|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Als het goed is wel. Al is dat wel prijziger. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
We kunnen toch ook halve liters drinken in het park? PAUPERS UNITE! |
|
Maakt me niet uit. Ik heb een grote hekel aan bier uit een drinkglas drinken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ik doe mee ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Of Hoog Catahrijne onveilig maken, laatste keer met Pascalorie was ook schitterend. |
|
quote: Godver, burzum, wat een briljant plan, maarrrr. Daar is het fucking koud. En naast bier uit glas heb ik een nog grotere hekel aan kou. Hoewel, ik zou met MH22 nog eens halve literblikken hollandia gaan verorberen onder een brug, omdat dat kan. Is een brug ook een optie? Met zo'n gezellig vuurtje in een ton en wat professionele alcoholisten die daar altijd zijn erbij? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Haha ik vind het best. Lekker in de gracht schijten. Ik ben voor! |
|
quote: Bij het Ledig Erf zie je zie altijd zitten. Is toevallig ook naast het water Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
ZM Zwerver Fest |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Halve liters zuipen in het park. Brings back memories. Zo bracht ik de middelbare school door. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Winkelwagentjes mee! ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Misschien dat ik dan ook wel kom. |
|
quote: Top |
|
Is een meeting in de zomer dan misschien ook een goed idee? Gewoon ook dus? Lijkt me wel bruut én een stuk goedkoper. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Goed idee. Met zijn allen in een park hangen en halve liters wegtikken. [Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 02-12-2009 22:42] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Nargaroth op 02-12-2009 22:42] Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Als je voor genoeg ruimte voor een groep wilt gaan, Mick O'Connel of de Florin of zo. Als je ook graag een beetje rdelijke muziek erbij wilt is er natuurlijk de Boothill. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Juist! En een beetje kut en slayer roepen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Die is toch in Amersfoort? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
De Boothill? Dan zijn er 2 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De boothills have eyes. *sorry* En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Godver Wim Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Klopt wel, een boothill is natuurlijk ook een western-verb voor een outlaw begraafplaats . Boothill, dikke +1. Is ondertussen mijn thuiskroeg geworden |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |