|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Of de 23ste |
|
hehe, ja zo blijf je bezig. |
|
Voor jullie alles, toch? |
|
|
|
Ja, dat kan je stellen, 14 koprollen en ik was thuis geweest, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Winternoise festival... |
|
quote:Damn... je was vast nog niet ingeburgerd toen... het was heel gezellig namelijk... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Was dat in de So What (hoe heet dat tegenwoordig ook alweer?) |
|
Dames ende heeren, als ik het goed begrepen heb, kan een redelijk aantal personen niet op de 9e van januari; - Verstikking - WhiteRider - Ancient Times - BerserkerWoman - Schaep - Erbrechen - Mark - Bijlensmid Het zou toch mooi zijn als deze personen ook aanwezig kunnen zijn? Waarom schuiven we de datum dan inderdaad niet op? Is het zo vervelend om het naar een paar weken later (/eerder?) te verschuiven? Ik zou het erg tof vinden als we hier een akkoord over kunnen bereiken. Hoe meer zielen, hoe meer dronk... vreugd! Overigens, R., jij hebt de Sounds From The Underground-poster in elkaar geplakt. Dan moet je toch weten dat dit festival op 9 januari plaatsvindt, lijkt me. Des te meer omdat je het festival dan ook zou bezoeken. Waarom plan je dan op precies dezelfde datum een ZM-meeting? Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Hij wil je er niet bij hebben! |
|
quote:Yeah! Hoe het tegenwoordig heet weet ik niet hoor... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Och, zo'n big deal is het anders niet hoor. |
|
quote: Hier is overduidelijk opzet in het spel. R. probeert dit festival te saboteren. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Zou kunnen dat ik de 9e ook niet kan, er wordt momenteel gerotzooid met de roosters op mijn werk. Maar goed, boeiend. Ik wacht nog even af. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Afwezig 9 januari: - Verstikking - WhiteRider - Ancient Times - BerserkerWoman - Schaep - Erbrechen - Mark - Bijlensmid - Mottighaerd Voor de zekerheid. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Weekje later vind ik een goed plan |
|
quote: Joah, zou zomaar kunnen, hoop morgen meer te weten. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Tegenwoordig: café 545 Op je knie en pijp voor genade! |
|
Ik ben nooit de regelaar van dit feest geweest, kwam alleen met het idee. Welke datum het is bepaal ik dus niet alleen natuurlijk. |
|
Nou dan maken we toch ook een lijstje voor een tweede datum? Kijken waar de meeste mensen kunnen, en dan organiseren ofzeu? |
|
quote: Dit is omdat ht soms nogal een warboel in mijn hoofd is en op zo'n moment vergeet wanneer er iets is. |
|
Oke, ik kan de 9e wel komen Rooster pakt gunstig voor me uit. Dus ook aanwezig: Mottighaerd met aanhang. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
|
|
quote: Kijk, dat is het probleem met organiseren, steeds verschuiven van data. De ene kan weer niet op die datum, de ander weer niet op de andere datum met als gevolg dat dit simpelweg nooit zal gaan plaats vinden. Makkelijkste is datum kiezen, daaraan houden en wie komt die komt en kun je niet.. heb je pech. Utrecht is wel een leuke stad overigens. |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |