![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: het probleem is dat die kutpolen niet alleen onze banen afpikken, maar nu ook onze cellen bezetten! ![]() |
|
Als je dat werkelijk meent ben je nog dommer dan ik dacht, dan had jij je school af moeten maken. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 02-09-2009 22:31] Against God and Government ![]() |
|
quote: Hoezo? Hij heeft toch gelijk? ![]() ![]() |
|
quote: Als je een ongeschoolde boer bent wel ja, dan zijn die Polen een probleem maar als je ook maar een fatsoenlijke MBO diploma hebt afgrond heb je niks te vrezen. Against God and Government ![]() |
|
In genoeg beroepstakken zijn Nederlanders ook maar moeilijk te krijgen. En in Polen hebben ze daar ook last van. Mn vader werkt nu vooral met Oekraïners omdat de Polen daar geen vieze handen willen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: En eerder schreef je nog dat hij zelfs loog om onze huidige cellen-leegstand te waarborgen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Dat mag sowieso; wie weet ben jij degene die ervoor zorgt dat dat een 'Wildersje' gaat heten ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: (SN) ![]() Kunnen MR.N en Vikingblood weer ff bezig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
MR N is denkik niet meer zoveel nodig, de weg ligt er eigenlijk al alleen het asfalt nog. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:De term "outsourcing" is jou vreemd? Dat zijn ook al lang niet alleen maar Indiers. Ook steeds meer Oost-Europa. Volgens mij handelt Chelman er ook in als ik me niet vergis. ![]() |
|
quote: Dat houdt ze mooi van de straat ![]() |
|
quote: Je bedoeld "offshoring" denk ik; "outsourcen" kan net zo goed binnen NL. ![]() ![]() |
|
quote: Hoezo? Ben het niet vaak met Herrie eens, echter vind ik dat hij hier een punt heeft! ![]() |
|
quote: Maar 'offshoring' kan dan weer niet in Polen, dat zou dan 'nearshoring' zijn. ![]() ![]() |
|
Voor als Grey het gemist heeft (vooral het stukje in italics): quote: Dat klopt zeker! Maar nu niet meer erom heen draaien (ik zei al dat ik het terecht zijn voor nu niet interessant vond); vindt Wilders mensen van de ene afkomst (/nationaliteit) volgens jou beter dan mensen van de andere afkomst (/nationaliteit)? quote: Uiteraard is dat het beste! Daarnaast scheelt het ook een hoop als de aanhangers van de primaire cultuur niet overal een probleem of kwade opzet vermoeden zonder dat ze weten waar het eigenlijk over gaat ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Hier heb je wel weer andere hypes. Zo is de media de laatste dagen volledig in de ban van een Audi-verkoopsmanager die auto's met vrouwen vergeleek in een interview... ![]() ![]() |
|
quote: Het is wel goed met jou. ![]() ![]() |
|
quote:Dat eerste; nu kan ik wel dingen gaan roepen maar je mag ook direct jouw reactie op mijn te verwachten reactie neerplempen. ![]() Dat tweede; cijfers liegen niet. En kwade opzet of niet, een angstaanjagend hoog percentage van de in NL gepleegde misdaden wordt nu eenmaal gepleegd door medelanders, of in elk geval mensen met "bloed van over de grens" als je dat zo zou willen zien. Meende ooit in de Telegraaf (sorry, als we het AD hadden bij mijn oude baas dan zou ik het daaruit hebben) te hebben gelezen dat bijvoorbeeld het aantal zakkenrollers in Rotterdam een volle 2% autochtoon is.... Wat er de reden ook van zijn moge, dit gedrag mag niet worden opgevat als zijnde gedrag met één of ander slap links excuus als moeilijke jeugd en er niet tussen kunnen passen of andere bla. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Maar er wonen toch ook maar 2 procent autochtonen in Rotterdam? Het is te simpel om dit als een 'bloed en bodem' kwestie af te doen zoals jij doet. Kijk eens hoe laag opgeleid die zakkenrollers zijn, hun sociale milieu: niet jezelf blindstaren op de afkomst ook al zal dit ook één factor zijn die moet worden meegenomen in een onderzoek maar niet de enige. (waaruit de conclusie komt: komt wel goed als we 'buitenlandse' (want niemand maakt deze term hanteerbaar of duidelijk) criminelen het land uit gooien) Hoeveel procent van de misdadigers is wel niet man? Moeten we nu alle mannen het land uit zetten? Slechts 5 procent van de gevangenen is bijvoorbeeld slechts vrouw. Of vrouwen komen gewoon altijd weg met hun misdaden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 04-09-2009 13:13] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Dat was slechts een voorbeeld @ zakkenrollers. Zijn autochtone criminelen beter in "niet gepakt worden" bijvoorbeeld of heeft de gemiddelde gevangene om een andere reden een andere achtergrond? Tsja, we zullen er helaas nooit uitkomen maar gelukkig voeren we op dit moment weer een sociaal asielbeleid waar de hardwerkende burger met een paar jaar weer de wrange vruchten van mag plukken. ![]() Zo, nu eerst een kopje thee, Garbage opzetten en de kwast ter hand nemen, dan ga ik even lekker genieten van een dagje niet aan het werk zijn. Omdat ik het verdiend heb, en niet omdat ik thuis kán blijven. ![]() By the way, lage opleiding is een boutreden. Jij weet zelf ook wel dat degene die wíl altijd kán... Ik heb ook maar Havo en ben wel even lekker directeur. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-09-2009 13:14] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: (SN) En dan natuurlijk deze nog. Crowe FTW! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Zeg het nu maar gewoon! Je lijkt Wouter Windvaan wel! Als je nu wat vaker zegt wat je bedoelt discussieert het een stuk makkelijker. Hieruit kan ik alleen maar afleiden dat ook jij, ondanks dat je eerst wat anders zei, denkt dat Wilders onderscheid maakt op basis van afkomst. Klaar, duidelijk. edit: Trouwens, als je zo goed denkt te weten wat ik er op ga zeggen waarom zeg je dan niet even wat het is ![]() ![]() quote: Niet met van die stomme dooddoeners komen, nu lok je alleen maar uit dat we de cijfers in twijfel gaan trekken. Want cijfers liegen misschien niet, maar de manier waarop ze tot stand zijn gekomen kan wel aardig dubieus zijn. We schieten dus geen reet op met je dooddoener, want wat jij er mee probeert te suggereren is gewoon niet waar en er is vooralsnog niemand die alle cijfers die genoemd worden direct in twijfel trekt. Lijkt me zonde van de discussie om over te moeten gaan op statistische verhandelingen, data-manipulatie en definitieproblemen. quote: Criminaliteit is slecht, ja, daar moet wat aan gedaan worden. Blijkbaar zijn er veel allochtonen die het doen, dus een allochtonen-specifieke aanpak kan extra goed effect sorteren, prima. quote: Nee, dat mag voor zo'n crimineel nooit een excuus zijn, maar het is wel een oorzaak. Nu kun je de oorzaak negeren en alleen de uitkomst aanpakken (zoals jij lijkt te suggereren en als je anders vindt moet je dat maar een keer zeggen) of je kunt proberen én de oorzaak én de uitkomst aan te pakken. Dat lijkt mij een vele malen efficiëntere methode. In het droombeeld van sommigen zouden we alle (stoute) allochtonen buiten de deur zetten en daarna in een criminaliteitsvrij paradijs wonen. Nou, dat gaat dus sowieso niet werken. Het enige wat er dan gebeurt is dat de dan geldende onderlaag crimineel wordt. Het enige wat werkt is criminaliteit 1) niet lonend, 2) niet nodig maken. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 04-09-2009 13:28] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Reminder: Politiek != wetenschap. ![]() |
|
quote: Dat klopt ![]() In de politieke arene beginnen over dat soort dingen zal ook direct je dood zijn. Zelf ga ik in dit soort discussies ook meestal niet die kant op, zeker omdat het voor ons vanop afstand erg moeilijk is om de waarde van die cijfers in te schatten. En dat heb ik nu ook niet echt gedaan, alleen een waarschuwing gegeven ![]() Zo. Dat was mijn hap ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |