|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja? Mooi! |
|
quote: Zou wel leuk zijn als je je gezicht ff zou laten zien. Ik ben er natuurlijk gewoon. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Ben ik t mee eens! Gewoon komen! |
|
quote: ...helemaal naar de kloten! Bareuh... |
|
quote: Oh ja, jij kwam ook Nou ja, misschien kom ik nog wel even een biertje drinken hoor! De Stair is altijd wel gezellig |
|
Waar in Utrecht gaat dit plaats vinden eigenlijk? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lezen |
|
Ik hoop voor jullie dat de sneeuw geen problemen veroorzaakt voor het treinverkeer... Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Misschien toch aanwezig. |
|
Waar zijn de traditionele ZM lijstjes eigenlijk? Zo is het al helemaal niet meer duidelijk wie ik kan gaan irriteren |
|
quote:Je moeder |
|
We moesten even afwachten, maar we hebben uiteindelijk s'avonds toch een verjaardag. Ach, ik heb ze tot nu toe allemaal weten te missen, hehe. Is eigenlijk ook niet zo aan mij besteed, ik blijf liever anoniem. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zonde. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mja. Ik heb het ook niet zo op grote groepen mensen. Best leuk om ff te kletsen met iemand, maar dan moet er ook wel een band spelen of zo. Kroegentochten etc heb ik dan ook een broertje dood aan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Oké dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:+1 maar uitzonderingen bevestigen de regel dus aanwezig zaterdag. |
|
quote: Dat heb ik eigenlijk met festivals. Ik haat ze, maar als er een band is die ik moet zien, dan ga ik wel. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-01-2010 22:17] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Komt me bekend voor, af en toe heb je van die shows dat je vergeet dat er een paar duizend man om je heen staan. Emperor en Celtic Frost op Wacken schieten mij te binnen. |
|
Nou idd, ik zou nooit bijv naar wacken gaan, maar toen carnivore daar speelde kon ik geen nee zeggen. Gelukkig, want dat was geweldig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Waar was de antifa toen eigenlijk? |
|
Hehehe, ze speelden ook jesus hitler. En dat voor een duits publiek. Prachtig! [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 07-01-2010 22:29] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hehehehe +1 Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Leuk |
|
D'r wordt een sneeuwstorm voorspeld dit weekend. Ik hoop dat de treinen rijden en blijven rijden. Als we in Utrecht vast zitten hebben we een probleem vrees ik Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |