|
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | ||||
Auteur: |
|
|
Het elsrock festival dat dit jaar zo succesvol is verlopen (1400 bezoekers) maakt bekend dat het festival ook volgend jaar de laatste zaterdag 28 augustus plaats zal vinden, dit jaar worden er ook de zogeheten battles gehouden maar dat zullen er nu vier worden in plaats van een vorig jaar, drie voorrondes met een finale de winnaar krijgt zoals ook in voorgaande edities een plaats op het festival, de voorrondes worden gehouden in het paradiso van het oosten zoals lucky.nl/ Ook wel word genoemd, bands kunnen zich aanmelden via het volgende adres gezinus@elsrock.nl aanmelden. |
|
Oei...Dat is niet netjes...Benieuwd naar t complete verhaal. |
|
Wij als MFT zijn ook benieuwd naar het verhaal! Het enigste vorig jaar was dat ze niet eens waren met de winnaar. Publieks stem was net zo zwaar als jury stem. De jury wou unaniem State:chaos als winnaar,maar 57% van het publiek dead in decadence waardoor ze dus wonnen. Een paar bestuur leden van elsrock wilden nog gaan sjoemelen met de cijfers maar de MFT en de voorzitter van Elsrock stak daar een stokje voor. Daarom zullen ze wel boos zijn ofzo. |
|
Jullie hebben het dan toch eerlijk gedaan dan? Zaten er vriendjes van de elsrock organisatie in de band die verloor? |
|
quote: Ik zat zelf ook in de jury als afvaardiging voor de MFT en er zaten geen vriendjes in de verliezende band. Ze waren gewoon echt goed! Maar regels zijn regels. |
|
Precies...jammer nog gen reactie van elsrock... we wachten t af. |
|
Rellen in de keet! Je moeder. |
|
@solitude within: Vuile was binnenshuis houden graag! [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 17-11-2009 20:22] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote:Haal jij de popcorn? |
|
quote:Ah er is dus wel wat aan de hand.... |
|
quote: Ik heb de was net gedaan en buiten gehangen om te drogen. |
|
quote: Geen idee, heb hier zelf niets mee te maken. Maar ik vind de reacties van solitude within wel erg beneden niveau. Misschien kan die dame of heer even eerst naar de topicstarter mailen/bellen met de vraag om verheldering in plaats van gal te spuwen in een openbaar forum.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Die actie van Elsrock slaat toch ook nergens op...Actie van Solitude dude kan ik dan wel begrijpen... |
|
quote: Jij bent anders ook wel erg snel met je conclusies... Wat weet je er nou van? Misschien heeft Elsrock hier wel heel goede redenen voor? Of misschien niet? Je weet het nooit.. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 17-11-2009 20:27] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ik trek mijn conclusies sneller dan mijn schaduw... [Dit bericht is gewijzigd door Kaaskop op 17-11-2009 20:28] |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hoe de vork ook in de steel zit, als een organisatie (MFT dus) via een openbaar forum als Zware Metalen er achter moet komen dat de voorrondes niet meer bij hun worden gehouden, dan heeft Anton (Sollitude dus) toch ook zeker het recht zijn gal te spuwen op dit zelfde forum? Ik vind het een vreemde actie, en hoop maar dat Elsrock met een goede reden komt. |
|
quote: Dus nu ben ik beneden niveau terwijl de acties uit een ander kamp komen. We hebben hier vorig jaar net zo hard geld in gepompt als Elsrock zelf. Als dit de enige weg is voor ons om dit te weten te komen mag ik ook hier reageren want er is vorig jaar maar 1 persoon zo giga druk meegeweest en die typt dit nu! dus ja ik ben pissed!!! |
|
quote: Gaaf! Lekker op een publiek forum uitvechten dit! :popcorn: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: zoet of zout |
|
Zoet graag! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik kan begrijpen dat het vervelend is om op zo'n manier er achter te moeten komen dat er niet meer met jou in zee wordt gegaan, maar ik begrijp alleen de manier waarop je dit aanpakt niet helemaal (in mijn ogen wat onprofessioneel om semi in scheldmodus met belabberd taalgebruik te vervallen). Anyway, ik zal me er verder niet over uitlaten. Succes ermee, ik hoop dat het duidelijk wordt op een nette manier tussen de beide organisaties. [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 17-11-2009 20:41] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Screw die nette manier, niks zo lekker als met modder gooien op een forum. Bareuh... |
|
Juist! Je moeder. |
|
quote: Aan de ene kant heb je ook wel gelijk en ik hoop dat het dit jaar ook weer een succes word! Ik heb bijna elk jaar nog geholpen bij Elsrock allen vorig jaar niet omdat ik een keer wou zuipen Ik heb net ook hun voorzitter gemaild dus we zien wel hoe dit loopt. Ik heb zelfs al bands voor hun voor de battle. Uiteindelijk moet je mekaar dan toch maar gaan helpen aangezien we van dezelfde genre houden. En tegenwerking van de SGP alleen is wel genoeg. Ik heb geen spijt van het feit dat ik via hier reageer! |
Dit topic is 20 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
Index / Concerten | Volgende pagina |