|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Probleem? Nee joh, de stairway is tot 4e open ofzo |
|
Ik heb besloten om toch te gaan, zal tegen half 7 o.d. in de stairway zijn |
|
Anders begin ik gewoone en Bed & Breakfast |
|
Amel, komt Chris ook? Neem ik dat cdtje voor hem mee. |
|
Ligt de nadruk bij Amel trouwens op de A of op de E? Staat anders ook zo slordig morgen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Volgens mijn vriend zeiden meerdere mensen op zijn werk dat. Maar heb eens rond zitten neuzen en kan er weinig over vinden. Ook op de NS site niets, dus het zal wel loslopen dan. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Denk aan melk. Zonder de k, met een aaa er voor. Maar ben een beetje foute uitspraak wel gewend (Hoewel die a ook weer niet zo lang hoeft Gewoon, Amèl) [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 08-01-2010 12:26] |
|
quote: Yes, die sleur ik ook mee. |
|
Als alles volgens planning gaat staan wij om 5 over 4 op het station. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Aah! Melk. Ik laat jou jezelf wel eerst voorstellen. (vooropgesteld dat het me gaat lukken te komen morgen, dat is nog steeds even kijken) http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik hou het wel bij, "Ah, jij bent dus Silence". Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ga dan wel niet maar bij deze wens ik degenen die wel gaan veel plezier. Kusjes, Mental |
|
Ik ben mental hoor! [Dit bericht is gewijzigd door henk667 op 08-01-2010 14:40] |
|
Rot op, biatch! niet fucken met mijn oude nick! |
|
Jij loopt te fucken met mijn oude nick bitch! |
|
slechte copycat ben je, ik had je namelijk helemaal de&^$$ in gescholden. |
|
Jij moet je gore kankerbek houden domme gaapsnaver Zo beter? |
|
quote:ban! |
|
En zo was er weer één mental. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
dank u. |
|
Oh nee. Nou wordt ik voor een dag gebanned door die kankermongolen van hier. Tering mijn hele leven ligt nu echt overhoop zeg. gr mental |
|
quote:Sorry, ben geen mod Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
shit, ik dacht dat redactieleden ook konden bannen. jammer. |
|
Jammer man! |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |