|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Metal Front Twente presenteert i.s.m Herrie records inc. HERRIE FEST PT.1 5 juni 2010 zal de eerste editie van dit evenement plaats vinden. 9 bands zullen die dag het podium onveilig gaan maken. De eerste 8 namen kunnen wij nu bekend maken en dat zijn - OBTUSE - MASSIVE ASSAULT - DEPARTURE - GRINDBASHERS - SCIONICS - ALPENKREUZERS - DEVIOUS - SEITA de laatste naam zal binnenkort bekend gemaakt worden. Waar gaat dit gebeuren? * Bij wijkgebouw de Vleugel te Nijverdal. Wat gaat me dat kosten? * 10 euro in de vvk en 12 euro aan de kassa. De vvk kosten is inclusief reserverings kosten en het eerste biertje is van het huis. Hoe laat begint het dan? * Om 13.00 uur gaan de deuren open en om 13.30 uur speelt de eerste band. Om 23.00 uur zal de laatste noot gespeeld worden. Wat kost het bier? * 1,50 euro voor een flesje Grolsch/Heineken. (worden beide geschonken). locatie gegevens! Wijkgebouw de Vleugel Bachlaan 56a Nijverdal heb je vragen van algemene aard, wil je foto's maken of er met een verkoopstand staan? mail dan naar secretaris@metalfronttwente.nl De vvk is begonnen op www.metalfronttwente.nl [Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 18-02-2010 12:33] |
|
Zwolse Herrie en Mathieu Fest edit: maar leuk, wellicht wel even aanwezig. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 09-02-2010 21:27] |
|
Leuk, hehe. Denk ik ook wel aanwezig dan. |
|
Ah klinkt aanlokkelijk. Je moeder. |
|
quote: Hehe, er komt nog meer aan hoor, niet alleen maar inteeltbands. Boeiender |
|
Hee Mathieu, mocht ik gelegenheid hebben om hierheen te gaan, heb je dan misschien een crashplek voor mijn? |
|
quote: Zal vast geen probleem zijn. Boeiender |
|
quote: Ach toe zeg, jij naar een festivalletje zonder te zeur'n? quote: Ah, dat scheelt! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-02-2010 9:42] |
|
quote: Als hij komt krijgt hij bovenop de eerste gratis consumptie van mij een colaaaaa! quote: Hehe, er staan nu 3 muzikanten die 2 keer moeten spelen waaronder 1 keer in dezelfde band. Maar we zijn bezig met bands van buiten de regio, dit is alleen de basis zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 10-02-2010 10:01] Boeiender |
|
quote: Nee, je meeeent het? Maar ben benieuwd wat er van buiten de regio gaat komen dan. Leuk initiatief wel, hoop dat het wat gaat worden. |
|
er zijn nog talloze ideeën waar we momenteel mee bezig zijn (los van de bands waar we mee bezig zijn). waarschijnlijk begin volgende week komen er nog meer details wat dat betreft. |
|
|
|
6e band is ook bekend: Massive Assault. |
|
Boeiender |
|
Vette party! Dirty Bird Studio for recording, mixing, mastering for CD & vinyl, re-amping, drumediting |
|
Ah verdomme, samen met To Hellfest Groesbeek. Toch in Groesbeek te vinden. |
|
quote: Wrom? Meer bands, bier en dergelijke in Nijverdal! Boeiender |
|
To Hellfest is vaste kost hier geworden en Brutus heb ik altijd al eens live willen zien, ik denk er nog eens over na . |
|
quote: Je hebt Grindbashers nog nooit live gezien! Brutus, pffffffff...... Boeiender |
|
[Dit bericht is gewijzigd door solitude within op 12-02-2010 20:19] |
|
Ik kan ook melden dat de band DEVIOUS zal spelen. |
|
Goed bezig Anton. Heb je btw mijn mail ontvangen? |
|
quote: Heb je mail gehad. Zal je de betaal gegevens voor 3 april doorsturen samen met het formulier. Dat gaat dit weekend gebeuren |
|
Heeeeey Klaplopers!!!!!!!!!!!!!!!!! Waarom staat DJ Lord Ruftlucht hier nog niet vermeld grrrrrrrr. Zal ik toch met kijharde sancties op moeten gaan treden dubbel ggggrrrrrr!!!!!!!! Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Concerten | Volgende pagina |