|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Euh, ik ga met den auto.. Als het geen sneeuwstorm is zoals vorige week... Boeiender |
|
Ff voor de duidelijkheid: Vanaf hoe laat zitten er mensen in de Stair? |
|
Als Mothje om 16.05 aan komt, zijn wij denk ik rond 16.15 daar. Maar dus even het weer aankiek'n Anders denk ik ook wel rond 4'en. |
|
quote: Ik hou 3 uur aan in mijn planning. Als de treinen rijden, heeft-ie sowieso toch wel vertraging en zo, dus dan ben ik er ook wel zo tegen vieren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Mooi, kunnen we gelijk met jou ook afspreken! Bij 't klapperbord ofzeu. |
|
quote: Je kunt ook hier crashen, wij gaan waarschijnlijk met de nachttrein over Arnhem terug. Bareuh... |
|
quote: Prima. Da's dat blauwe geval toch? Bareuh... |
|
Prima, ik stuur je vanavond via myspace nog wel even een privé bericht met m'n nummer, kan je het laten weten als je later bent/verhindert bent |
|
quote:Ik doe ook zoiets, kom er wel net achter dat ik een uurtje of 9 al weer weg moet omdat met de fiets naar de trein niet echt een optie is. Ik zie het niet zitten om bij -10 nog een uur terug te fietsen in de nacht. |
|
quote: Ah, nou, ik dacht erover om misschien terug te rijden, en anders vraag ik Rajackar wel... Boeiender |
|
quote: Hehe, 2 mensen, 1 gedachte. M.a.w. je hebt al een berichtje... Bareuh... |
|
quote: Prima! Hm, wie moet ik dan charteren om Bastianus in de gaten te houden dat ie niet weer naar buiten slaapwandelt? Bareuh... |
|
quote: Ok Heb je nog steeds hetzelfde telefoonnummer als vroegâh? |
|
quote: Ja. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Als meneer Motthighaerd terug is van zijn werk even overleggen of het niet handiger is om ook een trein eerder te pakken Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Misschien al vanaf half 5 in de Stairway aanwezig en anders later op de avond (in de O'Connells). Nu maar hopen dat de treinen gewoon rijden.. [Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 09-01-2010 1:02] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: |
|
quote: Haha, lees dit nu pas. Maak normaal nooit zulke kapitale fouten. Om te janken zeg Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
jah ik zou zeker maar hopen dat de treinen rijden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Af en toe stoppen is anders ook wel handig, anders is het zo lastig in- en uitstappen. *sorry* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
oh ik doelde op een goede mogelijke zelfmoord kans en die zit jij weer helemaal te verneuken vooor die jongen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
*proest* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Toch iets kunnen regelen, ik verwacht dat men tegen 7e nog in de stairway zit? Zoniet dan ben ik direct door naar de boothill voor een avond vol drank en vrouwen. |
|
jaja, 5 jaar geen zm meeting, ik ga weg, en ja hoor... veel plezier iedereen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |