![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Heel goed. Moet zelf nog even kijken of ik ergens een slaapplek kan krijgen, anders zit ik ook nog met de trein. Maar dat zal wel goed komen ![]() ![]() |
|
Tja, eigenlijk zou je die meeting natuurlijk op een laatste vrijdag van de maand in stairway moeten doen. Op die metal avonden komt toch niemand meer dus heb je de tent eigenlijk voor ZM beschikbaar en nog wat metal aan je kop ook. Misschien zou je zelfs een bandje kunnen laten spelen als iemand Clement eens lief aankijkt ![]() ![]() |
|
Doe dat nou maar niet want dan zit ik in Artishock met bandjes. ![]() |
|
Zit de Boothill niet altijd stampvol met irritante alto's? ![]() |
|
Valt in Utrecht volgens mij nog wel mee. Amersfoort is het een drama ![]() ![]() |
|
quote: Klinkt goed dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Afspreken in de boothill is een redelijk kansloze onderneming. Die tent is normaal al te klein en teveel volgepropt met domme, irritante emo's gothic's en ander tuig. ![]() |
|
Dus toch. Die paar keer dat ik er was had ik er geen last van. Heeft dat met het tijdstip (laat) te maken of is er de afgelopen 3 maanden wat veranderd? ![]() |
|
quote: In Utrecht zijn het crusties. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Ligt aan het tijdstip/de avond. Doordeweeks vind ik de boothill nog wel leuk, maar op vrijdag/zaterdag mijd ik het meestal. Maar goed, ik kom er al tijden/jaren niet meer regelmatig. ![]() |
|
quote: Hehehe, leuk! Overigens geloof ik niet dat ze Zijn gehoornde tegenhanger daadwerkelijk worshippen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nou, ik ben daar een stuk of 5 keer geweest van 04:00 tot 07:00 omdat de rest dicht was, behoorlijk kutvolk. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Kijk nu, een vrouw in ons midden. Ik stem, uhm, +1. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Denk het ook niet. Maar het lijken me geen fuifnummers. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik vind het een goed idee! ![]() |
|
quote: Oostenrijkers, hè, die kun je er goed bij hebben als je een stukje Europa erbij wil maar aangezien ze al tijden lang niet meer echt mee mogen doen zijn ze chagrijnig! Niet normaal meer... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Gezellig! Ik ben dr bij! Tis de 9e nu toch? ![]() |
|
Datum: 9 januari 2010 Plaats: Utreg! 15.00 uur verzamelen bij Stairway (vlakbij station) 20.00 uur naar O'Connels 00.00 uur afterparty in Boothill Aanwezig R. Silence + Metaalhoofd Illusione 6sic6 Litha Creepmime immortality Nargaroth Diango bastianus De Ulk Burzum Ingrimd altx [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 03-12-2009 19:06] ![]() |
|
vanaf 12.00 bij de Stairway? ![]() |
|
9 januari, vanaf 13.00 in de Stairway (Mariaplaats nummer 11 & 12) +/- 19.00 een eetstop ergens. +/- 20.00 in de O'Connols. +/- 0.00 richting Boothill. Zoiets ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 03-12-2009 11:50] ![]() |
|
pfoe, wordt een lange dag ![]() ![]() |
|
quote: Heb het erin gezet, kunnen jullie weer verder meeting organiseren ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |