|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hihi Boeiender |
|
Even warm houden |
|
Nog maar één maand. oeioei, ik ben zó zenuwachtig... |
|
quote: |
|
Geen Pimsel Wat dan? |
|
Ik vier mijn verjaardag de 9e |
|
Tssk, kan dat niet een weekje later? Op die manier vallen er denk ik nog wel wat mensen van het lijstje af. |
|
Ik vier 'm met diegene waar jij op doelt nog een andere keer.(Daar horen jullie uiteraard ook bij) |
|
|
|
Uitnodigen volgen nog een keer Sorry voor den afhaak. |
|
dit gaat nog door mensen? |
|
quote: ja toch? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Helaas, nee We hebben de stekker eruit moeten trekken, het werd teveel georganiseer en chaos. Volgend jaar beter She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hoe herkenbaar dit op zm.. Herinnerd zich meeting in Eindhoven nog dat dus geen meeting werdt door afhakers in meerfout. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: ik ga sowieso met wat zmers.. dus we zien de mensen daar wel |
|
quote:Voor mij en MH22 sowieso. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 21-12-2009 22:32] |
|
Dit gaat voor Nargaroth, Litha, Creepmime, Diango en mij ook gewoon nog door. Dan is bijna het aanwezigheidslijstje weer compleet |
|
She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ? Die 15 man kan er toch wel bij in de Stairway? Daarna ga je shoarma halen (import van Rendac, Son) en kun je vrolijk verder pilsen. *Zoekt "Hospitality for Dummies"* 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
quote:Jij.... Nu ben je verplicht te komen, en om minstens 6 rondjes te geven. |
|
@ Mark Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
doodsloan met zijn oma's grafsteen.... die mark |
|
quote: Ja, want Bastianus en ik gaan ook nog steeds. Bareuh... |
|
Mooi, niemand die mij mist dan; die dag is uitverkozen voor een familie-aangelegenheid waar ik bij moet/wil zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |