|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nog niks... Bareuh... |
|
quote: Nu wel. Bareuh... |
|
Ik ben weg, doei. |
|
quote: Ik heb echt geeeeeen idee hoe laat ik waar ben Ik ga nu naar de fietsenmaker, en dan nog boodschappen doen enzo. Ik moet nog even zien hoe laat ik richting de binnenstad vertrek, en hoe . |
|
Nou, wij gaan naar de bus. Hoe we weer thuis gaan komen merken we later wel [Edit: Crap, bus reed voor onze neus weg. Half uur later dan maar en hopen dat we de trein nog halen...] [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 09-01-2010 13:58] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Ik was hier graag bijgeweest. Iedereen zit nu lekker bier te drinken en ik zit een beetje zielig op 2 km afstand alleen thuis ziek te zijn . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Awwwwww, beterschap. Zit hier nog even te kijken of het wel verstandig is, ligt hier in Zwolle al een behoorlijke laag sneeuw... Boeiender |
|
quote: Dan ga je toch met de trein? Wij gaan zo iig weg. Zie je straks Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Ik in een trein? Openbaar vervoer is voor andere mensen dan ik uitgevonden... Boeiender |
|
Ga gewoon lekker met de auto. Het is hier allemaal nog redelijk rustig. Wel wat gladjes op sommige stukken maar daar kan je vast wel mee omgaan En nu: op naar de trein. Tot straks! [Dit bericht is gewijzigd door immortality op 09-01-2010 19:11] |
|
quote: Voor mensen met een andere neus dan Mr. N. |
|
quote: Psies! Net Rajackar aan de lijn gehad, die is zojuist van Zwolle naar Utrecht gereden, conclusie is dat als je de weg niet op moet, het verstandiger is om niet te gaan. Dus helaas afwezig. Boeiender |
|
O. Hier valt het nog mee met de "sneeuwstorm". ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehe, zag net al een auto op de rotonde bij PF rechtdoorgaan de stoep op, verrekte glad hier, en al sneeuwduintjes. Boeiender |
|
Stom dat je er niet was hoor Maar ik vond het heel gezellig! Ben net thuis, veeeeel langer gebleven dan dat de bedoeling was, maar ach. Toen ik net de Stair uitliep botste ik zo ongeveer tegen een college gegeven die nog een hele redenatie gaf waarom ik weer terug naar binnen moest (hoofdreden was dat zij er ook net ging stappen) Bijna de laatste bus gemist die iets eerder ging dan dat ik dacht |
|
Snotverdepotver, nu pas thuis. Maar het was gezellig Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Ik had jou toch gemist aangezien jij s'avonds bij het Beukfeest in Vierlingsbeek was... Boeiender |
|
Au me harses. Wel gezellig. De eerstvolgende keer dat ik R. zie ga ik hem in zijn billetjes knijpen denk ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Zo, ook weer boven water. 't Was mooi. Bareuh... |
|
Wow, had nog wat geslikt toen ik richting de booth ging. Ging keihard badddd mannnn. Lig nu ineens bij een leuke meid op dr kamer haha. |
|
't Mooiste is als die meid óók slikt. Bareuh... |
|
quote: Helemaal niet |
|
quote: |
|
Foto's volgen als ik het kabeltje van mn camera gevonden heb Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |