![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
:') NOOIT GEDAAN! ![]() |
|
Eindelijk thuis, eindelijk rust..... was een leuke avond en het is nog een bizarre nacht geworden uiteindelijk. ![]() |
|
En weer thuis. Het was leuk. Dank aan Burzum voor de crashplek. ![]() ![]() |
|
Jammer dat Ziona er niet bij was ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Ach je hebt toch eventjes met haar kunnen praten? ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Vond t gezellig! ![]() |
|
Klinkt als een geslaagd feestje! Wanneer is de volgende meeting? ![]() Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
April 2011. ![]() |
|
Volgende meeting moet in de zomer zijn of zo. Kan je tenminste lekker op terrasjes zitten ipv proberen warm te worden binnen. Verder wel prima vermaakt ![]() ![]() |
|
Mijn stem gaat naar begin juli ergens in Sloveniƫ ![]() ![]() |
|
Dat vindt ik dan weer een minder idee omdat ik daar gewoon zo min mogelijk Nederlanders tegen wil komen. Vond het wel lekker rustig zoals het was ![]() ![]() |
|
Dat is ook wel weer zo ja. Maar er gaan dit jaar heel wat meer Nederlanders dan vorig jaar volgens mij. ![]() |
|
Ja helaas wel. Met die kut bus. ![]() ![]() |
|
quote: Ej! Rustig aan ja, wij hebben geen kamp Holland omdat dat soort dingen te triest voor woorden zijn. De tering, iedereen mag aan het gas die op een buitenlands festival een "kamp Holland" inclusief vlag en dergelijke gaat opzetten. Wij hadden geen kamp maar zones, een chill zone, een party zone, en een event zone! ![]() ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: Daar moet ik je ernstig gelijk in geven. En we hadden geen event zone maar een event shelter. Als je dan toch gaat beginnen moet je het wel goed doen ![]() ![]() |
|
quote: Maar die shelter was toch ook een zone? ![]() Even kijken of Rajackar ook nog die kant op gaat, anders schaf ik zelf denk ik zo'n ding aan, was wel vrij geniaal! Boeiender ![]() |
|
quote: Lijkt me een goed idee. Ik kom hier over een paar maanden wel weer even kijken of iemand al met een datum aan is gekomen. Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. ![]() |
|
In het park halve liters tikken was het plan toch? ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Waar zijn die foto's nou? ![]() |
|
quote: ..staan er ineens 30 ZM'ers in een park op hun flesjes te tikken? Wat heeft dat nou voor zin? Bruce Banner ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Massa tik concert. ![]() Opbrengsten gaan naar meer bier. Ohja, foto's. Kabel na het eten maar even zoeken. ![]() Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Zijn er foto's gemaakt? Lol, niet eens doorgehad. Ben benieuwd! ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |