|
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 | ||||
Auteur: |
|
|
Bah ik kan niet |
|
Ik zal het eens bekijken Against God and Government |
|
quote: Ja die tent heette ook niet voor niets "de hut" Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Het lijkt nu onderhand wel een Krimpen-meeting-reünie topic... Was wel een geniale meeting inderdaad. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Dat was destijds een beetje mijn stam café ja was wel gaaf, wat ik er dan van meegekregen heb, ik was er veel te kort helaas. Die meeting in Wageningen ben ik wel tot het eind gebleven, niet dat ik me daar veel meer van herinner.. eigenlijk alleen dat ik jou toen in de trein tegenkwam op de heenweg. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: |
|
Aanwezig op 9 jan. R. Silence + Metaalhoofd Illusione 6sic6 Litha Creepmime immortality Nargaroth Diango bastianus De Ulk Burzum Ingrimd |
|
Arg, ik had wel zin in een persoonlijke kennismaking met allen onder het genot van enkele speciaalbieren, maar die datum kan ik niet. Wanneer is de volgende meeting? Edit: als de datum verschoven kan worden, trakteer ik een rondje! [Dit bericht is gewijzigd door Bijlensmid op 01-12-2009 0:36] Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
R. Silence + Metaalhoofd Illusione 6sic6 Litha Creepmime immortality Nargaroth Diango bastianus De Ulk Burzum Ingrimd altx Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
@Altx: Oh leuk dat jij ook komt, heb jou ook al een tijdje niet meer gezien inmiddels! quote: Dan mag je eerst wel de jackpot winnen |
|
Het aanbod blijft, hoor... Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Mja ik vind alles best. Ik ben toch altijd in Utrecht. |
|
quote: Dan moet je ook geen meetings skippen... Maar wederzijds! Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wieso? |
|
Ik ook niet She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Damn das waar ook. Kratje bier voor 18E's geloof ik. Om 8h 's ochtends werden we er pas uitgetrapt. Geniale avond/ nacht! |
|
quote: Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Ik kan me nog de meeting in Ede herinneren en de zware metalen festivals, maar hier heb ik niet zo'n behoefte aan. De mensen die er tussen staan die ik wil zien, die zie ik elders wel... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Utrecht is toch een gezellige stad? Waarom zou je daar niet heen willen? Kerken zijn prachtige gebouwen, alleen de fundering is altijd rot. |
|
Hoezo...is Utrecht tegenwoordig gezellig? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik vind het na amsterdam de leukste stad van nederland. Meeting in Ede? Wanneer was dat dan? En ben ik daar bewust buiten gehouden? Nou? Hm? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Blijkbaar... of je zat toen nog niet op zm... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Een meeting vóór november 2001. Ik geleuf er niets van. Ik snap best dat jullie me niet mogen, maar om daar nou op deze manier achter te komen... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Stel dat we het één weekend verschuiven. Kan iedereen de 16e wel dan? |
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |