![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hihi ![]() Boeiender ![]() |
|
Even warm houden ![]() |
|
Nog maar één maand. oeioei, ik ben zó zenuwachtig... ![]() ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Geen Pimsel ![]() ![]() |
|
Ik vier mijn verjaardag de 9e ![]() ![]() |
|
Tssk, kan dat niet een weekje later? Op die manier vallen er denk ik nog wel wat mensen van het lijstje af. ![]() |
|
Ik vier 'm met diegene waar jij op doelt nog een andere keer.(Daar horen jullie uiteraard ook bij) ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Uitnodigen volgen nog een keer ![]() Sorry voor den afhaak. ![]() |
|
dit gaat nog door mensen? ![]() |
|
quote: ja toch? ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Helaas, nee ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Hoe herkenbaar dit op zm.. Herinnerd zich meeting in Eindhoven nog dat dus geen meeting werdt door afhakers in meerfout. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: ik ga sowieso met wat zmers.. dus we zien de mensen daar wel ![]() ![]() |
|
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 21-12-2009 22:32] ![]() |
|
Dit gaat voor Nargaroth, Litha, Creepmime, Diango en mij ook gewoon nog door. Dan is bijna het aanwezigheidslijstje weer compleet ![]() ![]() |
|
![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ? Die 15 man kan er toch wel bij in de Stairway? Daarna ga je shoarma halen (import van Rendac, Son) en kun je vrolijk verder pilsen. *Zoekt "Hospitality for Dummies"* 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
quote:Jij.... Nu ben je verplicht te komen, en om minstens 6 rondjes te geven. ![]() |
|
![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
doodsloan met zijn oma's grafsteen.... die mark ![]() ![]() |
|
quote: Ja, want Bastianus en ik gaan ook nog steeds. Bareuh... ![]() |
|
Mooi, niemand die mij mist dan; die dag is uitverkozen voor een familie-aangelegenheid waar ik bij moet/wil zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |