IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : "Ik stop met strippen" [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-09-2009 7:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

C-C-C-C-Combobreaker!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Morridin
SchorrieMorrie
Usericon van Morridin
Posted 16-09-2009 8:21 by Morridin Profiel van Morridinhttp://wp.livereviewer.com/

Prinsjesdag... meer asielzoekers.. Marco Borsato...

Je gaat wel heel erg van kwaad tot erger Grey



Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 16-09-2009 8:49 by Frietbal Profiel van Frietbal

Onze majesteit leest alles vrolijk voor, de gewone burger kan inleveren want we moeten bezuinigen. Ondertussen krijgt het koningshuis er wat centjes bij.

binnenland
Uitkering Willem-Alexander en Máxima omhoog

--------------------------------------------------------------------------------

(Novum) - De uitkering voor kroonprins Willem-Alexander en zijn vrouw Máxima stijgt volgend jaar met zevenduizend euro. Zij krijgen allebei 248 duizend euro. Ook koningin Beatrix krijgt meer te besteden: haar toelage stijgt van 813 naar 843 duizend euro.


Dat blijkt uit de begroting voor het koninklijk huis voor volgend jaar die dinsdag is gepresenteerd. De uitkeringen aan Beatrix, Willem-Alexander en Máxima stegen dit jaar ook al, met respectievelijk 21 duizend en twee keer zesduizend euro.

Het totaalbedrag dat het drietal krijgt, ligt nog hoger: 7,1 miljoen euro. Zij krijgen namelijk ook geld om allerlei andere zaken te betalen, zoals personeel- en kantoorkosten.

In totaal kost het koninklijk huis volgend jaar 40,5 miljoen euro, blijkt uit de begroting 'de Koning' die voor het eerst een andere opzet heeft. Dit nadat veel onduidelijkheid bestond over de kosten van het onderhoud van de Groene Draeck -het privéjacht van de koningin- en vliegreizen die de Oranjes maakten. Deze kosten stonden eerst in de boeken bij andere ministeries. De nieuwe opzet moet voor meer duidelijkheid zorgen.

Het onderhoud van de lemsteraak staat volgend jaar voor 210 duizend euro in de boeken; voor vliegreizen is bijna 1,4 miljoen euro gereserveerd. De woordvoering van de Oranjes, die wordt gedaan door de Rijksvoorlichtingsdienst, staat voor 1,5 miljoen euro in de begroting.

Onder de 40,5 miljoen vallen niet de kosten voor beveiliging, staatsbezoeken en de instandhouding van de paleizen. Deze taken blijven wel onder de verantwoordelijkheid van andere ministeries vallen


[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 16-09-2009 8:49]


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 16-09-2009 8:54 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 16 september 2009 6:48 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Kijk, vandáár dat ik altijd zo fijn en rustig slaap.




Dat komt door de oog- en oorkleppen die je op hebt.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-09-2009 9:42 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ wilders: Waarom toch tegen die verhoging van de AOW leeftijd, toen de AOW ingevoerd werd was de gemiddelde levensverwachting 67, die is nu zeker iets van 10 jaar opgerekt. Ten eerste kunnen ze veel makkelijker door werken, ten tweede is het vaak goed als mensen wat langer doorwerken. bewegen en iets te doen hebben is vaak wel beter als niets doen. Het kan wel goed zijn om het rustiger te doen, maar je moet niet plotsklaps in een keer alles neerleggen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-09-2009 9:42]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2009 9:48 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Werkgelegenheid?

Daarnaast, de gemiddelde verdiener was al jaren telkens de lul, nu mag de rest eens.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-09-2009 9:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 16 september 2009 6:51 schreef Greycloak het volgende:
Go Agnes Go!


Lachertje die troonrede.

Stelletje slapjanusssen dit kabinet inderdaad. De rekening doorschuiven naar mensen die het minst in opstand kunnen komen omdat ze buiten hun schuld afhankelijk zijn van wat de regering hen toeschrijft. Met name als PvdA zou ik me kapotschamen. Vooral beslissingen vooruit schuiven en de zwakste groepen voor alles op laten draaien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-09-2009 9:57 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nouja ik geloof dat er veel al een baan hebben die ze nu dan even wat langer moeten doorzetten. Het gefaseerde plan vond ik wel erg goed. (elk jaar moeten mensen een maandje langer werken zodat mensen net na invoering van de regel niet genaaid worden.)

T kan wel wat problemen opleveren maar we zijn aan de andere kant nog steeds personeel aan het importeren.

edit: en als je het niet invoert wordt je als werkende genaaid want nu staan er nog 4 werkenden tegen over 1 oudere, straks zijn dat er maar 2.


[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 16-09-2009 9:59]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2009 10:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 september 2009 9:48 schreef Jenje het volgende:
Daarnaast, de gemiddelde verdiener was al jaren telkens de lul, nu mag de rest eens.

Stom argument, want de werkenden die ná de mensen komen die straks op hun 65e met pensioen gaan worden sowieso alleen maar meer de lul.
quote:
Op 16 september 2009 9:48 schreef Jenje het volgende:
Werkgelegenheid?

Bij nader inzien ook een stom argument.

Als mensen normaal van 20-65 werken en nu van 20-67 is dat een toename van 4.4% wat betreft het aantal werkjaren. Daar moet toch wel werk voor te vinden zijn?

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 16-09-2009 10:14]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2009 10:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 16 september 2009 10:02 schreef ZelThoR het volgende:
Stom argument, want de werkenden die ná de mensen komen die straks op hun 65e met pensioen gaan worden sowieso alleen maar meer de lul.
Mwoa neu, afgelopen jaren waren telkens tweeverdieners de groep die meest in moest leveren, nu niet, is ook wel eens zo fair


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-09-2009 10:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

de tweeverdieners van nu moeten ook langer werken hoor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-09-2009 10:15 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Iedereen moet inleveren .. dat lijkt me duidelijk..

(met dank aan de banken van de wereld)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-09-2009 10:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hoho dit gaat vooral over vergrijzing, had je maar kinderen moeten nemen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 16-09-2009 10:17 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 16 september 2009 10:05 schreef Jenje het volgende:
Mwoa neu, afgelopen jaren waren telkens tweeverdieners de groep die meest in moest leveren, nu niet, is ook wel eens zo fair

De komende groep gaat nog veel harder aangepakt moeten worden als er niks veranderd, dat is pas on-fair.

En misschien was het wel fair dat die groep het meest moest inleveren, misschien stonden ze er wel onevenredig goed voor. Het is altijd heel makkelijk om te zeggen dat het zo zielig is als mensen er op achteruitgaan, maar misschien was het wel terecht. Ik weet niet, ga jij het me laten zien?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-09-2009 12:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 september 2009 8:54 schreef Lionheart het volgende:
Dat komt door de oog- en oorkleppen die je op hebt.


Sure. Ik slaap goed omdat een stel slapjanussen het land aan het verkopen zijn? Je spreekt jezelf een béétje tegen hier.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-09-2009 12:45 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Mett0l

quote:
Satan-aanbidster steekt kerk in brand

Een 15-jarige Satan-aanbidster uit Californië is dinsdag gearresteerd omdat ze de kerk in haar woonplaats Orangevale in brand zou hebben gestoken. Tijdens de brandstichting waren er ongeveer 50 gelovigen in de kerk. Niemand raakte gewond.

Volgens Christian Pebbles, het hoofd van de brandweer in Sacramento, was het motief van de puber duidelijk: "Ze haat de kerk en aanbidt de duivel. Daarom heeft ze de brand gesticht. Het meisje heeft op dit moment meer nood aan professionele hulp dan aan een straf".

Haar moeder reageert heel nonchalant op de feiten. "Weet je, kinderen doen niet altijd wat ouders willen dat ze doen." Aldus Annette Hilt, moeder van de verdachte. "Dat weet iedereen."

(SN)



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 16-09-2009 12:49 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 16 september 2009 12:29 schreef Greycloak het volgende:


Sure. Ik slaap goed omdat een stel slapjanussen het land aan het verkopen zijn? Je spreekt jezelf een béétje tegen hier.


Dat is het! Je begríjpt het gewoon niet. Het is geen onwil, je bent geen bullebak, je begrijpt het gewoon niet. Zelfde als een Downtje: daar word je ook niet boos op als 'ie weer eens wat doms doet/roept.


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 16-09-2009 12:49 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 16 september 2009 12:45 schreef Greycloak het volgende:
Mett0l


(SN)




Had je ook zo gereageerd als het een Moslim was?



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-09-2009 12:55 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 september 2009 12:49 schreef WMP het volgende:
Dat is het! Je begríjpt het gewoon niet. Het is geen onwil, je bent geen bullebak, je begrijpt het gewoon niet. Zelfde als een Downtje: daar word je ook niet boos op als 'ie weer eens wat doms doet/roept.
Ok, wat jij begrijpt is dat ik vrolijk word van al die onzin die dit kutkabinet uitspookt, en dat ik van die vrolijkheid goed slaap.
Dan klopt het als je zegt dat -ik- het niet begrijp.
quote:
Op 16 september 2009 12:49 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Had je ook zo gereageerd als het een Moslim was?
Absoluut. Als ze een moslim in de brand had gestoken had ik het ook ontzettend mett0l gevonden.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-09-2009 12:58 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Moslima steekt kerk in brand

Een 15-jarige moslima uit Californië is dinsdag gearresteerd omdat ze de kerk in haar woonplaats Orangevale in brand zou hebben gestoken. Tijdens de brandstichting waren er ongeveer 50 gelovigen in de kerk. Niemand raakte gewond.

Volgens Christian Pebbles, het hoofd van de brandweer in Sacramento, was het motief van de puber duidelijk: "Ze haat het Westen en aanbidt Allah". Daarom heeft ze de brand gesticht. Het meisje heeft op dit moment meer nood aan een enkeltje naar de Haatbaardenzandbak in plaats van professionele hulp".

Haar moeder reageert heel nonchalant op de feiten. "Weet je, moslims doen niet altijd wat de autoriteiten willen dat ze doen." Aldus Annette Hilt, moeder van de verdachte. "Dat weet iedereen."


Okay Grey, probeer het opnieuw!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 16-09-2009 12:59]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


watery black
Usericon van watery black
Posted 16-09-2009 13:34 by watery black Profiel van watery black



goeiemorgen wabla

[Dit bericht is gewijzigd door watery black op 16-09-2009 15:02]


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 16-09-2009 13:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-09-2009 13:38 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Eh...


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-09-2009 13:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 16 september 2009 12:49 schreef WMP het volgende:
Dat is het! Je begríjpt het gewoon niet. Het is geen onwil, je bent geen bullebak, je begrijpt het gewoon niet. Zelfde als een Downtje: daar word je ook niet boos op als 'ie weer eens wat doms doet/roept.
Ah wacht ff, ik begrijp het al.
Jij weet niet wat oogkleppen zijn.
Welnu; oogkleppen zijn dingen waarmee je bepaalde wezens heel makkelijk laat geloven dat er niets aan de hand is.
Me dunkt dat ik de laatste ben die "oogkleppen" verweten kan worden.
En "oorkleppen"... Ik denk dat Judge weer een plaatje mag zoeken.

En @ Lepel; dit is het nieuwstopic. Dat heeft te maken met dingen die écht gebeurd zijn.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 16-09-2009 14:12 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 16 september 2009 13:38 schreef Greycloak het volgende:

En @ Lepel; dit is het nieuwstopic. Dat heeft te maken met dingen die écht gebeurd zijn.




Zegt iemand die SN artikelen post .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen