|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Shelter was om de zone te protecten fwt!23053Ageg26 Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Heb je al in België gezocht? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Hehe, niet nodig, de kamer was compleet leeg toen ik vertrok. Dus hij moet toch echt hier ergens zijn. Kijk er waarschijnlijk overheen ofzo. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Misschien moet je wat lager kijken dan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ja, dat dacht ik ook eens toen ik in een hotel in florida zat. M'n jas hangt daar misschien nog steeds. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Duurt lang, foto's! |
|
Hmhm |
|
Duurt lang ! |
|
Zal het lukken voordat de volgende meeting plaatsvind? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-01-2010 13:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Yo Muti. Mijn zolderopruiming is klaar, maar geen Kreatief met kurk cursusboek te vinden helaas. Vermoed dat ik hem al weg heb gegeven aan iemand anders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Geeft nie ik ga zelf wel aan de slag The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ja, komop Raymond.. godver |
|
|
|
Wie zijn dat allemaal? Herken er maar 4 ofzo Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik moet weer eens naar de kapper. |
|
Godverdekut Wat een pofkop zeg. Maar heb de kabel eindelijk gevonden, dus morgen hoop ik de boel online te pleuren. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Hé, er staat helemaal niks in jouw post. |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
LOL |
|
zijn er metalwinkels in Utrecht, of iets dergelijks? signature |
|
Hehe, Bassie lijkt op zien zussie... Boeiender |
|
quote:Boudique even proberen, Vredenburg....11? ofzo. Geen idee, wel leuk daar. Soms. En @ de foto's, er zit daadwerkelijk niet één charmante tussen |
|
quote: Echt wel. Maar mijn vrouw is knapper. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |