![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier even overleg plegen met psycho_pippi. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ik kom ook wel ff ![]() |
|
quote:Op ZM sinds: Vrijdag 27 November 2009 - 17:36.04 Totaal aantal posts: 2 ![]() ![]() |
|
Ik wilde net zeggen "en wie ben jij dan wel niet?" En trouwens: Helvete, tijd voor jou om Zwolle eens te verlaten? ![]() ![]() |
|
quote:Ik denk het niet, maar ik zie tegen die tijd wel. ![]() |
|
quote: Juist een goeie kans om jullie te leren kennen toch! ![]() |
|
quote: Ah jawel, ZM'ers bijten niet. Nu ja, de meesten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote:Stel jezelf eerst maar eens voor: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3135903 ![]() ![]() |
|
Bijzonder e-mailadres. ![]() |
|
quote: :') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Hey Mental, jij ook hier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dat zou wel een héle slechte poging zijn. Zeker na die brave Kaaskop. ![]() |
|
Als ik het even redden kan, ben ik hier wel bij. ![]() ![]() Bareuh... ![]() |
|
Nope ![]() |
|
Vast niet. ![]() |
|
Ik ga vast opzoek naar een onderduikadres ![]() Neh, misschien kom ik ook wel even langs fietsen ![]() ![]() |
|
quote:oh dondersch ja.. Ik kan me nog iets herinneren dat je met een emmer water de plee moest doorspoelen en iets van een stuk hout, hamer en spijkers.. verder blijft het duister Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Haaa relfeestjes, staat genoteerd. Nargaroth + Creepmime representing. ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
Nog meer vanuit Soest.. aanwezig! ![]() |
|
Als we kunnen, dan komen we misschien ook wel even kijken. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: In dat geval.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Ik stel voor dat we allemaal ons vinyl meenemen en elkaar de teksten welke in de uitloopgroef staan gaan laten lezen. Bareuh... ![]() |
|
Aanwezig op 9 jan. R. Silence + Metaalhoofd Illusione 6sic6 Litha Creepmime immortality Nargaroth Diango ![]() |
|
quote: Dan kan jij wel een verhuiswagen gaan bestellen alvast. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |