|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb het in de 1ste post gezet.. vraag me echter wel af welke halfgebakken idioot al om 12 uur in de stairway wilt zitten.... |
|
Hehe, ik vind een uur of 15.00 eigenlijk ook een meer geslaagde tijd |
|
Hoe eerder dronken hoe beter Against God and Government |
|
quote: God, nee. Ik slaap mooi bij m'n zuster. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Lachen. Eens kijken of ik kan. |
|
quote: Ik sliep anders best lekker daar haha |
|
quote: Jij had de sterke armen van Laurens, ik sliep bij jullie voeten. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Sterke armen van Laurens? |
|
quote: Het is toch ook vanaf 12.00, en niet stipt 12.00 daar aanwezig zijn.. 12.00 in de stair met een warme chocolademelk en een tosti is best een goed plan |
|
quote: Juh, laat die in amersfoort alleen wel een redelijk terras hebben waarvan een stuk overdekt is:p. Bovendien is de ruimte binnen ook veel groter "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
quote: Laat die nu net in Amersfoort staan.... Wie gaat daar in godsnaam stappen? Boeiender |
|
quote: Goede vraag, wellicht mensen die er zelf wonen ? Ik zal eerlijk toegeven dat Amersfoort als uitgaansstad echt compleet ruk is. Althans, als je net 16 bent en voor het eerst uitgaat is het wel leuk en zijn er meer dan genoeg kroegen. Als je 2 jaar later weer es een keer gaat stappen heb je geen idee waar je heen wilt, want je bent overal al geweest "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
Wat doe je dan in die 2 jaar ertussen vraag ik mij af. Boeiender |
|
Thuis op de bank bier zuipen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Bier drinken "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
Hmm... ik heb wel een keer een Zwolse popgroep gezien in Evenementenhal "The Flame" .. verder zo nu en dan een biertje met collega's in de lokale kroegen. Groot voordeel van A'foort is dat er heeeeel veel terrasruimte is, i.t.t. Utrecht. |
|
quote: Legendarisch naar wat ik hoorde. quote: Hehehe, jij kan in ieder geval wel kansloos zat worden in Amersfoort. Boeiender |
|
quote: + Bijna elke kroeg lapt het rookverbod aan z'n laars. En er is zelfs een kroeg waar niet moeilijk gedaan word over het opsteken van een jointje "I've never felt sorry for anything that I've done, other than hurting my family..." |
|
quote: [7th Fallen Angel]: Helemaal mee eens Ollie! Bovendien houd ik op die datum mijn verjaardagsfeestje, dus kunnen jullie (de genodigden althans) beter naar Zwolle komen. [/7th Fallen Angel] |
|
quote: Euh, je bent het met Ol eens, maar op de datum die Ol voorsteld geef je een feestje? Ikke nie snap! Boeiender |
|
quote: Imke zegt: "Nee, mijn feestje valt op dezelfde datum als de ZM-meeting.." aldus secretaresse Snaack. |
|
quote: Ah. En damn, wat een mooie secretaresse zeg... Nomnom! Hmmm! Boeiender |
|
quote: Neuqen? Hihi Bij wijze van uitzondering hoor, we zitten in de trein en vechten als kleine kinderen om mijn laptop |
|
quote: Nah, bij wijze van uitzondering? Boeiender |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |