Haag, met Wilders voorop. Niet te filmen wat een kwast. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |