|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh, moet dat later? Dan heb ik de volgorde omgedraaid. |
|
quote: Geen idee waar dat is Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: In het centrum, vlak bij het station. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: quote: Dan gaan we wel buiten zitten Robin [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 02-12-2009 20:03] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Lekker Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Precies ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Beetje dansen, beetje flirten.. of is da niet metal? |
|
Tja, niet alles hoeft "metal" te zijn hè? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 02-12-2009 20:08] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zolang je niet met mij flirt... Bareuh... |
|
quote: Bevroren tenen en blaren in je nek, lekker!!! |
|
quote: Een beetje dansen, een beetje flirten, in de Stairway To Josti zeker Ga dan naar Tivoli of Havana of zo. Anyway. Waar is het nu? Kafé België lijkt mij persoonlijk nogal krap. Ik fiets wel even langs en als ik buiten moet staan ben ik zo weer weg . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hehe, café belgië misschien overdag als we nog met een klein clubje zijn. Daarna door naar het neude ergens of stairway, andere suggesties mogen ook. Even kijken wat de meeste willen |
|
Hmmm..*ponders* [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 02-12-2009 20:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Stairway is kudt. Belgie past natuurlijk niet, gij zot. Het is een zaterdag. Japser, die Irishpub was wel goaf, heb jij die naam nog? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Mick o'Connells. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Als je echt wilt lachen moet je "Grüss Gott" tegen ze zeggen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: Hardebollen! |
|
quote: Hehehe, ik denk dat ik toen gewoon niet kon ofzo. Of geen zin had. Ik ben nl niet bepaald een sociaal type. quote: Net als in cafe belgie zeker, met de verjaardag van burzum. En dan gewoon HJ bestellen. Lekker. Hehehe. Ik zie dat Ulk het met me eens is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: O'Connells Is een grotere kroeg en niet al te druk ook. Bovendien een mooi en groot rookhok met twee pooltafels en een dartbord. Twee peuken lopen vanaf centraal. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Ooo, dat klinkt ook goed. Ik noemde Kafe Belgie omdat dat de enige is die ik ken, zei ook al dat het waarschijnlijk te klein is Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik stem voor! Café België vind ik echt helemaal niks! |
|
quote:Oh, tof plan! Al tijden niet geweest, terwijl ik me daar altijd prima heb vermaakt. (aiai, daar heb ik voor 't eerst whiskey gedronken...en veel ook) |
|
Mooi, dan gaan we daarheen. Is redelijk groot en je kan er normaal binnen roken. Grolsch vaasje voor € 2,10 is ook goed te doen. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |